Quote Originally Posted by Zombozo View Post
Dishonored 8.5/10 @ PC

+Stilul artistic unic ce combină elemente de steam punk şi cyber punk.
+Level design excelent ce-ţi oferă diferite moduri de a aborda o misiune
+Un specru larg de decizii bine implementate �n gameplay ce au consecinţe vizibile �n lumea jocului
+O gură de aer proaspăt printe at�t de multe "RPG-uri cinematice" şi shootere ce nu au auzit de alte nuanţe �nafară de maro şi gri.
+Lipsa bug-urilor pe toate cele 3 platforme


-Umbrele, texturile şi tot ce ţine de partea tehnică a graficii arată foarte prost
-Abilităţi ce fac jocul extrem de uşor chiar şi pe cea mai grea dificultate
-Partea de stealth este slab dezvoltată
-Poveste slabă şi previzibilă şi ce conţine plot-holes


Vin puţin mai t�rziu şi cu o descriere mai amplă
Cum am promis, o descriere mai amplă: ATENŢIE, SPOILERS

Dishonored este fără �ndoială unul dintre cele mai bune FPS-uri din ultimii ani, jocul �şi oferă o varietate incredibil de mare de mecanici de joc ce pot fi combinate după bunul plac al jucătorului, g�ndiţi-vă la primul Deus Ex ca termen de comparaţie. Cu toate acestea, Dishonored reprezintă o mare dezamăgire pentru mine, poate am avut eu aşteptări prea mari de la el, poate nu trebuia să-l tratez ca pe copilul din flori al lui Thief şi Dues Ex, deoarece reuşeşte să fie (Pe partea de gameplay) un urmaş demn al lui Deus Ex, partea de stealth a jocului este prea puţin dezvoltată.

Jocul �ţi oferă o mulţime de modalitaţi prin care să-ţi omori inamicii, �nsă c�nd vine vorba un playthrough non-lethal lucrurile se schimbă drastic, practic tot gameplay-ul jocului se rezumă la folositea abilităţii de blink şi funcţia de leaning din c�nd �n c�nd, şi nu, nu exagerez. Gărzile nu ţin cont de zgomotul produs de jucător, nu contează dacă mergi pe o suprafaţă de lemn sau pe un covor, dacă arunci obiecte prin cameră AI-ul nu reacţionează, doar dacă intră �n c�mpul lui vizual. Level design-ul favorizează un playthrough lethal, pentru că de cele mai multe ori există "o aerisire magică" ce duce exact �n camera �n care trebuie să ajungi, ignor�nd astfel o bună parte din nivel.

Povestea şi personajele sunt punctul slab al jocului, poate nu le dădeam atenţie dacă gameplay-ul nu avea at�t de multe probleme. O mare problemă este sistemul de moralitate al jocului, practic jocul �ţi spune că nu e okey să omori NPC-urile din joc, dar nu-ţi dă şi un motiv să nu o faci, chiar din contră, toate personajele din joc pe care Corvo trebuie să le asasineze �şi merită soarta, majoritatea calcă pe cadavre ca să ajungă unde vor, deci de ce ar trebui să simt puţină compasiune pentru ei ? Dacă totuşi alegi să fii "Dă good guy" şi să nu �i omori, jocul �şi oferă cele mai ciudate metode, spre exemplu poţi trimite o femeie din anturajul lui Lord Regent să fie sechestrată şi violată, cum e asta o alegere "Bună" ?