facem analiza de marketing acum? come on...

pai uite cum e la exemplul tau:
daca tu ai ai chipurile pret de 100 ron, dar iti permiti sa-l vinzi la retailer cu 70... inseamna ca produsul tau costa sa zicem 60-65.
drept si prin urmare, de la 60-65 pana la 100 e cuantificata prostia din capul unora si rezultatul unor politici proaste si paguboase pentru firma producatoare.
atat financiare cat si de imagine.

am semnalat doar o disfunctie care este ilogica, indiferent de cum o iei.
este un exemplu stupid si lucrurile sunt mult mai complexe, insa oricum o privesti rezulta intr-un prejudiciu.
nu cred ca este in interesul gameshop, indiferent de politica lor de pret, ca cineva sa cumpere de la altex si nu de la ei, un produs pe care gs il aduce pe piata...

daca era firma mea, anumite persoane aveau niste explicatii serioase de dat in momentul asta.


daca stam sa facem afaceri dupa ureche, fara sa mai punem si mana pe un pix si pe o hartie... asta e. "biznis"