Quote Originally Posted by Teo View Post
Nu ma prea pricep, dar la video 800Mhz inseamna putin, nu?
E putin, insa fiind un custom GPU, poate insemna enorm. De exp. daca are 800Mhz si 12 core-uri capabile sa prelucreze date in paralel, poti sa spui ca ai o frecventa (teoretica) de peste 9Ghz! Acum, depinde insa de bandwith-ul memoriei, depinde de bandwith-ul dintre GPU si CPU, modul in care lucreaza, software-ul, etc... De aceea, la o prima estimare GPU-ul din Durango e estimat ca fiind capabil sa produca aproximativ "1.2 trillion floating-point operations per second". Comparativ, Orbis (PS4) se presupune ca va avea 16 core-uri, capabile sa produca aproximativ "1.8 trillion floating-point operations per second".

Repet, totul este la nivel de zvon (desi multi au descusut arhitectura AMD in 14)... totul este la nivel de estimari (pt. ca nimeni nu stie exact cum lucreaza chip-urile respective), iar SDK-urile despre care s-a discutat, nu prea au legatura cu configuratia finala a consolei. Eu zic sa asteptam E3-ul, sau un comunicat oficial, altfel o sa calculam pana ne sare sangele pe nas si tot nu ajungem la un punct comun. Deja mi-e frica de versus-urile care or sa apara, cum ca Orbis bate Durango, PS4 bate Xbox 3 si Jackie Chan il bate pe Van Damme!