Ideea cu preturile mari o mai inteleg (doar e motivul pentru care majoritatea ne cumparam de-afara toate cele)... insa modul in care esti tratat, tu ca si client, nu doar ca nu-l inteleg, dar il si condamn. La urma urmei, nu te costa nimic sa arati putin respect pentru cei care iti cumpara produsele (si care iti platesc salariul intr-un final).

Pe mine m-au pierdut multi de client din momentul in care au depasit nota in care ar trebui sa se incadreze ei ca si vanzatori. Ei uita faptul ca eu sunt un potential client care la randul meu cand renunt, pot sa le fac reclama negativa... si vorba aceea, internetul e mic in zilele noastre. Din pacate, "clientul nostru e stapanul nostru" nu prea functioneaza la noi... si se vede!

Pentru comparatie, am avut mici probleme si cu shop-uri de afara (sau selleri pe ebay). Din momentul in care am luat legatura cu ei sau am reclamat problema, nu mai stiau cum sa faca astfel incat sa nu ma piarda de client... sau sa le dau rating negativ. Ba am primit un bonus, ba discount, ba chiar acelasi produs de 2 ori, doar sa fiu multumit. Nu mai vorbesc de modul in care te abordeaza si isi cer scuze.

Sper sa ajungem si noi acolo... in urmatorul deceniu macar.