serios acum, uita-te cum se distruge gardul ala cu "let us help", cum pica "podul" la cateva secunde dupa... nu zic, nu e de colea, dar nici mare diferenta fata de infamous 2 de exemplu nu e. da, adauga multe efecte pe langa distrugerea propriu-zisa, care amplifica mult.

Dar zici ca toate sunt legate cu sarma de aluminiu si stau in echilibru, abia asteptand sa le dea cineva un branci ca sa se faca tandari, dar nici macar nu se fac tandari, pur si simplu se dezasambleaza in puncte predeterminate si cad la pamant, si atat. nimic nu se indoaie, unele fragmente isi schimba intradevar texturile (se innegresc adica)... nu vezi nimic cum s-ar contorsiona, zici ca toate sunt niste castele de carti de joc.

pe langa asta, ar mai fi:
-se trage intr-una, dar gloantele nu lasa nicio urma pe nicaieri si nici cartusele nu cad pe jos
-toate perticulele care sunt pe jos in urma luptelor dispar la cateva secunde subit. la fel, coloanele alea pe care se ridica niste inamici, iau foc, se transforma in scrum si apoi... se teleporteaza in alta dimensiune sau ceva.

acum, poate am eu asteptari prea mari, dar exact la lucrurile de care ma iau eu nu am vazut nimic next-gen. Da, se vad bine fragmentele (sau jumatati de fragmente, sau sferturi...) toate au texturi la rezolutii inalte, toate au anti-aliasing si nicio muchie nu tremura, exista efecte foarte tari de fum, foc, flacari, zboara tot felul de kestii prin aer (care se teleporteaza imediat dupa), dar asta e cam forma fara fond.

Maniera in care se fragmenteaza obiectele distruse nu este deloc next-gen in opinia mea.

Dar asta fiind singura critica, sunt fericit in rest Se vor desprinde probabil developerii de obiceiurile vechi dupa ce apuca sa se joace cum trebuie cu consola finala.