Quote Originally Posted by PET View Post
Sistemul de upgrade nu este upgrade pentru ca EU mi-am ales ceva. Ci pentru ca e conceput prost. Upgrade-ul ar trebui sa fie ceva misto. Ceva ce sa vrei sa-l faci. Modul cum a fost construit nu iti da acea optiune de "**** YEA MI-AM FACUT UPGRADE". Te face sa te intrebi... "am facut bine?". " sa imi fac upgrade acum sau sa-mi tin banii?". "Daca iau asta si nu-mi place?" "Daca iau asta si mai incolo gasesc ceva mai bun... dar nu am bani".
Daca iti faci atatea griji intr-un joc de ce upgrade-uri sa faci, nici nu vreau sa stiu in realitate cum iei o decizie.

Quote Originally Posted by PET View Post
Referitor la munitie. Nici mie nu mi s-a intamplat foarte des, dar mi sa intamplat de cateva ori. Problema nu e asta. Problema e ca STII ca poti ramane fara munitie find fortat sa iti schimb arma in ceva ce poate nu iti place. Acel feeling e cel care strica si face problema. Hell. Eu ma distram cu Hand Canon. Aparea unu... PAC in freza. Pai la un moment dat nu puteam sa mai fac PAC deoarece mai aveam vreo 6 gloante si Elizabeth nu-mi dadea si nici nu gaseam gloante. Gaseam numai ***** de care nu aveam nevoie.
Adica jocul te incurajeaza sa joci cu alte arme si sa incerci abordari noi, dar tu nu, vrei la fel cap-coada. Si te mai miri ca nu ti-a placut. Du-te la un COD, acolo poti juca cu aceasi arma constant. Nici nu iti faci vreodata griji de munitie. Dar stai, ca te-ai sucit:

Quote Originally Posted by PET View Post
Ah, mi-ai adus aminte. Loot sistem. Pointless sistem. Hai sa fac loot ... ce am gasit? UN MAR... n-am ce face cu el, full health. Ce am gasit? Gloante de RPG... am deja maximu.
Mai devreme parca te plangeai ca nu ai gloante... Deci ai sau n-ai gloante?