Quote Originally Posted by PET View Post

Sistemul de upgrade nu este upgrade pentru ca EU mi-am ales ceva. Ci pentru ca e conceput prost. Upgrade-ul ar trebui sa fie ceva misto. Ceva ce sa vrei sa-l faci. Modul cum a fost construit nu iti da acea optiune de "**** YEA MI-AM FACUT UPGRADE". Te face sa te intrebi... "am facut bine?". " sa imi fac upgrade acum sau sa-mi tin banii?". "Daca iau asta si nu-mi place?" "Daca iau asta si mai incolo gasesc ceva mai bun... dar nu am bani".

Din acest motiv sistemul e broken.
da tu exemplu de un joc ce te lasa sa incerci upgrade-ul inainte de a-l cumpara...sau unde ai sistem de buy-back upgrades..

singura mea obiectie la sistemul de upgrade e ca nu-ti mai tweak-uieste si vizual arma ca in Bioshock 1...

si da..se intampla sa ramai fara gloante/proiectile pentru armele pe care le ai insa mie unul mi s-a intamplat asta doar spre sfarsitul jocului..si atunci oricum nu prea mai conta pentru ca puteam lua armele inamiciilor...arme artizinale ce sunt echivalentele armelor standard upgradate la maximum..(repeater-machine gun,burstgun-carbine s.a.m.d.)

Quote Originally Posted by PET View Post
Abordari NOI existau ... in Bioshock 1. Aici nu. De ce nu ma incurajeaza jocul sa incerc chestii noi, tactici noi... lucruri diferite. Faptul ca incearca sa ma "incurajeze" sa incerc alte arme noi (dupa cum zici tu) e un rahat. Incerc armele de unu singur. Ma opresc la cele care imi plac. Nu vreau sa fiu fortat sa "incerc" alte arme.

Imi place cum unii incearca sa poarte discutii folosind argumente gen "Du-te la COD". GG you won!
poate pentru ca titlul de fata nu este un shooter standard(rambo style) ?si nu te supara cand ti se spune du-te la COD pentru ca daca asta e conceptia ta despre un FPS atunci se muleaza perfect pe seria cu pricina ..n-ai probleme cu munitia..joci cu ce arma vrei tu tot jocul...si nu te forteaza nimeni sa schimbi nicio tactica..

gandeste-te cat de OP era hand cannon daca avea magazie de 50 gloante si gaseai munitie la tot pasul...iti facea jocul mult prea usor..