Quote Originally Posted by Dj Mo View Post
Apreciez ca vrei sa iti perfectionezi limba engleza, dar asa mult ajuta acel "fu cking"? Intreb foarte serios ca sa incep sa il folosesc si eu mai des, poate capat si accent ca sa nu imi mai spuna americanii ca sunt rus.

Nu am avut inca placerea sa il joc, sper sa o fac incepand de vineri.
Fkingul a fost ceva special. Incepusem deja sa inregistrez review-ul de vreo 4 ori si s-a mai adunat. Normal il folosisem numai de vre 2 ori. Am explicat la final de ce il merita. Pentru ca eu il consider "over-rated". Desi recent mi s-a spus ca nu ar trebui sa folosesc termenul asta ca sa nu se mai atace lumea. Sunt jocuri care nici nu merita review. Bioshock Infinite merita deoarece lumea nu trebuie sa-l vada ca pe o capodopera. Trebuie sa il ia pentru ce este. Good art, good music, interesting story si un gameplay care te cam deconecteaza de restul.

Cel putin asa am simtit eu si asta am spus in "review". Degeaba arata lumea frumos cand mergi tot prin aceleasi locuri. Cred ca 70% din joc ai mers cam prin cladiri. Atunci cand ajungi in shantytown mai vezi o alta parte, a fost interesant, in rest esti fix in aceasi zona. Deci si acel good environment devine cumva repetitiv. Si cred ca problema principala nu a fost doar combatul ci si faptul ca este liniar. Care teoretic nu ar fi o problema. Am mai jucat jocuri liniare bune, dar au reusit sa ma integreze mai bine cu povestea, sa simt ca ceea ce fac eu are un sens si nu merg ca trenul drept si astept sa ajung la destinatie ca sa vad "the plot twist".

@darkpaul13 - Am mai zis. Problema mea nu e cu povestea. E cum e spusa acea poveste. E ca si cum ai un prieten care nu stie sa zica bancur. Indiferent cat de bun e bancu, daca nu a avut pacing corect... s-a stricat. Asa e si Bioshock Infinite. Poate sa aibe cate simbolistica vrea, cate twisturi vrea, degaba daca nu a reusit sa te tina in priza.