Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 7 of 7 FirstFirst ... 5 6 7
Results 121 to 138 of 138

Thread: Microsoft cumpara Activision - Blizzard - King

  1. #121 SP
    Manager paul's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    De Tango da, e ciudat ca i-au inchis, mai ales dupa ce receptie excelenta a avut Hi-Fi Rush.
    Poate pentru ca a plecat Shinji Mikami. Dar in felul asta Microsoft nu mai detine nimic japonez.

  2. #122 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    John Johanas e director-ul pentru Evil Within 2 si Hi-Fi Rush, Mikami s-a ocupat doar de Evil Within 1.
    Si asta a fost reactia lui John:

  3. #123 SP
    Manager paul's Avatar
    Stiu, dar nu pentru partea creative, ci pentru ca el era fondatorul, a plecat sa infiinteze alt studio si ar fi luat lume cu el.

  4. #124 SP
    Member olteanug's Avatar
    E ironic că Microsoft, și nu EA, va fi compania care va face praf mai mult de jumătate din industria de gaming AMERICAN. Până la urmă, de ce nu, Microsoft a creat gamingul american, tot această companie îl va omorî.

    Au cumpărat ca niște lacomi nesătui hulpavi ce sunt (ca un sărac care face credit la o mașină Ferrari, dar n-are bani să o întrețină) o grămadă de studiouri și publisheri (Activision, ZeniMax, Blizzard included) și habar nu au ce să facă cu ele, nu au resurse și nici bani să le gestioneze.

    Nici nu mai putem vorbi de readus la viață francize moarte ca Starcraft, Wolfenstein, Elder Scrolls sau Warcraft , să revitalizeze Fallout și Diablo care sunt în prăpastie , dar să-mi fac speranțe să scoată un Call of Duty bun sau un Doom la nivelul jocurilor anterioare.......


    Au făcut exact ca Disney care a cumpărat Marvel, Lucas, Fox, Pixar, National Geographic, Kardashian Brand, Hulu, iar acum e pe ducă, cu toată platforma lui de streaming. Nu mai sunt capabili să scoată content de calitate de când cu Avengers Endgame.
    Așa se întâmplă când te întinzi mai mult decât ți-e plapuma. O companie e ca un imperiu....cu cât crește mai mare și încearcă să pună monopol, cu atât mai repede se prăbușește.

    Nu sunt mama omida, dar o să urmeze cât de curând un crah pe Wall Street. O grămadă de analiști economici spun de câțiva ani că o să urmeze o nouă recesiune, care până la urmă, e ceva ciclic, și care va fi mai catastrofală decât aia din 2007-2008 și decât recesiunea pandemică din 2020 care a fost la egalitate cu marea depresiune din anii 1930.

    În momentul ăla, s-a terminat cu giganții ca alde Disney, Facebook, Netflix, Apple, Amazon, Microsoft. Fiindcă americanii și vest-europenii nu o să mai aibă bani să le cumpere produsele și serviciile.

    Dacă Microsoft va da faliment, se vor duce în cap Activision, Blizzard, Bethesda, absolut toți.
    Și s-au terminat cu toate francizele de jocuri, inclusiv cu Call of Duty.

    La fel se vor duce și toate companiile deținute de Disney.

    Prăbușirea Americii și a corporațiilor ei gigantice va fi o lecție dură pentru umanitate cum a fost și cu decăderea Imperiului Roman, a Imperiului Spaniol, al celui Britanic sau prăbușirea URSS.

    NU TE ÎNTINDE MAI MULT DECÂT ȚI-E PLAPUMA

  5. #125 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Nu vreau sa fiu nici rau, nici cinic, sunt primul pe lista care va ajunge in strada daca se inchid companii de IT & stuff, dar nefiind implicati direct in ceea ce s-a intamplat, nu avem de unde sa stim ce decizii au stat in spatele acestor 'inchideri'.
    Acel Redfall a fost o mizerie sinistra, mobile Doom, come on... numai acolo nu ajunsese un joc precum Doom, pe telefoane...

    De asemenea vad ca au precizat ca nu sunt dati afara toti angajatii, probabil ca cei buni vor fi relocati:
    Arkane Austin - This studio will close with some members of the team joining other studios to work on projects across Bethesda.
    Roundhouse Games – The team at Roundhouse Games will be joining ZeniMax Online Studios (ZOS).
    Este posibil ca multi angajati talentati din acele companii care au scos niste mizerii sa poata ajuta in dezvoltarea unor jocuri reale, mari, cu care Microsoft chiar ne sunt datori. Personal consider ca momentan Microsoft nu au jocuri, punct. Daca pentru a aduce la viata niste AAA care sa fie cu adevarat de impact inseamna sa inchida niste studio-uri care doar consumau resurse, well... doar viitorul va decide...

    Despre prabusiri si morti... ne tot ameninta cu ele de m-am si plictisit, in asteptarea lor as spune ca mai grav este ca putem comanda shaorma Hatz si ca usor usor ne transformam intr-o tara Hatz plina de Johni... nu apucam noi nici o prabusire mondiala ca suntem ocupati cu altele, BAC-ul a devenit doar un reel pentru tiktok...

  6. #126 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Nimeni nu plange dupa Redfall sau mobile Doom, ci mai mult dupa jocuri ca Prey (2017), Hi-Fi Rush si potentialul lui sequel.
    Daca e adevarat ca studio-urile astea nu mai produceau nimic sau si-au pierdut angajatii atunci nu cred ca am fi vazut reactiile astea de la cei care inca lucrau acolo:

  7. #127 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Nici Prey nu mi s-a parut cine stie ce joc (am si uitat de el) iar despre Hi-Fi Rush nu vreau sa scriu nimic ca va suparati toti pe mine..
    Inteleg supararea oamenilor, sa ne fereasca pe toti cerul de asa situatie, dar strict dpdv al asteptarilor, pe mine nu ma incalzeste ca un colos ca Microsoft vine cu Prey sau cu Hi-Fi, la banii lor ei trebuie sa scoata ceva sa se bata cu TLOU si cu God of War. Daca solutia pentru a-si concentra fondurile si talentele in niste clustere mai 'selecte' este sa inchida cateva studio-uri unde se lucra pe principiul malaxor cu de toate, so be it.

    Inca o data, imi pare rau de oamenii care au ramas fara job, toti putem fi in aceeasi situatie, dar nu sunt de acord cu aberatia 'we need smaller games'. Nu, nu mai vreau nici un smaller nimic.
    La triliardele pe care le au la dispozitie, Microsoft trebuie sa scoata jocuri mari, de prestigiu, jocuri de 90+, care sa concureze cu titanii din industrie, nu Disnohored 3 si desene animate...

  8. #128 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    La jocurile alea nu ajungi peste noapte, ai nevoie de echipe bune si motivate.
    Sony si Nintendo si-au cultivat unele studiouri de mai bine de 20 de ani ca sa ajunga unde sunt acum; Naughty Dog au inceput cu Crash Bandicoot si Jak & Daxter, iar Insomniac cu Spyro si Ratchet & Clank.
    Faptul ca ei au inchis Tango ne demonstreaza ca nu le pasa de potentialul pe termen lung si vor doar sa scoata cat mai mult profit prin Gamepass pentru a nu-si supara actionarii.

  9. #129 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Stiu, in teorie ce spui tu este un lifecycle corect, dar la banii de care dispun Microsoft cred ca isi pot permite sa angajeze the best in the industry la orice capitol si sa sara niste etape, doar ca sunt nenorociti, nu pare ca i-a interesat calitatea pana acum. Nu cred ca Tango era cheia succesului.
    Nu cred ca-ti trebuie 20 de ani de mediocritati (cum va fi Indiana Jones) ca sa scoti un joc care sa concureze cu Uncharted. Daca vrei, se poate.

    Inca o data, fara suparare, mie nu-mi spune mare lucru acest studio Tango, care dupa parerea mea a scos niste jocuri sub-mediocre sau cel mult decente. Nu contrazic teoria ta, este posibil sa ai dreptate cu profitul@Gamepass. Ce stiu 100% insa este ca tot ce detine in momentul asta Microsoft, incluzand portofiliile studiourilor 'noi', este mizerie de malaxor, cu cateva exceptii (Gears, Forza, Starfield, Fable, Halo si Hellblade).

    Daca nu pluseaza cu ',' continuari de calitate pe acele titluri sau nu vin cu IP-uri noi grele, pot sa scoata 15 Evil Within-uri si sa mai cumpere inca 20 de studio-uri ca Tango aia ca tot ciuperca la unghia mare vor ramane. Repet, uite acum deschid Xbox-ul as we speak, eu nu am ce sa ma joc exclusiv de la Microsoft din Octombrie de cand am terminat Starfield ceea ce este inadmisibil, cu sau fara Tango si Arkane.

  10. #130 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Zici "mizerie de malaxor cu cateva exceptii" dar exceptiile alea sunt tot mizerie de malaxor
    Mai da-i in c*cat, 20 miliarde profit si cumpara studiouri ca sa isi imparta ouale in mai multe cosuri apoi le inchid si muta niste oameni la aceleasi proiecte, facand exact opusul. Iti zic eu de ce le-au inchis, pentru ca nu se pot sinchisi sa le manageuiasca pe linia de plutire, e mai usor sa inchizi si sa dai afara sute de oameni in loc sa investesti 10 milioane (adica sub 0.1% din profit) ca sa ii indrepti unde trebuie. Echipele alea stiau sa faca, ca nu-ti place tie, bine, dar si Hi-Fi Rush si Prey sunt dovezi ca stiu sa faca Level Design, stiu 3C, stiu animatii, core work-ul e acolo, pe unde s-a failat a fost la business, marketing si directie, deci top handful of people si corposuits.

    Apoi mai vine si EA si zice "The holy grail for us is to build bigger, more innovative, more creative, more fun games more quickly so that we can entertain more people around the world on a global basis at a faster rate.", bineinteles cu AI, deci sa mai dea afara un pic. E plina industria asta de AAA (AAAA? AAAAAA?) remasters, sequels, blockbusters lipsite de originalitate si creativitate ca toti alearga banu mult si rapid.

    Si stii ceva? Parte din vina e si la playerbase, de cativa ani exista un curent de entitlement extrem de nefast, toata lumea vrea jocurile sa fie PERFECTE si sa fie ACUM si sa fie IEFTINE, un consumerism fast-paced alimentat de streamers si cOnTeNt creators care invart pe degete clickbaits, endorsement si bandwagoning, asa ca executives cu Bentley-uri in garaj dau din coate ca sa le dea astora terciul pe care-l cer. Apoi tot playerii aia se plang ca li se baga pe gat MTX, sequels si remakes dar ei acolo baga banii, in timp ce jocuri care incearca ceva diferit gen Alan Wake 2 nici acum nu au facut profit, iar publisheru se uita la ele si zice pai ce faceti fratilor, lucrati 6 ani la un joc care nu face bani, ia hai copiati si faceti asset flips si da-ti-mi ceva gen Palworld facut in 8 luni si sa fie #1 pe twitch timp de 2 saptamani indeajuns cat sa sara poolimea cu banu si apoi sa uite toti de el. Fire and forget. Ah da, si daca ii intrebi pe aia care e cel mai bun joc recent o sa zica toti BG3 care GHICI CE, a durat nspe mii de ani si a fost si destul de broken la lansare, sau Helldivers 2 care si ala a durat 8 ani de development. De parca e o surpriza totusi ca ai nevoie de timp ca sa scoti ceva calitativ.

    Deci e un cerc vicios in care clientul vrea fast food la calitate de michelin, patronul vrea si el michelin la timp/cost de fast food, dar bucatarul are timp si salariu de fast food. Nimeni nu vede michelin-ul ala si toti sunt surprinsi, clientul face review bombing, patronul da afara, bucatarul face foamea, rinse and repeat.

  11. #131 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    ^ Complet de-acord, in special cu playerbase entitlement. La orice anunt de joc nou vezi commenturi "GamePass when?" sau "I will only play it on GamePass", chiar daca e vorba de un indie de $15 sau un AAA de $70. Microsoft si-au obisnuit clientii sa nu dea bani pe jocuri, ceea ce e un mare dezavantaj pentru ei dar si pentru celelalte platforme.
    Jocurile la care se asteapta Xander nu vor fi niciodata profitabile in modelul asta pentru ca bugetele lor nu vor fi acoperite de un subscription lunar care deja trebuie impartit de la o gramada de alte companii si care nu mai creste aproape deloc .
    Vor fi tot mai putini care vor sa dea bani pe un joc premium si toata industria asta se va transforma in Live Services pline de MTX si Season Pass-uri.

  12. #132 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Quote Originally Posted by eagle-eye View Post
    exceptiile alea sunt tot mizerie de malaxor
    Nu m-as hazarda sa spun ca Gears of War sau Fable sunt mizerii de malaxor, asta m-ar indreptati sa nu-mi convina nici faptul ca a fost aproape sa ia jocul anului un exclusiv SONY in care s-au schimbat niste texturi si niste questuri fata de iteratia initiala.
    In fine, discutia e lunga, astept cu mare interes Hellblade 2 sa vad daca intr-adevar Microsoft are un 'greu' pe piata, sper sa nu dezamageasca.

    Quote Originally Posted by eagle-eye View Post
    clientul vrea fast food la calitate de michelin, patronul vrea si el michelin la timp/cost de fast food, dar bucatarul are timp si salariu de fast food.
    Problema este ca si 'bucatarii' de multe ori se si complac si se simt bine la fast food. Cum o fi sa iei 80-100 milioane salariu in 2007 (asta e salariu de fast food?) doar ca esti 'artist' si tragi 5 bash*ni si alea vai de mama lor si eu QA sa am 22 + bonuri lucrand mai mult decat dublu numarul de ore? Stiu, studiu=reward. Fair enough, dar crede-ma ca si printre ei sunt multe uscaturi si nu sunt deloc platiti ca la fast food ... (te ia ameteala daca-ti spun cat castiga un dev entry level care mazgaleste 20 de texturi la Massive in Malmo ... de fapt tu stii asta, ca ai lucrat printre ei).

    Nu spun ca nu sunt si oameni seriosi, ca sunt multi, dar lucrand in industrie in perioada 2006-2011 nu pot sa nu-mi aduc aminte cum developerii unui joc de casa al Ubisoft (care ulterior a luat nota mica si nu pentru ca avea buguri) stateau cu Fifa in Alt-Tab in timpul programului si cand aparea jupanul prin 'zona' lucrau ca dracii, iar eu stateam cu buguri S1P0 in 'Open' sau 'In progress' si n-aveam ce sa dau la echipa de facut...

    Nu zic ca sunt toti puturosi, zic doar ca eu ca si QA la vremea aia faceam un total de 80-90 de ore pe saptamana cu tot cu overtime inainte de submisie si 'bucatarii' aia care nu erau deloc platiti ca la fast food ci doar lucrau ca la fast food, plecau zi de zi la 16.00 si-mi reparau buguri a doua zi la 11.00 dimineata, cand eu in intervalul 16.00 - 11.00 next day puteam sa fac regresie la 200 de buguri daca ar fi fost fixate la timp.

    Ce am vrut sa scot in evidenta este ca desi nu sunt de acord ca oamenii sa fie concediati, nu cred ca e neaparat rau ca Microsoft a 'reorientat profesional' niste 'bucatari' din astia care nu erau deloc platiti ca la fast food ci doar le placea extrem de mult munca si atmosfera de fast food.

    #peace#

  13. #133 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Nu am nicio tangenta cu domeniul dar nu sunt deloc de acord cu faptul ca cei de la creatie nu isi merita banii. Nu toti sunt geniali, e logic sa fie asa, dar fara oamenii aia, restul ar fi someri. Una e sa creezi si alta e sa iti faci munca ghidata dupa un manual de proceduri.
    Nu dau cu hate nimanui, fiecare isi are locul lui in industrie.

  14. #134 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    N-am spus ca nu-si merita banii, am spus ca nu are rost sa ii plangem ca 'vai saracii ce mult muncesc pe bani putini', pentru ca sunt platiti regeste si nu toti depun un volum foarte mare de munca! Un developer este platit regeste in ziua de azi, cel putin cei pe care ii cunosc, daca nu ma mint...
    Paralela era ca sa scot in evidenta ca probabil asta a observat Microsoft cand a decis sa inchida studio-urile alea, daca tu dai salarii de 5-6000K de coco pe luna la Arkane la un developer si ei vin cu mizeria aia de Redfall, probabil ca s-au gandit ca less is better si cei care au meritat sa ramana n-au fost concediati ci doar 'adoptati' de alte studio-uri.

    As risca sa spun ca someri ar fi toti fara noi cei care cheltuim bani pe jocuri. Sunt de acord ca un developer care creeaza valoare este extrem de pretios si merita tot respectul, daca daca din 10 devi, 4 sunt lichele cu diplome din alea de pe facebook (ca si MULTI testeri de asemenae), nu-s de acord sa-mi pun tag cu lumanare acum la facebook pentru cei 4 care nu mai iau 5000k/luna ca sa repare 3 buguri de level art si alea in sictir.

  15. #135 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Quote Originally Posted by Xander RO View Post
    Nu m-as hazarda sa spun ca Gears of War sau Fable sunt mizerii de malaxor, asta m-ar indreptati sa nu-mi convina nici faptul ca a fost aproape sa ia jocul anului un exclusiv SONY in care s-au schimbat niste texturi si niste questuri fata de iteratia initiala.
    In fine, discutia e lunga, astept cu mare interes Hellblade 2 sa vad daca intr-adevar Microsoft are un 'greu' pe piata, sper sa nu dezamageasca.



    Problema este ca si 'bucatarii' de multe ori se si complac si se simt bine la fast food. Cum o fi sa iei 80-100 milioane salariu in 2007 (asta e salariu de fast food?) doar ca esti 'artist' si tragi 5 bash*ni si alea vai de mama lor si eu QA sa am 22 + bonuri lucrand mai mult decat dublu numarul de ore? Stiu, studiu=reward. Fair enough, dar crede-ma ca si printre ei sunt multe uscaturi si nu sunt deloc platiti ca la fast food ... (te ia ameteala daca-ti spun cat castiga un dev entry level care mazgaleste 20 de texturi la Massive in Malmo ... de fapt tu stii asta, ca ai lucrat printre ei).

    Nu spun ca nu sunt si oameni seriosi, ca sunt multi, dar lucrand in industrie in perioada 2006-2011 nu pot sa nu-mi aduc aminte cum developerii unui joc de casa al Ubisoft (care ulterior a luat nota mica si nu pentru ca avea buguri) stateau cu Fifa in Alt-Tab in timpul programului si cand aparea jupanul prin 'zona' lucrau ca dracii, iar eu stateam cu buguri S1P0 in 'Open' sau 'In progress' si n-aveam ce sa dau la echipa de facut...

    Nu zic ca sunt toti puturosi, zic doar ca eu ca si QA la vremea aia faceam un total de 80-90 de ore pe saptamana cu tot cu overtime inainte de submisie si 'bucatarii' aia care nu erau deloc platiti ca la fast food ci doar lucrau ca la fast food, plecau zi de zi la 16.00 si-mi reparau buguri a doua zi la 11.00 dimineata, cand eu in intervalul 16.00 - 11.00 next day puteam sa fac regresie la 200 de buguri daca ar fi fost fixate la timp.

    Ce am vrut sa scot in evidenta este ca desi nu sunt de acord ca oamenii sa fie concediati, nu cred ca e neaparat rau ca Microsoft a 'reorientat profesional' niste 'bucatari' din astia care nu erau deloc platiti ca la fast food ci doar le placea extrem de mult munca si atmosfera de fast food.

    #peace#
    Nu inteleg, ai zis ca ai lucrat in industrie dar scoti gogoasa aia cu "80-100 milioane" salariu la artist, in 2007. Un artist nici azi nu face banii aia, poate doar daca e senior sau lead (cu accent pe POATE) si vorbesc de acum in 2024. Si eu lucrez in industrie din 2016 (si inca lucrez) si stiu la prima mana salarii de artisti, programatori, designeri, etc. si suma aia e absolut colosala.

    Also, daca sunt putori (si sunt peste tot, sunt de acord cu tine) tot nu se justifica sa inchizi un studio intreg din cauza lor. Putorile alea nu au lifespan mare oricum. Am lucrat 7 ani la Ubisoft si nu am vazut niciodata 1. oameni plecand la 16:00 si 2. oameni ignorand S1P0 (cand aparea un bug din-ala sareau toti pe om sa-l rezolve, oricat de putoare era n-avea nicio sansa sa scape ca ii stateau pe cap si leadu si produceru si project manageru si directoru). Iar aia cu FIFA in alt tab am vazut-o si iti garantez ca oamenii aia nu supravietuiau mult, pe toti pe care ii stiam facand asta au plecat/fost fortati sa plece. Aia sunt dati afara repede si sunt in proportie de 1 la 40-50 de insi, deci in niciun caz cum exagerezi tu cu "4 din 10". Again, studiourile alea nu au fost inchise pentru ca erau slackeri - daca erau, ii epurau si angajau oameni noi (care sunt O GRAMADA avand in vedere cati au fost dati afara in perioada asta). Au inchis pentru ca n-au vrut sa-si bata capul cu ele, au luat IP-urile si ura si la gara, nu e nicio "metoda" noua in industrie, vezi ce facea EA acum 10-15 ani.

    Scuza-mi franceza, dar mananci galusti cand zici ca sunt platiti regeste. Sunt platiti ca un cur. Cunosc oameni extrem de buni in industrie care au hotarat s-o paraseasca si sa se faca random project manager sau IT-ist pe la companii diverse de tech pentru ca salariile erau de 2x-3x mai mari. Si vorbesc de ex-leads si directori, nu mai zic de your ususal intermediate care a primit marire 2% cand inflatia este de 15%, deci practic salariul e cu 13% mai mic decat era anul trecut. Fa matematica asta vreo 3 ani la rand si vezi la ce concluzie ajungi.

  16. #136 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Opui prea multa rezistenta pentru ceea ce am vrut sa scot in evidenta si pentru asta voi opri la postarea asta in legatura cu subiectul asta. Eu ti-am spus cat stiu ca primea in mana in senior developer (senior doar pe hartie ca el se ocupa de un ca**t de HUD de 2/3 cm) in anul 2007, am vazut fluturasi cu 80-90+ milioane la vremea aia, nu stiu ce s-a intamplat intre timp, probabil ca si-au dat seama ca o lepra care sta 6/8 ore pe net nu merita banii aia si s-au mai reglementat salariile.

    Quote Originally Posted by eagle-eye View Post
    Am lucrat 7 ani la Ubisoft si nu am vazut niciodata 1.
    Lumea, piata muncii, mentalitatea & all s-au schimbat mult din 2007 pana in 2016-prezent, probabil ca tu ai gasit un mediu putin mai adaptat la normalitate in 2016, ceea ce nu e rau, ma bucur sa aud ca ai parte de un asa mare procentaj de colegi super ok!

    Quote Originally Posted by eagle-eye View Post
    Sunt platiti ca un cur.
    Referitor la prezent, daca tu consideri ca 5-6000 de euro pe luna in EU nu este un salariu regesc pentru un senior developer atunci te invidiez (daca ai aflat de alte cifre atunci nu ai surse de incredere), inseamna ca sunt eu platit prea prost in compania la care lucrez si avem notiuni diferite despre ceea ce inseamna salariu bun/prost.
    Sa le facem 10K pe luna zic, mai ales la aia care sunt seniori doar pentru ca de 15 ani le-a fost lene sa evolueze si sa schimbe compania

    Quote Originally Posted by eagle-eye View Post
    Fa matematica asta vreo 3 ani la rand si vezi la ce concluzie ajungi.
    Nu fac nici o matematica, eu ti-am spus niste facts, de ce si cu ce scop esti atat de combativ si la faci defend intr-un mod atat de agresiv…
    Take care!

  17. #137 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Ok - una e 5-6k pe luna IN EU, in 2024 (ceea ce e adevarat, desi averageul este 4k pe luna) alta e 2k pe luna in Romania, in 2007, cum ai zis tu. 2k eur pe luna in Romania e multisor si in ziua de azi, doar programatorii ce sunt acolo - artistii, designerii, pana si managerii nu vad asa repede suma aia. In restul tarilor civilizate salariile sunt mai mari, dar si costul de trai e mai ridicat. In cazul meu de exemplu abia la vreo 3 ani dupa ce am devenit Lead am vazut suma aia. Nici nu visam la 2k eur lunar inainte, mi se parea ceva cosmic.

  18. #138 SP
    Member olteanug's Avatar
    2000 euro nu e nicăieri în Europa o sumă average. E un salariu de subzistenţă, chiar mizerabil în țările vestice. Nu poți să trăiești average cu banii ăștia nicăieri în lumea anglo-europeană, unde 2000 euro e pragul sărăciei.

    Poate în Republica Moldova sau Serbia. Pentru un tată cu doi copii din România, 2000 euro e vai și amar la prețurile actuale. Ajungi să trăiești pe datorie.
    Și chiar și singur de stai, dacă ai mașină, casă, facturi de achitat, obligații, vicii, credite, hobby-uri, tot ajungi să mănânci pâine cu unt și salam vreo 2-3 săptămâni până la următorul salariu sau treci pe junk-food. Și gen, alimentația aia numai AVERAGE nu e. Nu spun că trebuie să mănânci creveți, sushi și friptură de vită în fiecare zi ca să spui că ești average, dar nu ai bani de legume în fiecare zi să faci o salată de exemplu sau să-ți permiți pește. Era o sumă multișor până în 2012, până să facă praf economia alde Ponta și Dragnea și să crească prețurile.

    Poți să trăiești cu 2000 euro în România dacă mergi numai cu bicicleta/transportul în comun, mănânci junk food la conservă, nu ești fumător, nu ai alte vicii, nu te duci în cluburi sau țări străine, ai iubită de nota 5-6 și te joci pe abonament și vezi filme și seriale numai cu abonament, eventual folosești laptop cu cloud Ge Force Now și Windows 365, și mai ales, dacă ești ok, sănătos, și nu ai doamne ferește, abonament la psiholog sau la medic.

    Altfel,nu poți.



    ---------- Post added 11-05-2024 at 21:54 ----------

    ON-TOPIC

    Quote Originally Posted by eagle-eye View Post
    Au inchis pentru ca n-au vrut sa-si bata capul cu ele, au luat IP-urile si ura si la gara, nu e nicio "metoda" noua in industrie, vezi ce facea EA acum 10-15 ani.

    Exact ce face Disney.
    A cumpărat Fox în 2019...............un film X-MEN sau Fantastic Four N-AM VĂZUT în 5 ani! Abia acum apare Deadpool 3, deși am mari emoții când știu că are emblema Disney și MCU pe el.

    Așa și cu cu Microsoft.
    Nu o să mai lanseze un Prey 2, un Dishonored 3, un Wolfenstein 4, un Fallout 5, un Elder Scrolls 6. De Stacraft 3, Warcraft 4 și Diablo 5 care să fie ca pe vremuri nu se pune problema.
    Și dacă le lansează, o să iasă niște mizerii.
    Ei vor continua să se axeze pe ale lor, Halo, Gears, Age of Empires, Forza Horizon + Call of Duty care o să le aducă cel mai mare profit anual, chiar dacă o să fie în continuare un gunoi de joc dpdv calitativ.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 7 of 7 FirstFirst ... 5 6 7

Similar Threads

  1. Activision-Blizzard: jocuri si discutii generale By Alex Khan in forum Console Club
    Replies: 3 Last Post: 06-08-2018, 14:49
  2. Activison Blizzard cumpara creatorii lui Candy Crush By paunstefan in forum Stories & Other News
    Replies: 4 Last Post: 05-11-2015, 12:55
  3. Replies: 6 Last Post: 08-10-2015, 12:02
  4. Replies: 0 Last Post: 26-07-2013, 18:32
  5. Replies: 14 Last Post: 29-03-2009, 14:47

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts