Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 14 of 25 FirstFirst ... 4 12 13 14 15 16 24 ... LastLast
Results 261 to 280 of 496

Thread: Ghost of Tsushima / Director's Cut

  1. #261 SP
    Member Syni's Avatar
    Eu l-as compara mai degrabă cu The Witcher 3 nu cu AC. Mi-as dorii in noul AC macar un 50% din combatul lui GOT
    la partea de sunet in stealth nu am sesizat să lipsească, oricum nu prea am mers pe stealth pana acum.
    Nici eu nu zic 10 asta e clar, sunt și diverse minusuri dar cu care te obișnuiești până la urmă:
    - camera de multe ori destul de haotică, se mai putea lucra
    - mișcările NPC-urilor care te însoțesc in misiuni sunt de cele mai multe ori penibile, sunt momente când efectiv aleargă pe loc
    - sistemul de parry nu este sută la sută pus la punct, sunt momente când apăs și parca efectiv nu face comanda (ar trebui ceva lecții luate de la From Software pe partea asta --DS, Sekiro). Bănuiesc că are legătură cu camera haotică uneori
    - problema de care se știe cu vorbiți in japoneză și subtitrare in engleza, dar nu pot sa zic că mă deranjează așa tare
    - sper că nu fac spoiler dar frate, Jin tânăr, la început când discuta cu unchiul sau arata pur și simplu grotesc, cu un cap patrat destul de matur ca sa zic așa și care pur și simplu nu se potrivește cu corpul unui copil care pare mult prea pitic fata de față
    - fiind un open world mai sunt anumite scăpări cu momente când pur și simplu mai ramai agățat pe stânci, când ești urcat pe corturi și încerci să tragi cu arcul de cele mai multe ori aluneci pur și simplu in fața și de cele mai multe ori ești văzut sau greșești ținta

    Oricum in ciuda acestor minusuri, sunt multe alte plusuri care compensează din punctul meu de vedere, este un joc superb care merită cumpărat și jucat și sper că cei de la SP să aibă vânzări foarte bune, să corecteze anumite aspecte și să ne aducă un GoT 2 și cu grafica arătată la E3 sper pe PS5... nu 6!



    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  2. #262 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Sucker Punch Prophecy gameplay footage leaked
    Arata foarte bine, mai ales pentru un proiect inceput acum multi ani, inainte de GoT. Se vad cateva mecanici care au migrat in GoT.
    + foarte misto fazele cu pulberea aia
    Dar da, tipa si mai tare a "Assassins Creed".


    Also, un video destul de prost, in care doar "states the obvious" in mare parte, ba chiar nu cred ca a avut atat de multe de zis, incat baga de umplutura chestii din meniu.
    2 chestii mi s-au parut interesante:

    1. mi se parea mie ca joc mai mult noaptea decat ziua si se pare ca motivul este faptul ca joc stealth si ori e noaptea si e intuneric, ori e zi si baga furturi cu nori care intuneca imaginea - nice touch desi nu e prea realist si este putin obositor sa vezi asa mult intuneric.
    2. am vazut si eu animatia cand dormea cu calu si l-a pocnit usor ca sa se trezeasca si mi s-a parut geniala - una din cele mai misto tranzitii si cam singura la care nu am vrut sa da skip (desi normal ca nu exista optiunea)

  3. #263 SP
    Member enemigo's Avatar
    Chiar nu vreau sa fac vreun flame sau vreo cearta, dar i have to point this out. razvanrazy chiar nu inteleg cum Death Stranding, care a fost cel mai plictisitor joc ever made, a putut sa ti se para asa interesant iar asta mega boring. Da ok inteleg, artistic whatever, dar common. You're weird dude. Iar comparatia cu AC chiar nu-si are rostul. Jocul e bun, e fun, insa da, putea sa fie totusi mai greu. Overall e cum ar trebui sa fie un joc, fara sa incerce sa fie altceva ("like a new type of game that we've never seen before", sau s-o dea cu any type of political BS). Daca inca sunteti pe gard si nu stiti ce sa faceti, urmariti reviewul lui ACG, daca v-au placut si restul recomandarilor lui, va va placea si asta.

  4. #264 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Death Stranding a fost diferit complet, un joc aparte, care nu credeam ca o sa-mi placa dar mi s-a parut mult mai bun decat ma asteptam. Also, a fost primul joc Kojima jucat mai mult de 4-5h si chiar terminat si cred ca m-as intoarce oricand in el cu placere - probabil o voi face pe PS5 daca va primi ceva update.

    Revenind la GoT, eu nu am nimic in special cu jocul, ba chiar mi se pare peste medie si este fun, sunt momente cand nu ma pot dezlipi de el, dar si momente cand ma plictiseste teribil si prefer sa fac altceva.

    Cea mai mare problema a mea cu jocul, ca sa fiu sincer, este faptul ca inafara de combat si poate uneori, directia artistica, jocul este mediocru at least. Este mare, plictisitor, lumea aia e goala, drumurile sunt lungi si repetitive (in sensul ca stii ca din punctul x in punctul y intalnesti 2-3 patrule cu care te bati, eventual vreo vulpe sau vreun papagal - ceea ce este ok, dar dupa primele 30 identice, incepe sa devina plictisitor), cateva interioare de cladiri recilate (nu stiu daca sunt 5 diferite puse in sute de case) si multe alte lucruri care ma deranjeaza in timp ce joc si ca, repet, daca era efectiv acelasi joc, dar lansat de Ubisoft cu numele Assassins Creed Samurai, lua nota 7, nu 9.

    Also, in video de mai sus (si asta mi s-a parut culmea) a mai fost o faza "tare".
    Cand zice ca personajul lasa mana in jos si pare ca mangaie iarba inalta, ceea ce este un gest bla bla bla, fenomenal, bla bla bla, cand a facut AC in Origins asta nu s-a spus decat ca "uite bah, au copiat de la Gladiatorul" Totul tine de perceptie si de favozirarea platformei de suflet (probabil).

    Nu sunt hater, imi place un joc bun indiferent de platforma si consider ca exclusivele Sony sunt la un alt nivel fata de competitie, dar asta chiar nu este wow si desi pornesc fiecare sesiune cu gandul sa ma distrez, ajung sa ma deranjeze cele mai mici probleme care-mi strica imersiunea si pacerea de a juca - gen ma omoara cineva in combat pentru ca nu am reusit sa-l vad, fiind langa perete intr-o cladire, sau (asta e noua, intalnita aseara) dau stand-off cu niste inamici, care in secventa cand trebuie sa tin apasat pe este in spatele unui copac/boschete mare si nu vad cand vine spre mine astfel ca nu pot elibera butonul si pierd stand-off-ul.

  5. #265 SP
    Member SeCeX's Avatar
    O sa incerc sa nu ma intind prea mult pentru ca nu mi sta in caracter si sa punctez cateva lucruri din perspectiva mea. In primul rand cred ca tine si de mind set ul cu care intri intr un joc, la death stranding ma asteptam la weirdness, sunt fan kojima, dar in rest eram complet orb, nimeni nu stia ce este acest "strand game" cum a fost numit de kojima, eh, eu unul m am bucurat extraordinar de mult de el, cu bune, cu rele, toate acele hike uri erau experiente inedite in care pur si simplu ma deconectam de la tot, era un joc in care intram si eram linistit, si acolo erau acele bt uri care te apostau mai ceva ca in ferentari, totusi am inteles ca face parte din experienta si atunci cand puteam le evitam, cred ca aici incerc sa fac o paralela cu the random encounters din ghost, nici mie nu mi se pare lumea extraordinar de intricata si totusi este mult mai organica ca intr un assassin's creed, faci un random encounter , salvezi un satean, iti zice de un zvon, deblochezi un quest nou, parca totusi curge mai bine, in AC eu unul alergam ca bezmeticul de la ? la ? incercand sa curat fiecare zona, quest urile erau mai mult sau mai putin ok. Legat de comparatia asta cu AC, cred ca este vazut atat de bine Ghost si pentru faptul ca este ip nou, da , imprumuta multe mecanici, fura de peste tot, dar ansamblul are un vibe inedit, in cealalta parte AC ul este blestemat de existenta predecesorilor, si asteptarilor de la titlu la titlu, e imposibil sa nu fi putin biased, din nou, o zic din perspectiva unui devorator de jocuri , nu unui reviewer, asa privesc eu situatia. Am spus si mai sus, minusuri are, de la lip sync oribil chiar si in engleza cateodata, la camera f up, aseara mi s a parut ca efectiv nu mai mergea butonul de parry si faceam parry simplu fara counter, ori muscam din arma inamica, totusi, I love it, nu e o corvoada sa ma joc, astept cu nerabdare urmatoarea sesiune de gaming, cumva are exact vibe ul pe care ar trebui sa il aiba un joc cu samurai si asta ma multumeste nespus.

    ---------- Post added 21-07-2020 at 13:11 ----------

    Also, daca vrea cineva bonusul de precomanda la Ghost of Tsushima puteti sa mi dati un pm, am anulat comanda de la emag dar au decis ca inca merit codul.

  6. #266 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Ghost of Tsushima e fata aia draguta dar care cumva arata ca inca vreo 3 prietene dragute pe care le cunosti, are nume comun, ii place vara la mare si iarna la munte, ar vrea sa experimenteze chestii noi dar mai mereu amana sau bate in retragere, gateste niste chiftelute bune si face si clatite, lucreaza ceva prin HR la o corporatie.

    Death Stranding e tatuata si misterioasa, te uiti la ea si nu stii daca e urata sau cea mai frumoasa pe care ai vazut-o, o cheama Xaeisia, o saptamana n-a iesit din casa si a desenat picturi abstracte apoi din senin zice ca a gasit cazare in ceva sat norvegian pagan, si singurul lucru pe care stie sa-l gateasca e un pesto dubios cu trufe dar de care nu te saturi mai ales cand il unge pe tine cu pensula in lenjerie din latex.

  7. #267 SP
    Manager paul's Avatar
    Inainte de Ghost of Tsushima se lucra la Prophecy: http://www.consolegames.ro/forum/f60...ml#post1481308.

  8. #268 SP
    Teo
    Senior Member Teo's Avatar
    Quote Originally Posted by eagle-eye View Post
    Ghost of Tsushima e fata aia draguta dar care cumva arata ca inca vreo 3 prietene dragute pe care le cunosti, are nume comun, ii place vara la mare si iarna la munte, ar vrea sa experimenteze chestii noi dar mai mereu amana sau bate in retragere, gateste niste chiftelute bune si face si clatite, lucreaza ceva prin HR la o corporatie.

    Death Stranding e tatuata si misterioasa, te uiti la ea si nu stii daca e urata sau cea mai frumoasa pe care ai vazut-o, o cheama Xaeisia, o saptamana n-a iesit din casa si a desenat picturi abstracte apoi din senin zice ca a gasit cazare in ceva sat norvegian pagan, si singurul lucru pe care stie sa-l gateasca e un pesto dubios cu trufe dar de care nu te saturi mai ales cand il unge pe tine cu pensula in lenjerie din latex.
    WoW

    Interesul meu pentru aceste doua jocuri este unul mic / moderat insa ceea ce ai postat este aur!

    Postului anului pentru mine .

  9. #269 SP
    Junior Member pac86's Avatar

  10. #270 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    O alta problema mare intalnita aseara (se pare ca mie o zi imi place, una imi displace):

    O sa pun cu spoiler pentru locatie, nu neaparat pentru poveste:

    e o baza cu foarte multi inamici.

    Problema este ca jocul asta este fun, dar mai ales combat-ul este bun, cand ai cativa inamici, 5-7 maxim. Dar in momentul in care ai 10-15 inamici care vin efectiv peste tine, de multe ori ignorand complet coechipierii tai si te ataca si cu sulite si cu scut si cu sabii si cu sageti si nu ai timp, efectiv, sa schimbi stance-ul este imposibil fara sa fi lovit si devine un haos absolut in care dispare orice urma de placere, in care incerci sa faci parry/dodge la fiecare atac si cand incerci sa lovesti pe cineva, te lovesc alti 2-3 din alte parti.

    Si cum nu ai nici lock si nici nu poti controla camera prea bine, te ataca din partea camerei 1-2 inamici si aia a fost ca sa-ti strice placerea.

    Si tot aici in camp au fost momente cand doar incercam sa vad ce inamici sunt si pe unde si m-a vazut cineva pt 1s si a dat alarma, neavand ce sa fac decat sa ma bat cu ei (sau sa mor si sa incerc din nou).

    Also, inamicii astia sunt monumental de stupizi, dar si incredibil de buni uneori.

    Caz concret intr-un camp, 2 grupuri de x inamici, despartiti de 1 gard de lemn. Te bagi in combat, omori o parte din ei, arunci bombe, explozii, urla aia, samd, iar cei din cealalta parte a gardului (la 2m de tine) nu au nicio treaba.
    In schimb sunt inamici care te vad (partea cu alb) pentru 2s pana stiu ca esti acolo si te ataca (partea cu galben) si sunt inamici care te vad in 10s. Nu difera distanta, doar scriptul lor in functie de locatie/intensitatea momentului.

    Un lucru e clar. Pentru mine, jocul asta e hate it and love it si cumva inca sper sa devina mai bun (cred)

  11. #271 SP
    Senior Member raduadelin's Avatar
    Sa imi fie cu iertare, dar daca in AC ne plangem ca inamicii sunt prosti si ne ataca pe rand, iar in GoT ne plangem ca ne ataca toti in acelasi timip, ce facem, nu mai jucam nimic?

  12. #272 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Eu nu ma plang de faptul ca ma ataca cu totii in acelasi timp, ci de faptul ca nu pot face mare lucru fara lock sau miscarea camereu fluid - cu limitarile astea, da, este oribil.

    Mai ales cand sunt diferite tipuri de inamici pe care-i poti infrange doar cu diferite stance-uri, de multe ori blocandu-se jocul pentru mesajul ala stupid in care-ti aduce aminte ca "bah prostule, pentru inamicii cu scut iti trebe stance-ul " in conditia in care sunt atacat de 4 inamici diferiti si incerc sa lovesc unde apuc.

    Si o alta chestie mega enervanta este jumatatea mecanicii de revival - care se aplica doar cand le dai tu revive coechipierlor, dar daca e sa pici tu langa ei si ei se lupta in continuare, nu te ajuta si stai cateva secunde pana te termina aia si reload

  13. #273 SP
    Member Syni's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    O alta problema mare intalnita aseara (se pare ca mie o zi imi place, una imi displace):

    O sa pun cu spoiler pentru locatie, nu neaparat pentru poveste:

    e o baza cu foarte multi inamici.

    Problema este ca jocul asta este fun, dar mai ales combat-ul este bun, cand ai cativa inamici, 5-7 maxim. Dar in momentul in care ai 10-15 inamici care vin efectiv peste tine, de multe ori ignorand complet coechipierii tai si te ataca si cu sulite si cu scut si cu sabii si cu sageti si nu ai timp, efectiv, sa schimbi stance-ul este imposibil fara sa fi lovit si devine un haos absolut in care dispare orice urma de placere, in care incerci sa faci parry/dodge la fiecare atac si cand incerci sa lovesti pe cineva, te lovesc alti 2-3 din alte parti.

    Si cum nu ai nici lock si nici nu poti controla camera prea bine, te ataca din partea camerei 1-2 inamici si aia a fost ca sa-ti strice placerea.

    Si tot aici in camp au fost momente cand doar incercam sa vad ce inamici sunt si pe unde si m-a vazut cineva pt 1s si a dat alarma, neavand ce sa fac decat sa ma bat cu ei (sau sa mor si sa incerc din nou).

    Also, inamicii astia sunt monumental de stupizi, dar si incredibil de buni uneori.

    Caz concret intr-un camp, 2 grupuri de x inamici, despartiti de 1 gard de lemn. Te bagi in combat, omori o parte din ei, arunci bombe, explozii, urla aia, samd, iar cei din cealalta parte a gardului (la 2m de tine) nu au nicio treaba.
    In schimb sunt inamici care te vad (partea cu alb) pentru 2s pana stiu ca esti acolo si te ataca (partea cu galben) si sunt inamici care te vad in 10s. Nu difera distanta, doar scriptul lor in functie de locatie/intensitatea momentului.

    Un lucru e clar. Pentru mine, jocul asta e hate it and love it si cumva inca sper sa devina mai bun (cred)
    Ciudat cu partea de gard ce zici, mie nu mi sa întâmplat.
    Acolo în locația aia menționată de tine, e foarte ușor fără supărare. Trebuie folosit dodge mai mult, ajungi la arcași pe care îi rezolvi din 1-2 lovituri (eu am folosit armura Ronin upgradata la maxim care îți dă ...sper că nu e spoiler ...+30% damage) și apoi frumos așa câte unul. Nu mai zic că dacă le arunci un kunai deja ai 3 in semi stun mode si pe care apoi îi termini in 5 sec.
    Ideea jocului tocmai asta e, nu e un smash de butoane sa te bagi intre ei la nimereală că în alte jocuri, trebuie luați prin învăluire, dodge să ieși dintre ei și să ajungi obligatoriu urgent la arcași apoi ușurel atrași ușor câte unul, iar când e "groasa" un kunai care îi "pune cu botul pe labe" pe 3 dintre ei


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  14. #274 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Deci nu doar eu simt nevoia de un "slow mo" atunci cand swapez intre stance-uri sau arme? Asta ar fi rezolvat multe din situatiile de genul, de exemplu nici Doom Eternal nu cred ca as fi putut sa joc daca nu-ti incetinea putin timpul cand schimbai arma ca sa-ti dea un timp de gandit.

  15. #275 SP
    Member Syni's Avatar
    Sunt de părere că nu ai nevoie întotdeauna să schimbi stance-ul. Eu m-am obișnuit rapid cu schimbarea, folosesc de cele mai multe ori Stone stance si Heavenly Strike care este devastator cu oricine, in schimb am probleme cu schimbarea armelor pe ghost ca nu prea le nimeresc și prefer sa sa folosesc in 95% din cazuri doar kunai.
    Pe linia de samurai skills la evasion ultimul skill este foarte bun. In momentul când esti langa unul, un simplu dodge urmat imediat de atack simplu te face să îi căsăpești imediat, nu mai zic de faptul că există un charm care te ajuta foarte mult la parry...



    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  16. #276 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by Syni View Post
    Acolo în locația aia menționată de tine, e foarte ușor fără supărare.
    Intr-o lume ideala, faceam totul pe stealth, dar e cam greu aici din cauza jocului, astfel ca am fost nevoit sa schimb abordarea.

    Nu am nicio armura upgradata la maxim, poate pt ca nu-mi dau destul interesul sa fac asta, sau poate pentru ca incerc sa fac o balanta intre misiuni secundare, alergat prin padure dupa crengi, cautat loot prin camere intunecate (care nu iese in evidenta in niciun fel si nici nu am vazut sa existe optiune pentru asta) si misiuni principale.

    Si da, jocul cand functioneaza asa cum ar trebui, este un deliciu, mai ales in combat.

    Si o alta chestie care nu-mi place, este chestia asta cu schimbat intre stances, side weapon sau special whatever (kunai, smoke bombs). Efectiv ma incurc in butoane uneori, in combat si sa stau sa gandesc ca trebuie sa apas R2 + sageti/face buttons ca sa schimb intre stances si diversele special skills, dar sa apas L2 si sageti ca sa schimb intre side weapons, dar si L2 si face buttons ca sa schimb intre diferitele tipuri de munitie. Toate astea in timp ce, teoretic, stick-ul din stanga este folosit pt miscare, ca sa nu te capaceasca aia, L1 pentru block cand trag arcasii in tine, iar mana din dreapta o folosesti ca sa ataci daca este cazul.

    Also, o alta parte frustranta este sistemul de catarat, dar mai ales grapling hook-ul, care, pe langa locatiile prestabilite (cele cu sfoara infasurata) se poate folosi in multe alte locatii unde trebuie sa sari si sa te uiti in sus ca sa vezi daca se activeaza R2. Iar asta e pe ghichite.

    Iar daca nu te uiti spre ceva obiect care se poate activa, el nu exista in joc. La fel ca la loot. Daca cumva esti orientat cu camera putin mai sus decat este obiectul pe care l-ai vazut si ai vazut ca poti apasa R2 pentru loot, esti literally langa el, apesi pe buton si nimic...pana nu misti camera.

  17. #277 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Da, e un pic clunky, si eu ma incurc. Si la TLoU 2 ma incurcam. De-asta spun ca era ok un sistem de slomo, aveam timp sa ma si uit cu ochile ca sa vad pe ce apas

  18. #278 SP
    Member Svart's Avatar
    Nu in teleg ce probleme aveti cu combatul, e foartre ok. Eu am curatat prima zona, am terminat primul act, jucand pe normal, si tocmai contemplam ideea sa trec pe hard ca deja mi se pare prea usor. Norocul e ca in zona urmatoare AI-ul devine mai challenging o idee.

    Tot timpul mi s-a parut ca luptele sunt fair, daca le abordezi cu un minim de pregatire. Ai stand-off-uri, ai assasinations, ai patru stance-uri pe care le poti schimba on the fly si upgrada pentru fiecare tip de inamic, ai throwables si arcuri cu tot soiul de proiectile, si cu skillurile si upgade-urile specifice. Unii se plang de lock on. Faptul ca au inlocuit lock-onul cu un stick directional face luptele cu atat mai fluide, e foarte usor sa targetezi pe oricine din jurul tau doar prin o rotire a left-stickului. Random encounters alea se pot evita, daca va deranjeaza, ii vezi pe harta de la distanta. Pe mine personal nu ma deranjeaza.

    Asa, acum despre open world. Da , grafic se putea mai bine, dar pe mine ma intereseaza mai mult gameplay-ul. Nu pot sa joc un joc doar pentru grafica, de asta am abandonat precedentul exclusiv sony dupa 4 ore. Lumea e frumoasa, nu e asa mare cum tot aud pe unii pe aici, nu se poate compara cu AC sau cu Withcerca ordin de marime. Unii zic ca e goala. Nu stiu, poate nu ati explorat-o, la mine e inca plina de markere, side missionuri, tales si mythic tales. Questurile pentru companioni, alde Lady Masako, Ishikawa, Kenji, Yuna sunt interesante si au substanta si varietate, spre deosebire de cele fetch/kill de prin AC sau Horizon, ca tot vad comparatii cu jocurile alea. Sistemul de fast travel iarasi mi se pare foarte bine pus la punct, harta efectiv e impanzita de puncte de fast travel. Activitatile secundare iarasi sunt fun, shrine-urile, bamboo challange-urile.
    Nu as compara jocul nici cu Witcher, care e un full time RPG cu sisteme mult mai complexe, dar nici cu Assasin's Creedurile noi, unde levelling up inseamna sa gasesti bucati de armura noi, arme noi si de level mai mare, unde ai dps check legat de velelul caracterului.
    Aici abordarea mi se pare mai buna, ai cateva arme si cateva armuri pe care le upgradezi, nu trebuie sa schimbi o mie si o suta de componente. Nu vreau sa sugerez ca e mai bun ca nici unul din cele doua jocuri mentionate, doar ca e altceva ca abordare, comparatia intre ele se opreste la un nivel superficial, imo.
    Eu sunt catre jumatatea jocului si inca nu m-am plictisit de el, ce sa zic? Sa vedem cum se prezinta Cyberpunk, in rest pentru mine asta e GOTY pana acum.
    A, si sa nu uit, e foarte trist ce se intampla pe metacritic, cu fanii TLOU2 care fac review bombing la joc doar pentru ca e mai bine perceput de comunitate decat ala. Am verifricat eu personal dupa ce vazusem ceva youtube pe tema asta, si sunt zeci de review-uri ale unor useri care au recenzat doar doua jocuri si cam aatat: TLOU- nota 10, si asta - 0. cat de trist rebuie sa fii sa te cobori la asta?
    A, si mai e si comunitatea asiatica din statele unite care urla ca jocul e rasist si e cultural appropriation. Raspunzandu-li-se cu argumentul ca a fost foarte bine primit in Japonia, unde stocurile fizice sunt epuizate si are note foarte mari de la critici, au raspuns ca aia de acolo sunt fascisti, si ca de ce e nevoie sa ii intrebe pe ei, cand comunitatea din USA stie mai bine. Welcome to 2020, unde retardsmul e la rang de lege.

    Pentru noi restul, hai sa ne bucuram de jocuri si sa fim fericiti ca exista cate ceve pbntru fiecare. Pe PS cel putin, ca la ce am vazut aseara pe xbox (care e my main console, by the way, nu sunt hater), nu am nadejde ca o sa vedem ceva foarte bun de acolo curand, cu exceptii minore.

  19. #279 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    S-a plans cineva de combat? Eu nu am vazut.
    Sau te referi la mine?
    Eu am zis ca este foarte misto atunci cand functioneaza binesi ai posibilitatea sa joci cu adevarat (nu cand tabara 5-7 oameni pe tine din toate partile si nu ai timp sa schimbi nimic). Lucru patit tot mai des din pacate.

    Also, o chestie mega frustranta aseara, dupa ce am trecut in act 2 mi s-a spus ca tot ce m-am chinuit sa curat in prima parte de harta...well...trebuie sa fac din nou - pentru ca s-au intors mongols si au reacaparat niste ferme.

    Si m-am dus frumusel sa vad care-i faza, ca deh, combatul este fun - am dat fast travel langa una din ele si m-am dus, am vazut ca trebuie sa salvez 3 oameni, fiecare la cate o casa, aam omorat 5-6 inamici, salvat 1 om, inca 5-6 inamici, salvat 1 om, inca 5-6 inamici, salvat un om.
    Also, o alta chestie nasoala e ca efectiv nu stiam mereu unde este urmatoarea casa, a trebuit sa ma invart prin zona aia destul de mult pana am gasit si intre case, in unele cazuri, am gasit si patrule random.

    Good. Hai sa merg la urmatoru (tot cu fast travel pentru ca nu mai am ce face pe acolo dupa ce am deblocat side missions) si ce sa vezi, same thing - de salvat 3-4 oameni din 3-4 case, fiecare cu 5-6 inamici. Curat si aici si onto the next one...

    Si ce sa vezi...acelasi lucru - mai fac odata acelasi lucru si zic sa mai explorez totusi prima zona (nedescoperita complet) ca sa mai schimb putin atmosfera si cum mergeam eu, am dat peste alta misiune identica si am zis hai sa o fac si salvez primul om si la al doilea...am inchis consola si m-am pus la un serial

    Mega cheap shot din partea lor, ca sa creasca artificial durata de viata a jocului.

    Azi nu am de gand sa continui misiunile alea ci voi continua cu alte misiuni in partea a doua de harta.

    Also, am patit pentru a 2a oara faza cu stand-off si inamicul acoperit de vegetatie si nu am putut vedea cand ma ataca

    Si da, ai mare dreptate cu ce zici de console si jocuri si singurul lucru care ma face sa continui jocul (pana-l termin, sper) este ca nu am literally nimic altceva de jucat in perioada asta, dar consider ca este cea mai slaba exclusivitate Sony din ultimii ani.

    LE: app de partea artistica - jocul sufera de aceiasi problema pe care o avea si RDR2 - se schimba atmosfera de la o secunda la alta, acum e soare, acum e intuneric, acum ploua, acum e soare, acum e ceata, la urmatorul pas e complet senin.

  20. #280 SP
    Member Svart's Avatar
    da, ma refer (si) la tine
    Fara rautae, si (sper ) fara suparare. Combatul nu e clunky, trebuie doar sa te obisnuiesti cu el.
    Functioneaza bine si cand sunt trei oameni in jurul tau, si cand sunt 10. Parerea mea. Daca vrei sa vezi gang-bang adevarata incearca Nioh. Aici e parfum.
    vezi ca unele din fermele alea iti dau cate o cheie, care iti ofera cces la o armura noua, care pare buna (abia aseara am luat-o)

    Da, camera e uneori o problema in combat, dar destul de rar. la stand-ofurei au am inceput sa imi aleg pzoitia, in iarba e putin enervant.
    Referitor la harti, nu cred ca e nevoie sa le cureti daca nu vrei, poti sa avansezi campania si fara asta. Doar ca ajuta. Mie imi place, nu ma deranjeaza sa curatz.
    Eu din contra, am o carca de jucat (Spiderman, Death Stranding, Xenoblade Chronicles, Nioh2, Zelda), dar nu ma pot dezlipi de asta, am lasat tot pe hold pana il termin.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 14 of 25 FirstFirst ... 4 12 13 14 15 16 24 ... LastLast

Similar Threads

  1. Death Stranding / Director's Cut By OEE in forum Sony PlayStation 5
    Replies: 365 Last Post: 15-10-2023, 20:36
  2. Death Stranding / Director's Cut By OEE in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 339 Last Post: 10-06-2021, 21:44
  3. Deadlight: Director's Cut By RonanN1 in forum Console Club
    Replies: 2 Last Post: 22-06-2016, 01:40
  4. Heavy Rain: Director's Cut By Dant3 in forum Console News
    Replies: 5 Last Post: 04-11-2011, 22:10
  5. Resident Evil 5 Director's Cut By erik95 in forum Console News
    Replies: 2 Last Post: 24-09-2009, 17:25

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts