Golden Joysticks
Best Story: TLOUII
Best Visuals: TLOUII
Best Audio: TLOUII
Best Game Of The Year: TLOUII
Ei stiu de ce l-au lansat. Personal consider ca arata mai mult decat ar trebui si este un mega spoiler si nu ar trebui urmarit de nimeni care nu a jucat/terminat jocul.
Care e cea mai potrivita setare audio daca am un soundbar(+2 sateliti pe langa bara si subwoofer)?
Home theater 2.0 ? Range wide sau medium?
The Last of Us Part II: Explore Abby’s story in new trailer – PlayStation.BlogOriginally Posted by PlayStation.Blog
Vazusem postarea si este o prostie faptu ca zic ca este spoiler free. Efectiv spun toata povestea si motivatia fiecareia, mai ca arata si finalul.
The Last of US part 2 has won the most awards in #TheGameAwards history, 7 awards. 4 was previous record.
- Best Action/Adventure
- Best Performance, Laura Bailey as Abby
- Best Narrative
- Best Audio Design
- Accessibility
- Best Game Direction
AND the game of the year!
Am terminat acum jocul după peste 27 de ore. Am o senzatie ciudata dar cu toate astea îmi place când jocurile ma tulbura in felul asta și își lasă cumva asupra mea. Mi se face pielea găină acum ascultand piesa de la final, gandindu-ma la tot ceea ce s-ar întâmplat în joc. A fost o călătorie, mi-aș fi dorit să mă fi ferit mai mult de spoilere, am făcut greșeala asta de a nu mă abține și am aflat detaliul cel mai important din joc. Asta o să-mi fie învățătura de minte.
Grafic mi-a plăcut foarte mult, exceptând unele frame drops existente în special când aveam lanterna pornită și se reflecta în apă și o anumită parte dinspre finalul jocului care mi s-a părut că arată puțin mai rău fata de restul jocului.
Sunetul mi s-a părut ce trebuie, voice acting de exceptie. AI bine executat doar că toată treaba aia cu câinii mi s-a părut cam de umplutura but is a nice touch. Gameplayul evident nu a adus nimic revoluționar, eu sunt mulțumit că l-au îmbunătățit. O chestie totuși care trebuie menționată e sistemul de Dodge care mi se pare foarte bine implementat. Eu sunt un tip mai clasic și-mi place abordarea asta mai safe.
Povestea...pe cât de simplistă pe atât de complicată. Eu unul sunt mulțumit de ceea ce au făcut, cu mențiunea că ar fi putut să mai taie puțin din joc, uneori am avut senzația că l-au lungit și asta a stricat cumva din ritm. Mi se pare incredibil totuși cum te face instabil emoțional, mai că îți dezvolta sindromul Stockholm personajele mult mai bine conturate și fiecare cu o personalitate bine definită și ușor de identificata tipologia fiecăruia. Era sa uit de chestia cu lgbtq. Da, mi s-a părut și mie puțin forțata, a fost cam mult deodată dar nu cat să-mi strice sau să-mi schimbe experiența de joc. Asta e realitatea, cine vrea sa o accepte bine, cine nu, o refuza.
Jocul in sine mi se pare o demonstratie de forțe. Am rămas uimit când la o scenă în oglindă se vedeau cât de bine sunt simulate expresiile faciale. Cred că am adunat peste 200 de screenshoturi.
Mi se pare un joc matur ce dezbate o latura nu tocmai plăcută a vieții, poate și de aceea oamenii nu s-au simțit confortabil jucandu-l.
Pentru mine seria The Last of Us reprezintă o capodopera a gamingului, mi-a oferit cele mai frumoase amintiri. Am trăit ce am jucat, am simțit emoție și pentru mine asta contează cel mai mult.
As fi avut mai multe de spus dar n-am vrut să fac o postare kilometrica.
Interesant ca spui asta. Nu ti se pare mai degraba ca personaje cu o tipologie usor de identificat sunt personaje scrise prost? Vad genul asta de a scrie in special la filmele de la Hollywood, in care parsonajele sunt foarte concentrate pe o singura trasatura specifica. Pe de alta parte nu vad asta la oameni reali din viata mea cu care interactionez zilnic: toti sunt extrem de complecsi si imprevizibili si nu cred ca i-ai putea incadra in 100 de tipologii la fel de simple precum cele prezentate in multe jocuri si filme. Mie mi se pare nenatural.
Eu prefer varianta aleasa de ei, cred ca jocul nu ar fi avut acelasi impact daca nu se delimitau mai clar personajele intre ele. Le-au executat foarte bine si nu mi s-au parut neaparat superficiale. Poate doar momentele cand incercau sa le umanizeze dupa ce ti-au inoculat ideea ca sunt personaje de o negativitate iesita din comun. E clar ca au hiperbolizat putin anumite trasaturi si ma face sa cred ca in conturarea personajelor au apelat la ceva psihologi pentru ca mi se pare ca manipuleaza putin consumatorul dar cred ca asta il face si fascinant in acelasi timp. Nu cred ca unele personaje au fost scrise neaparat prost, ci e doar un compromis de a crea acel factor de soc pentru jucator. E reversul medaliei.
Iar acum dupa cateva zile dupa ce l-am jucat, senzatia care mi-a ramas e una ciudata. Jocul asta e brutal, fizic si psihic, ai nevoie de timp sa-l digeri chiar si dupa ce l-ai terminat. E apasator pentru ca expune unele dintre cele mai negre trasaturi ale fiinte umane. E greu sa empatizezi cu asemenea sentimente si ii inteleg pe cei care nu au rezonat cu jocul. Poate ca au fortat nota si au mers prea departe. Eram pregatit sa incep al doilea playthrough pe o dificultate mai mare, care ca ar face experienta si mai intensa dar parca nu's inca pregatit. E prea multa incarcatura emotionala si cred ca o sa fac o pauza.
---------- Post added 14-12-2020 at 09:51 ----------
A si am o chestie. Mi-ar fi placut sa fie mai stransa legatura cu calutul. Parca l-au neglijat putin in jocul asta.
Eu încă aștept să scoată un update pentru PS5 că nu aș vrea să îl instalez de 2 ori.
Mă mir că încă nu anunțat nimic.
Bookmarks