Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 6 of 25 FirstFirst ... 4 5 6 7 8 16 ... LastLast
Results 101 to 120 of 496

Thread: Ghost of Tsushima / Director's Cut

  1. #101 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Sincer asta mi s-a parut de toata jena
    Weapons like the katana or the bow will be displayed on all the outfits of the game but not the smallest ones because there are a lot of outfits in the game and it would represent too much work.

  2. #102 SP
    Senior Member Khufu's Avatar
    Macar au fost sinceri

  3. #103 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Too much work is too much work, probabil ca nu meritau efortul ca abia le observai.

  4. #104 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pe principiu asta nu trebe facute multe. De ce sa se oboseasca sa puna textura pe jos, daca oricum puneau iarba? sau de ce sa se oboseasca sa o faca la rezolutie mare, daca oricum esti mostly in viteza?

    Inteleg sa nu le faca din motivu asta (si inteleg ca nu toti au bugetul lui Rockstar spre ex), dar nu sa spuna si public lucru asta. Sunt atatia care nu le fac, dar nu se "lauda" cu asta

  5. #105 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Te contrazic, eu sunt pro visibilitate si cat mai multa transparenta in comunicare. Si comunitatea de obicei apreciaza cand un studio spune de ce a ales sa faca unele lucruri, e mai usor sa intelegi. Cum a fost la Destiny cand imediat dupa ce a plecat Activision din peisaj s-a imbunatatit comunicarea si ziceau baietii ca uite, stim ca va plangeti ca sunt multe lootboxuri cu cosmetice dar am vandut [atat] si de banii aia ne-am permis s afacem [asta] si [asta]. Si comunitatea a apreciat.

    In development ajungi intr-un moment in care tragi linie, vezi cat timp si cati bani mai ai si trebuie sa faci sacrificii si sa tai lucruri de pe lista ca sa apuce jocul sa vada lumina zilei. Si de obicei te uiti la lucruri care costa mult si au impact mic asa ca alea sunt primele pe care le tai. Afecteaza cu ceva jocul ca nu vezi cutitele la brau? Not really. Da, nu e la fel de cool, complet de acord. Dar jocul tot ala e, gameplay-ul nu se schimba, atmosfera ramane la fel. Plus ca exemplele date de tine sunt mult mai de impact decat ce au facut ei, nu mi se pare corecta comparatia.

  6. #106 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Eu nu spun ca nu ai dreptate si chiar sunt de acord in ceea ce priveste transparenta, dar astea sunt decizii care se iau early on in game development - facem sau nu animatii pentru ridicat obiecte de jos? Adaugam sau nu HDR? Facem customizarea grafica pentru obiectele pe care le poarta personajul sau punem doar o gentuta de unde sa le scoata? Care este stilul grafic? samd.

    Faptul ca au mentionat asta (faptul ca nu vom vedea o reprezentare grafica, pentru ca eu nu am vazut nicio gentuta), denota neprofesionalism (din punctul meu de vedere) si se intelege ca era pe lista de facut dar nu au mai facut pentru ca presupunea un volum prea mare de munca. Comparativ cu ce? nu ne spun/nu conteaza. Ce au facut cu timpu ala care era alocat de la inceput la asa ceva? Nu ne spun nici asta.

    In schimb daca ar fi fost un articol in care spuneau ca X, Y, Z erau pe lista dar nu au mai putut fi implementate pentru ca erau time consuming, dar in schimb au facut Q, W, E lucruri, atunci era ok, pentru ca era o discutie fix despre partea asta. Dar asa...a fost ca nuca in perete (parca asa era expresia) si mai rau au atras atentia asupra unui minus care poate scapa neobservat (heck, eu nu vazusem asta in video ala de 18 minute, in caz ca ar fi trebuit).

    Ideea e ca daca te apuci sa spui lucruri de genu asta, trebuie sa dai mai multe detalii. Iar faptul ca au strecurat chestia asta care tine strict de game development intr-un text in care spuneau de features/gameplay din joc, este iarasi o prostie si consider ca nu avea ce cauta textul asta acolo.

  7. #107 SP
    Member zoli86's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Eu nu spun ca nu ai dreptate si chiar sunt de acord in ceea ce priveste transparenta, dar astea sunt decizii care se iau early on in game development - facem sau nu animatii pentru ridicat obiecte de jos? Adaugam sau nu HDR? Facem customizarea grafica pentru obiectele pe care le poarta personajul sau punem doar o gentuta de unde sa le scoata? Care este stilul grafic? samd.

    Faptul ca au mentionat asta (faptul ca nu vom vedea o reprezentare grafica, pentru ca eu nu am vazut nicio gentuta), denota neprofesionalism (din punctul meu de vedere) si se intelege ca era pe lista de facut dar nu au mai facut pentru ca presupunea un volum prea mare de munca. Comparativ cu ce? nu ne spun/nu conteaza. Ce au facut cu timpu ala care era alocat de la inceput la asa ceva? Nu ne spun nici asta.

    In schimb daca ar fi fost un articol in care spuneau ca X, Y, Z erau pe lista dar nu au mai putut fi implementate pentru ca erau time consuming, dar in schimb au facut Q, W, E lucruri, atunci era ok, pentru ca era o discutie fix despre partea asta. Dar asa...a fost ca nuca in perete (parca asa era expresia) si mai rau au atras atentia asupra unui minus care poate scapa neobservat (heck, eu nu vazusem asta in video ala de 18 minute, in caz ca ar fi trebuit).

    Ideea e ca daca te apuci sa spui lucruri de genu asta, trebuie sa dai mai multe detalii. Iar faptul ca au strecurat chestia asta care tine strict de game development intr-un text in care spuneau de features/gameplay din joc, este iarasi o prostie si consider ca nu avea ce cauta textul asta acolo.
    Razvan chiar te supara treaba asta? Am ajuns sa ne plangem pentru orice lucru minuscul in jocuri, SP nici macar nu este un studio atat de mare, probabil au 10% din workforce-ul care lucra la un titlu Assasins Creed.

  8. #108 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Nu ma supara, dar ma scarbeste. Cand un studio care face jocuri AAA face o astfel de afirmatie out of the blue, incepi sa te intrebi unde anume au mai "cut corners".
    Si nu e vorba ca este un studio mic sau mare, este un joc exclusiv Playstation, deci face parte din "familia" Sony.

    Si again, e vorba strict de felul in care au aruncat vorba aia acolo, intr-un interviu in care vorbeau despre gameplay si mecanici

    Revenind la joc, 100% il voi cumpara, poate chiar day 1, dar consider ca este lipsa de profesionalism si de respect fata de utilizatori, sa declari asa ceva.

  9. #109 SP
    Member zoli86's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Nu ma supara, dar ma scarbeste. Cand un studio care face jocuri AAA face o astfel de afirmatie out of the blue, incepi sa te intrebi unde anume au mai "cut corners".
    Si nu e vorba ca este un studio mic sau mare, este un joc exclusiv Playstation, deci face parte din "familia" Sony.

    Si again, e vorba strict de felul in care au aruncat vorba aia acolo, intr-un interviu in care vorbeau despre gameplay si mecanici

    Revenind la joc, 100% il voi cumpara, poate chiar day 1, dar consider ca este lipsa de profesionalism si de respect fata de utilizatori, sa declari asa ceva.
    Eu pe o parte apreciez sinceritatea, macar nu a fost un PR speak sau de la cineva din marketing. Putea sa isi aleaga mai bine cuvintele clar, sa speram ca va iesi un joc bun, si eu il voi lua day one.

  10. #110 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Eu nu spun ca nu ai dreptate si chiar sunt de acord in ceea ce priveste transparenta, dar astea sunt decizii care se iau early on in game development - facem sau nu animatii pentru ridicat obiecte de jos? Adaugam sau nu HDR? Facem customizarea grafica pentru obiectele pe care le poarta personajul sau punem doar o gentuta de unde sa le scoata? Care este stilul grafic? samd.

    Faptul ca au mentionat asta (faptul ca nu vom vedea o reprezentare grafica, pentru ca eu nu am vazut nicio gentuta), denota neprofesionalism (din punctul meu de vedere) si se intelege ca era pe lista de facut dar nu au mai facut pentru ca presupunea un volum prea mare de munca. Comparativ cu ce? nu ne spun/nu conteaza. Ce au facut cu timpu ala care era alocat de la inceput la asa ceva? Nu ne spun nici asta.

    In schimb daca ar fi fost un articol in care spuneau ca X, Y, Z erau pe lista dar nu au mai putut fi implementate pentru ca erau time consuming, dar in schimb au facut Q, W, E lucruri, atunci era ok, pentru ca era o discutie fix despre partea asta. Dar asa...a fost ca nuca in perete (parca asa era expresia) si mai rau au atras atentia asupra unui minus care poate scapa neobservat (heck, eu nu vazusem asta in video ala de 18 minute, in caz ca ar fi trebuit).

    Ideea e ca daca te apuci sa spui lucruri de genu asta, trebuie sa dai mai multe detalii. Iar faptul ca au strecurat chestia asta care tine strict de game development intr-un text in care spuneau de features/gameplay din joc, este iarasi o prostie si consider ca nu avea ce cauta textul asta acolo.
    Corect ca putea fi comunicat mai bine, de-aia angajezi oameni pe treaba asta
    Dar sa stii ca animatiile nu sunt neaparat foarte devreme in development. Plus ca eu cred ca nu e vorba doar de animatii ci si de cum sunt plasate armele in concordanta cu outfit-urile. Clar era pe lista de facut si au realizat ca n-au timp, sau poate ca au realizat ca n-au cum la un nivel destul de calitativ incat sa intre in joc asa ca l-au taiat. Dar n-as zice ca e neprofesionalism. Pur si simplu au anticipat confuzia oamenilor "da' de ce katana se vede si kunaiu' nu?" asa ca au raspuns din timp.

    Si sa spuna ca n-au facut XYZ dar au facut QWE e de la sine inteles, ca doar de-aia tai din workload, ca sa apuci sa le faci pe altele. Again, de acord ca puteau sa spuna ceva de genul "doar katana se vede pentru ca la cate outfit-uri avem n-am fi putut reprezenta si armele mai mici pentru ca necesita mult timp pentru artisti si animatori si ar fi insemnat sa sacrificam altceva, asadar am ales sa scrap the feature ca sa ne focusam fortele in zone mai critice ale jocului". Practic e acelasi argument in ambele cazuri, dar astalalat e doar ambalat mai frumos

  11. #111 SP
    Senior Member dark18's Avatar

  12. #112 SP
    Member mladin86's Avatar
    o sa o scutur intr una )

  13. #113 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Salutare,

    De curand au mai aparut 2 magazine dedicate pentru gaming in Romania si am vorbit cu Razvan sa facem un experiment.
    Daca mai este un coleg care vrea 100% Ghost of Tsushima, vrem sa dam comanda simultan, fiecare la cate un alt magazin, sa vedem care trimit comanda primii, urmand apoi a pune in balanta pretul cu timpul de livrare.

    Eu voi da precomanda la JRC iar Razvan la Gamers RO. Mai avem nevoie de unul sau doi colegi dispusi sa dea precomanda la Ozone RO, respectiv Gamesline si Game-Shop.ro.
    Nu imi este clar daca Gamesline si Game-Shop.ro sunt tot una, am o senzatie ca e acelasi magazin dar cu alta geaca pe el. Poate confirma cineva?

    Daca sunt doritori sa facem acest experiment, shoot, ca sa facem sync.

    https://www.jrc.ro/ghost-of-tsushima/p174125
    https://www.ozone.ro/product/ghost-of-tsushima-ps4/
    https://www.gamers.ro/playstation4/j...st-of-tsushima
    Ghost of Tsushima PS4 - Magazin Jocuri si Accesorii Online
    http://www.game-shop.ro/jocuri-plays...cesorii-online

  14. #114 SP
    Senior Member raduadelin's Avatar
    Gamesline sunt vechi pe piata si nu chiar cei mai seriosi.

    Fara suparare, dar nu vad relevanta "experimentului". Se poate intampla ca unul din ele sa livreze day one acum si urmatoarea precomanda, la acelasi magazin, sa ajunga peste trei zile. Sunt multi factori care afecteaza o livrare si nu tin neaparat de magazine.

  15. #115 SP
    Member mladin86's Avatar
    nici cu ozone nu va pierdeti timpu .
    am eu comanda din 20 mai la DAYS GONE si nici azi nu au dat o la curier... ce sa ma mai astept la o precomanda at?
    eu unul nu ma mai incurc, dau precomenzile doar la emag si gata , chiar daca e cu 20 lei mai mult.
    nush nu mai am nervi, poate sunt deja batran pt lucrurile astea

  16. #116 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Mie eMag mi-au "intarziat" ultimile precomenzi, asa ca m-am decis acum sa dau o sansa si celor de la ozone si gamers.
    La ozone am precomandat Mafia Definitive Edition, cu plata la destinatie, iar la Gamers vreau sa precomand GoT, tot cu plata la destinatie. In cel mai rau caz intarzie cateva zile si iau din alta parte si nu mai apelez la ei niciodata.
    Dar poate totusi nu intarzie si ma bucur de jocuri day 1, luate din alte parti unde poate le pasa de clienti.

    @mladin86 vezi ce am scris aici .

  17. #117 SP
    Member KurtKnispel's Avatar
    Quote Originally Posted by mladin86 View Post
    nici cu ozone nu va pierdeti timpu .
    am eu comanda din 20 mai la DAYS GONE si nici azi nu au dat o la curier... ce sa ma mai astept la o precomanda at?
    Ai luat legatura cu ei? Pentru ce zici tu aici nu prea pare adevarat. Daca ar sta asa lucrurile, ar fi trebuit sa-i suni sa-ti anuleze comanda.

  18. #118 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Uite din punctul asta de vedere cu JRC nu am avut niciodata probleme, tot ce am precomandat a venit day one.
    Am eu alt beef cu ei dar voi detalia altadata.

    ---------- Post added 27-05-2020 at 08:18 ----------

    @Razvan la mine e gata ->Data si ora: 2020-05-27 08:16:40

  19. #119 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

  20. #120 SP
    Junior Member pac86's Avatar
    Eu cred ca aceste 2 jocuri :
    * Ghost of Tsushima
    * The last of Us 2
    Anul asta vor oferi incasari record pt. Sony !

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 6 of 25 FirstFirst ... 4 5 6 7 8 16 ... LastLast

Similar Threads

  1. Death Stranding / Director's Cut By OEE in forum Sony PlayStation 5
    Replies: 365 Last Post: 15-10-2023, 20:36
  2. Death Stranding / Director's Cut By OEE in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 339 Last Post: 10-06-2021, 21:44
  3. Deadlight: Director's Cut By RonanN1 in forum Console Club
    Replies: 2 Last Post: 22-06-2016, 01:40
  4. Heavy Rain: Director's Cut By Dant3 in forum Console News
    Replies: 5 Last Post: 04-11-2011, 22:10
  5. Resident Evil 5 Director's Cut By erik95 in forum Console News
    Replies: 2 Last Post: 24-09-2009, 17:25

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts