ce anume a fost nereusit? singura "dezamagire" e ca nu am vazut deloc "walkers".. sunt foarte curios de enemy designul la zombies.. in rest flawless! abia-l astept
^ m-am exprimat eu gresit. Stiu ca si in primul puteai lua sagetile din cei pe care ii omorai sau erau deja morti. Ce ma intereseaza, de fapt, e modul in care corpul respectiv ”reactioneaza” cand scoti sageata.
Sper sa nu aiba animatie de scos sagetile/colectat chestii la fiecare astfel de interactiune. Poate fi dragut primele 10 dati, dar daca scoti 200 de sageti din oameni o sa ajungi sa urasti animatia aia. Prefer sa apas triunghi si sa imi apara ca prin minune in inventar.
E propaganda, daca il joci te bate Dumnezeu si ajungi in cazan. Eu iti recomand sa stai departe.
Tot in trailerul asta este o faza in care Ellie isi scoate un glont sau o bucata de metal (nu am vazut clar) cu cutitul si suspina de durere. Mi-a placut mult momentul.
Sent from my iPhone using Tapatalk
---------- Post added 12-06-2018 at 22:34 ----------
---------- Post added 12-06-2018 at 22:35 ----------
[QUOTE=vladthegamer;1434268]Tot in trailerul asta este o faza in care Ellie isi scoate un glont sau o bucata de metal (nu am vazut clar) cu cutitul si suspina de durere. Mi-a placut mult momentul.
Sent from my iPhone using Tapatalk[COLOR="Silver"]
---------- Post added 12-06-2018 at 22:34 ----------
http://www.pushsquare.com/news/2018/...y_levelling_up
Sent from my iPhone using Tapatalk
---------- Post added 12-06-2018 at 22:36 ----------
[QUOTE=vladthegamer;1434268]Tot in trailerul asta este o faza in care Ellie isi scoate un glont sau o bucata de metal (nu am vazut clar) cu cutitul si suspina de durere. Mi-a placut mult momentul.
Sent from my iPhone using Tapatalk
---------- Post added 12-06-2018 at 22:34 ----------
---------- Post added 12-06-2018 at 22:35 ----------
[QUOTE=vladthegamer;1434268]Tot in trailerul asta este o faza in care Ellie isi scoate un glont sau o bucata de metal (nu am vazut clar) cu cutitul si suspina de durere. Mi-a placut mult momentul.
http://www.pushsquare.com/news/2018/...y_levelling_up
---------- Post added 12-06-2018 at 22:41 ----------
E3 2018: The Last of Us: Part II Is Seriously Levelling Up - Push Square
Tine minte un clip de gameplay de la primul joc ceva diferit decat portiunea pe care am jucat-o apoi in joc
Ce vreau sa zic e ca ptr show-uri gen E3 atat grafica si gameplayul e enhanced (mai mult sau mai putin depinde de companie) ptr un wow factor. ND nu exagereaza ca altii dar totusi nu ma astept ca tot ce am vazut in acest gameplay sa fie si in jocul final. Vor interveni schimbari, limitari etc E o secventa acolo in parcare de exemplu cand ea se lupta cu doi, cel din fata ei o ataca, ea se da in spate si vine celalalt din lateral. Ea se loveste de masina iar al doilea rateaza lovitura la centimetri. E prea flawless si movie like ca sa nu fie putin scripted. Sau la final cand trage mai multe sageti in the big guy si el cade in genunchi. Urmeaza o secventa scripted zic eu. Unghiul e din spatele lui si se vede o sageata in el. Ma intrebam daca nu tragi sau daca nimeresti alte parti, in secventa aia se vor vedea sagetile amplasate diferit?
Ce vedem acum e sa ne facem o impresie generala a ce va fi.
Mie mi-au placut mult portiunile cand am jucat cu Ellie (joc plus left behind). Modul de abordare era si diferit decat jucand cu Joel, e logic. Am folosit mai mult arcul cu ea, si am fost ceva mai stealthy. Si aici pare diferit. Find adolescenta pare inca vulnerabila in comparatie cu Joel.
Si o speculatie
Cat despre gay, in left behind era un mare hint ca ar fi, deci nu e out of character sa vad asta. Initial am crezut ca e ceva cu tipul care o abordeaza. Totusi intr-un crowd care asculta country music (southern folks adica, care in general sunt mai conservatori) nu stiu cat de bine ar fi fost primita faza (probabil de asta isi face ea griji).
ps: faptul ca nu are data de lansare arata ca nu inca nu sunt siguri cand vor termina jocul. ca mai e de lucrat la el. si acum mi-am adus aminte ca UI-ul e destul de asemanator cu primul joc, deci probabil e dintr-un early stage. apropo, ce diferit era in UI-ul din 2012.
Undeva prin 2020, la cum aratau jocurile prezentate de ei, cred ca o sa le lanseze impreuna cu generatia viitoare.
Apare sigur pe PS4 si PS4 Pro, e sistem seller jocul asta. PS4 o mai duce 2 ani lejer.
Pe Pro nu vom vedea 4K checkerboard ci 1440p, la fel ca Uncharted 4. In orice caz, ND au implementat AA f. bun, asa ca nu mi-as face griji in privinta asta.
Grafic arata foarte bine, dar in nici un caz nu atat de "wow" incat sa necesite PS5.
E acelasi engine, care se descurca foarte bine in zone "open world", de tip hub, iar cutscene-urile alea in real time arata la fel de bine ca in U4 si Lost Legacy, deci nimic nou aici, just a change of scenery.
Ma amuza cat de pro LGBT sunt Naughty Dog. Posteaza in permanenta pe Facebook mesaje de genul asta.
Left Behind avea o scena lesbo, trailerul asta la fel, au circulat prin presa niste acuzatii de sexual harassment in interiorul studioului, iar Emilia Schatz (Lead Game Designer ND) e transexual.
N-am nimic impotriva dar parca fac prea multe valuri pe tema asta.
Pe mine ma intristeaza, nu ma amuza. Primul joc a avut o poveste foarte buna, al doilea se anunta un esec total la acest capitol.
Nu am vazut postarea lui Dante, dar oricum lucrurile se mai pot schimba. ^ De unde stii? Ai primit cumva scenariul la joc?
Bookmarks