Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 20 of 27

Thread: Club FIFA 12

  1. #1 SP
    Member BoTeAlEx's Avatar

    Club FIFA 12

    Clubul se numeste 'Romania Club' cine vrea sa intre sa faca cerere si il voi primi. Toti sunt bineveniti. Va astept

  2. #2 SP
    Junior Member sergiuvlad87's Avatar
    Ma scuzati, dar sunt incepator in legatura cu playstation, deoarece l-am achizitionat de curand. As vrea sa ma alatur si eu acestui club. cum procedez? id-ul meu PSN este sergiuvlad87

  3. #3 SP
    Member BoTeAlEx's Avatar
    ok, te-am adaugat in lista, vb pe psn

  4. #4 SP
    Member BoTeAlEx's Avatar
    Usa e deschisa, inca mai astept inscrieri.

  5. #5 SP
    Junior Member nebunu1986's Avatar
    vreau sa intru si eu...id-ul meu este adrianmiri

  6. #6 SP
    Junior Member Milan's Avatar
    Bori1899

  7. #7 SP
    Junior Member cosming's Avatar
    Salut,
    id psn:cosming86

  8. #8 SP
    Junior Member tbo_alex's Avatar

  9. #9 SP
    Member ossaur's Avatar
    ma bag si eu. ossaur77

  10. #10 SP
    Member BoTeAlEx's Avatar
    Care vrea sa mai intre in club (care s-a marit uimitor de mult in ultima vreme) sa imi dea add la PSN-ul de la semnatura si sa faca cerere in fifa sa intre in club ('Romania Club') si cand voi intra eu (pe la sfarsitul saptamanii) voi da accept cu mare placere. Ms

  11. #11 SP
    Junior Member alexrobu's Avatar
    vreau si eu sa intru in club...cum procedez? si la ce ajuta clubul asta... cum fac crere in fifa? unde tre sa intru? ms frumos

  12. #12 SP
    FIFA Fan gvingi76's Avatar
    Iti creezi un Virtual Pro si apoi te duci la "Pro Club". Acolo ai posibilitatea ca creezi tu un club sau sa-ti cauti un club la care sa activezi(daca iti accepta cererea de aderare).