E un gand recurent care imi vine in cap cand ma gandesc la toate aparitiile majore pt generatia asta si vazand si ultimele trailere de la psx nu pot sa nu observ trend-ul asta ca toate jocurile (cel putin cele AAA) sa fie experiente cinematice cu story-telling matur si imersivitate maxima.
Eu nu zic nu unor astfel de jocuri dar parca generatia asta, nu a oferit ceva semnificativ pentru cei ca mine care joaca jocuri pe console pt celelalte motive. Toate jocurile de actiune s-au metamorfozat in clone dark souls cu mici exceptii vezi platinum games care oricum nu mai sunt in forma de altadata. Chiar si daca inainte jocurile de actiune emulau Dmc sau NG macar era o baza mai buna de plecare, iti trebuia un skillset pt a termina jocul.
Acum pune-i in mana oricui witcher 3 sau last of us si eventual (daca are perseverenta) il va termina. Nu trebuie sa stii vreun combo sau sa ai nush ce reflexe ci pur si simplu sa ai rabdare si sa inveti din greseli.. pfft (de order nu zic nimic)
Un alt motiv pt care sunt dezamagit de actuala generatie este faptul ca majoritatea jocurilor pe care le-am luat noi au avut nevoie de "x" patchuri pana s-au putut numi complete. E un pic jenant mai ales cand toti sunt cu specificatii in gura in ziua de azi.
Inca un motiv pentru care se pune praful pe ps4 este ca mai toate jocurile moderne simt ca nu-mi respecta timpul. Toate sunt open-world, du-te din pct a pana in pct b, fa aia, du-te inapoi, fa ailalta... iar dupa cateva ore bune, daca mai are si misiuni repetitive (si toate au) devine obositor.
Pana si Witcher 3 cu a sa poveste n-a putut sa nu-mi ia gandul de la designul repetitiv al side-questurilor.
Nu vreau sa fiu hater pt ca are si parti bune gamingul in ziua de azi ( cu totii le stim) dar din punctul meu de vedere jocurile complete cu replay value adevarat sunt pe cale de disparitie.
De microtranzactii nu mai zic nimic
Bookmarks