Salutare,
Nu stiu care ar fi cel mai potrivit loc pentru a incepe acest thread, dar pentru ca este legat de un joc, pe consola, si un producator pe care il cunoastem cu totii, cred ca aici este o idee buna. In caz contrar, rog un moderator sa-l publice in alt loc corespunzator.
Ca sa nu va trec prin fiecare detaliu (sunt multe, really!) spun doar ca am achizitionat Fallout 4 din Dortmund, in urma cu 3 saptamani, avand un pret foarte bun fata de magazinele noastre. Cand am ajuns acasa si am introdus codul pentru download Fallout 3, ups, it has already been used. Pasii au fost urmatorii:
1. Am contactat Microsoft, mi-au facut un ticket pentru evaluarea situatiei.
2. Am contactat magazinul din Dortmund si mi-au spus ca nu este de responsabilitatea lor, third party retailer, asa ca m-au trimis la producator, Bethesda sau Microsoft.
3. Am contactat iar Microsoft, mi-au aratat cand a fost folosit codul, mi-au facut rost de alt cod, dar, ATENTIE, pentru region US.
4. Am contactat iar Microsoft ca sa le spun ca nu pot sa-l folosesc iar ei mi-au cerut sa contactez Bethesda pentru ca problema deja tine de licentele lor pentru regiuni specifice.
5. Am contactat Bethesda care m-au rugat sa le dau un puhoi de date si sa astept.
6. 3 zile mai tarziu, revin cu un alt ticket, vazand ca nimeni nu ma baga in seama si primesc raspuns ca problema mea a fost inaintata la o echipa speciala pentru analiza.
7. Alte 3 zile mai tarziu iar ii contactez pentru ca, iar, nimeni nu ma baga in seama si primesc raspuns ca problema mea ar trebui rezolvata de Microsoft si ca sa-i contactez pe ei, iar atunci mi-a iesit fum prin urechi... Le-am explicat ca este deranjant sa fiu trimis de colo colo si ca vreau o solutie.
8. O saptamana mai tarziu primesc urmatorul e-mail de la Bethesda:
Response By Email (Derek) (03/30/2016 04:50 PM)
Greetings,We apologize that we have taken so long to get back to you in regards to your issue. Due to high ticket volumes, we will be unable to assist you further with this ticket. We understand this may be frustrating and we are disappointed that we are unable to deliver a Customer Service experience that is up to our desired standards. All available troubleshooting for this title can be found here: https://help.bethesda.net. Beyond the troubleshooting steps available there, we have no other assistance we can provide as the studio is no longer developing this title.Some tips for searching for articles on https://help.bethesda.net:
- Search the exact name of the error message, quest, or NPC you need help with.
- Try searching multiple times with different keywords.
- Make sure to use the drop down menus to select which Platform and Product you are searching for.
You may also be able to find many answers from other players on the Bethsoft Forums: Bethesda Softworks ForumsThank you for your understanding.Kind Regards,Bethesda Customer Support
Am ramas cu un cod de US, cu bataie de cap, si un joc (Fallout 3) pe care nu-l pot juca... Daca aveti vreodata probleme cu ei, reclamatii, publicitate proasta si toate metodele de anti-marketing pe care le gasiti, folositi-le pentru ca baietilor nu le pasa ca le platesti jocurile si nu le poti folosi.
Bookmarks