Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 11 of 11

Thread: Doamne fereste sa aveti de-a face cu echipa de support BETHESDA!!!

  1. #1 SP
    Junior Member BajaCustom's Avatar

    Doamne fereste sa aveti de-a face cu echipa de support BETHESDA!!!

    Salutare,

    Nu stiu care ar fi cel mai potrivit loc pentru a incepe acest thread, dar pentru ca este legat de un joc, pe consola, si un producator pe care il cunoastem cu totii, cred ca aici este o idee buna. In caz contrar, rog un moderator sa-l publice in alt loc corespunzator.

    Ca sa nu va trec prin fiecare detaliu (sunt multe, really!) spun doar ca am achizitionat Fallout 4 din Dortmund, in urma cu 3 saptamani, avand un pret foarte bun fata de magazinele noastre. Cand am ajuns acasa si am introdus codul pentru download Fallout 3, ups, it has already been used. Pasii au fost urmatorii:

    1. Am contactat Microsoft, mi-au facut un ticket pentru evaluarea situatiei.
    2. Am contactat magazinul din Dortmund si mi-au spus ca nu este de responsabilitatea lor, third party retailer, asa ca m-au trimis la producator, Bethesda sau Microsoft.
    3. Am contactat iar Microsoft, mi-au aratat cand a fost folosit codul, mi-au facut rost de alt cod, dar, ATENTIE, pentru region US.
    4. Am contactat iar Microsoft ca sa le spun ca nu pot sa-l folosesc iar ei mi-au cerut sa contactez Bethesda pentru ca problema deja tine de licentele lor pentru regiuni specifice.
    5. Am contactat Bethesda care m-au rugat sa le dau un puhoi de date si sa astept.
    6. 3 zile mai tarziu, revin cu un alt ticket, vazand ca nimeni nu ma baga in seama si primesc raspuns ca problema mea a fost inaintata la o echipa speciala pentru analiza.
    7. Alte 3 zile mai tarziu iar ii contactez pentru ca, iar, nimeni nu ma baga in seama si primesc raspuns ca problema mea ar trebui rezolvata de Microsoft si ca sa-i contactez pe ei, iar atunci mi-a iesit fum prin urechi... Le-am explicat ca este deranjant sa fiu trimis de colo colo si ca vreau o solutie.
    8. O saptamana mai tarziu primesc urmatorul e-mail de la Bethesda:

    Response By Email (Derek) (03/30/2016 04:50 PM)
    Greetings,
    We apologize that we have taken so long to get back to you in regards to your issue. Due to high ticket volumes, we will be unable to assist you further with this ticket. We understand this may be frustrating and we are disappointed that we are unable to deliver a Customer Service experience that is up to our desired standards. All available troubleshooting for this title can be found here: https://help.bethesda.net. Beyond the troubleshooting steps available there, we have no other assistance we can provide as the studio is no longer developing this title.
    Some tips for searching for articles on https://help.bethesda.net:
    • Search the exact name of the error message, quest, or NPC you need help with.
    • Try searching multiple times with different keywords.
    • Make sure to use the drop down menus to select which Platform and Product you are searching for.
    You may also be able to find many answers from other players on the Bethsoft Forums: Bethesda Softworks Forums
    Thank you for your understanding.
    Kind Regards,
    Bethesda Customer Support

    Am ramas cu un cod de US, cu bataie de cap, si un joc (Fallout 3) pe care nu-l pot juca... Daca aveti vreodata probleme cu ei, reclamatii, publicitate proasta si toate metodele de anti-marketing pe care le gasiti, folositi-le pentru ca baietilor nu le pasa ca le platesti jocurile si nu le poti folosi.

  2. #2 SP
    Senior Member Rasko's Avatar
    Ne luptam cu morile de vant, n-ai sorti de izbanda cu astia. Eu incerc din octombrie de anul trecut sa-mi obtin bonusurile promise pentru Digital Deluxe Edition Halo 5. Am contactat Microsoft, 343 industries, matusa lui Bill Gates si o nepoata de-a mea. Bine, pe nepoata am sunat-o sa vad ce mai face.

  3. #3 SP
    Member Baracuda's Avatar
    Eu am cumparat de la Altex Fallout 4, si ghici ce, codul de Fallout 3 a fost tot de US, direct din pachet.

    Daca vrei sa nu-ti mai bati capul, downloadeaza https://www.tunnelbear.com/ , selectezi la tara US, te loghezi pe contul de Xbox de pe un calculator si iti revendici codul. Eu asa am facut

  4. #4 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Eu zic ca e magazinul din Dortmund de vina. Daca esti inca acolo eu zic sa mergi in magazin si sa ceri refund. Daca ti se refuza cererea, fa reclamatie la protectia consumatorului si ii va amenda grav. Am patit o treaba similara in Olanda, cu o licenta pentru un soft de Sony Vegas Pro, al carui cod fusese folosit inainte de achizitia mea, iar magazinul mi-a refuzat cererea de refund. Am facut fain frumos plangere la protectia consumatorului si intr-o saptamana am primit nu doar banii inapoi, dar si un cod pentru softul cumparat (valora 300eur, deci era totusi o suma).

    De regula nu prea ai izbanda cu developerii, rare sunt cazurile cand chiar fac ei ceva pentru tine. Ai insa avantajul ca ai cumparat codul pentru joc dintr-un magazin fizic iar acolo poti discuta altfel cu oamenii.

  5. #5 SP
    Junior Member BajaCustom's Avatar
    Rasko, imi pare rau pentru situatia ta, te inteleg perfect.

    Baracuda, nu-mi este foarte clar cum sa folosesc tunnelbear pentru ca am urmat instructiunile tale si a altora care au postat tutoriale si tot nu functioneaza. Mentionez ca l-am instalat, am ales tara US, am apasat conect, am intrat pe store xbox live (prin firefox) din regiunea UK (unde sunt inregistrat) si nu functioneaza.

  6. #6 SP
    Member Baracuda's Avatar
    Trebuie sa muti si varianta site-ului tot pe US, nu conteaza unde ai contul. Eu am tot cont de UK si a mers fara probleme. I-am mai facut treaba asta si unui prieten care a avut aceeasi problema.

    Incearca sa dai log out din contul tau de xbox inainte de a porni Tunnelbear dupa care deschizi un tab nou si incepi proaspat logarea pe cont.

  7. #7 SP
    Member Leni's Avatar
    Ce atitudine..."ne pare rau dar avem multe reclamatii, asa ca nu ne putem ocupa de toate, si oricum este un produs mai vechi si ne doare in 14 de el"...atitudini de acest fel am mai vazut doar pe la Electrica, E-on etc.
    Eu recent am luat un joc de wii de pe ebay.de, si l-am primit cu alt ambalaj decat cel din poze (imi doream varianta germana, dar am primit boxart-ul francez)...mi-au oferit ambalajul varianta germana gratis in plus. Si asta e un seller oarecare de pe ebay si e vorba despre un joc second de 10euro.

  8. #8 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by tudyniuz View Post
    De regula nu prea ai izbanda cu developerii, rare sunt cazurile cand chiar fac ei ceva pentru tine.
    E normal sa nu ai sanse cu ei, pentru ca nu developerii se ocupa de partea asta, ci publisherii. Care publisheri de obicei mai si subcontracteaza n companii de distributie...

    Daca e cumparat retail, procedeaza cum ti-a spus tudyniuz... Asta e avantajul ca poti sa le dai cu el in cap. La digital nu prea aveai de ales, dar aici ai primit un produs nefunctional si punct! Intr-adevar, si celor din magazin le va fi greu sa afle cand a fost folosit codul... dar te vor rezolva (n-au de ales). Bafta!

  9. #9 SP
    Junior Member BajaCustom's Avatar
    Despre ebay am auzit ca doar un pic trebuie sa te dai "deranjat" de o livrare si imediat iti fac refund, iti dau jumatate din bani inapoi sau gasesc o solutie sa te multumeasca pentru ca nu-si permit sa aiba review-uri negative, chiar daca este 1 la 1000 de tranzactii, asa ca inteleg situatia ta, Leni.

    Ca update, dupa ce le-am trimis un e-mail in care mi-am exprimat frustrarea si ca mi se pare inacceptabil cum isi trateaza clientii, si ca Fallout 4 a fost primul si ultimul joc pe care l-am cumparat de la ei, ca le fac publice conversatiile astea ca sa vada si alti gameri ce ii asteapta, primesc un e-mail astazi in care o don-soara, Shannon, imi explica ca vrea sa-mi rezolve problema si ca, inca o data, o echipa specializata imi va revizui cazul.

    ---------- Post added 01-04-2016 at 14:04 ----------

    Mentor, eu stiu ce spui, dar asta se intampla la inceputul lunii martie ori eu nu mai sunt acolo. O sa dau o fuga, saptamana viitoare, prin Frankfurt, poate mai gasesc ceva "deal-uri" misto, dar de data asta voi fi carcotas si o sa-mi iau precautii. Acolo aveau GTA5 cu 29 Euro, Halo 5 cu 34, si multe alte preturi misto pentru toate consolele.

  10. #10 SP
    Senior Member BizZare's Avatar
    Daca generatia actuala de console nu mai este blocata pe regiuni de ce nu au facut market-ul in asa fel incat sa poti da redeem la orice cod indiferent de regiune?

  11. #11 SP
    Junior Member BajaCustom's Avatar
    Pentru ca jocurile pentru generatia veche, care sunt backwards compatible, sunt blocate in continuare. S-au gandit sa le ofere compatibilitate fara sa ridice restrictiile de regiuni, dar partea interesanta este ca nu tine de Microsoft sau Sony, ci de publisherii acestor jocuri. Nu au gandit prea bine situatia asta.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Echipa pe Tom Clancy Siege - ps4 By Phander in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 0 Last Post: 20-01-2016, 15:42
  2. Xbox One va face echipa cu HoloLens By MonkY in forum Console News
    Replies: 1 Last Post: 09-03-2015, 09:54
  3. Replies: 0 Last Post: 11-08-2012, 18:57
  4. Echipa Fifa 11 By maghear in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 26 Last Post: 18-08-2011, 16:31

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts