^Voucherul ala il primesti la sfarsitul lui ianuarie.
Am dat si eu cu cardul la o comanda si imi scria de voucher. L-as fi folosit pentru a achiztiona un mouse, dar ia voucherul de unde nu-i
Ma poti ajuta cu acest tichet, te rog? @ATX-MG
Azi e a 7a zi. Rambursare diferenta 1x fiindca am gasit produsul mai ieftin la concurenta
Numarul de inregistrare al acesteia este CAS-941883-Z2W1 si il poti folosi ca referinta in comunicarea cu noi.
Mersi frumos!
Salut . Am primit si eu o masina de spalat cu comanda ATX000009007636 . Mi-a fost livrata in 25.11 insa , dupa desigilare , am constatat ca am primit-o sparta , panoul de control era desfacut , o margine rupta , condens in interior ... In aceeasi zi am facut cererea de retur nr CV-060340404. De atunci astept sa primesc un telefon sau sa vina un curier sa ia masina DOA . Stau cu casa vraiste , ma tine masina asta pe loc . Va rog sa urgentati procedurile !
^Trist e ca nici pe site-ul lor nu e serviciu clienti. Imi amintesc ca ultima data am stat la telefon vreo 20 de minute fara sa imi raspunda nimeni si am renuntat sa mai am vreo problema.
Va rog sa formulati corect si frumos cand aveti nevoie de ajutor si sa nu o spuneti ca pe o cerere (ca sa nu-i spun altfel).
Trebuie tinut cont de faptul ca userul ATX-MG ne ajuta din proprie initiativa, din timpul sau liber si nu este obligat sa o faca.
Daca site-ul si/sau serviciu clienti nu sunt pe placul nostru, suntem liberi sa mergem la alt magazin.
Chiar azi am mai lasat niste sute la MG in Timisoara. Cand am ajuns la masina bine ca am desfacut mouseul Razer. Am observat ca nu aveam stickuri si ca era folosit, avea fire de par/praf la baza
M-am intors in magazin si baiatul mi l-a schimbat fara sa discute, fara tergiversari, ba chiar si-a cerut scuze de situatia neplacuta. Parca era magazinul lui si tinea la fiecare client. Nu-i problema de razboi dintr-atat, desi normal, te astepti la serviciu premium cand platesti preturi premium - deci asta ar trebui sa fie normalitatea la orice magazin.
Pe de alta parte, chestia cu diferenta 1x mi se pare ca se amana cat se poate de mult - pana obiectul investigatiei isi schimba pretul, devine out of stock, este eradicat etc etc n motive de pe site-ul concurentei, iar cum produsul cumparat de mine este folosit si la gaming nu vad o problema ca am postat aici sa fiu ajutat (daca se poate)
Doar nu mi-am cumparat cauciucuri de iarna si vin sa imi postez necazul pe un forum de gaming
Si acum, ce ne doar pe majoritatea!
Cand o sa avem posibilitatea sa cumparam un PS5 sau un Xbox Series X in conditii normale? Ma refer la o situatie in care il iau de la raft, il achit la casa si plec linistit
Când va vrea Sony. Nu e vina niciunui retailer că nu e stock. Interesul lor e să vândă.
E sold out world wide. Wallmart si BestBuy au mai reușit să securizeze un pic de stock pt sărbători în State.
La cât de mic a fost stocul global (în jur de 4 milioane de unități world wide) chiar mă mir că au reușit și retailerii noștri să securizeze câteva și pt Românica.
Nu e nici thread-ul potrivit pt plângeri dpdv stoc availability și nici nu avem o putere de cumpărare serioasă și nici o cultură/piață de gaming serioasă ca să facem noi p#$a mare pe aici.
Nu e ca și cum Altex sau emag nu vor să vândă.
Dacă vrei să iei în condiții normale acum, la raft - asta e o utopie. Nici în State sau în Vest or you name it, nu ai de unde să iei de la raft.
Vei putea să îl iei de la raft, să achiți la casă și să pleci liniștit probabil prin martie anul viitor.
Poate se lansează și o ediție specială până atunci.
Dacă vrei neapărat au la Quickmobile cu 4500 de lei )
Sunt de acord punctual cu tot ce spui si ai dreptate in special cu stocurile, contrazic insa strict ce am pus in quote deasupra.
Chiar suntem o piata de luat in seama, cel putin prin partea noastra de Europa. Bineinteles, mult prea mici fata de altii, dar suntem totusi o piata serioasa, altfel nu se obosea Sony sa deschida Store in Romania si suport oficial incluzand suport full pentru limba romana.
Eastern Europe Game Markets | LAI Global Game Services
'Romania is E. Europe/Russia's 3rd largest market, bringing in 6% of the total software revenue, or nearly $220 million.'
'Romania yields higher software sales (nearly $220 million) than many countries in Western Europe, including Portugal (over $150 million) and Greece (over $110 million). '
De acord cu tine pe Europa de EST (cu bold). Din păcate ora exactă nu e dată de Eastern Europe, de aici și frâna de mână trasă în cam toate domeniile (inclusiv in IT și software unde mitul cu românașii ieftini și zmei s-a cam spulberat demult - lucrez cu niște devi contractori din Ucraina și Croația de mănâncă jar față de ce am zice/crede toți despre noi). Noi suntem la margine și geografic și la figurat. Don't get me wrong, sunt naționalist - dar nu cât să ies în pierdere. Dacă nu mă înșel suntem ultima țară UE care a avut PS Store dedicat. Nu știu de bulgari.
Mesajul meu era să avem așteptări realiste pentru noi și să nu învinuim retailerii autohtoni că nu e stock, când defapt nu e stoc pe glob.
Overall mă bucur că există cerere și ne permitem să luăm hardwade day one. Foarte bine și dăm un semnal.
Eu personal nu mă arunc la new hardware, de aceea poate nu sunt așa afectat acum și accept faptul că nu e stock pe nicăieri.
My 2 cents.
PS Un target realist ar fi să batem Cehia și Polonia.
Sunt inca tari in UE care nu au PSN: Estonia, Letonia si Lituania.
Noi am primit PS Store putin dupa Bulgaria si inaintea Croatiei daca tin bine minte.
Nu stam rau dar da, mereu este loc de mai bine.
Polonia se bate cu cei din vest, nici o sansa cu ei, dar vezi ca stam deja mai bine la gaming revenue decat Cehia, Slovacia, Ungaria etc, este un grafic cu procente in linkul meu.
Si pe mine m-a mirat cand am citit.
nu mi-au intrat nici mie banii inapoi in pe card, deja intru in rage mode ... incep cu reclamatii... deja e de domeniul ridicol
A primit careva solutionare de la anpc? Rezolva ceva?
@ATX-MG: spune-mi te rog daca pot achizitiona o extra-garantie pentru PS4 Pro ce urmeaza sa expire pe 15 decembrie anul asta? Cei din Park Lake au spus ca trebuie sa vin cu 3 luni inainte de expirare ca sa pot achizitiona. Desi pe site-ul vostru nu specifica acest lucru. Scrie doar ca se poate achizitiona odata cu produsul sau retroactiv pe perioada garantiei.
LE: nevermind. S-a putut, am luat extra 2 ani garantie. Se pare ca nu a gasit regulamentul sa il printeze :)), ca sa imi arate ce mi-au spus.
Tin sa multumesc userului @ATX-MG prin acest mesaj!
Tocmai ce am primit un mail cu un voucher reprezentand diferenta de pret
Nu este vorba de sute de lei, ori vreo suma enorma, insa experienta asta mi-a placut si m-a facut sa ma simt respectat ca si client
Probabil va fi folosit la achizitionarea unui espressor sa pot face cafea sa stau treaz noptile pe Playstation
Mersi!
Si eu sunt interesat sa achizitionez extragarantie pentru PS5, dar nu inteleg exact care este procedura si nu gasesc nimic despre pret. Se poate activa oricand in perioada de 2 ani? Pretul pentru extragarantie nu este mai mare daca o activezi spre sfarsitul perioadei de 2 ani?
Bookmarks