Daca problema se manifesta si pe consola expusa din magazin, jocul se va schimba.
Nu aveau consola Ps3 expusa , problema s-a rezolvat repede si calm , din moment ce tipu nu m-a sunat acum seara e clar ca nici lui nui merge .
Eventual il sun eu maine sa vad cum sta treaba , dar sigur jocu ala nu merge pe nici o consola , discu nefiind zgariat.
De la 8 începe scandalul :))
Ca de obicei, nu mare lucru la promotie.
Apropo, a vazut cineva un produs redus 80% ? In newsletter asa scria dar nu am gasit niciunul care sa fie asa (joc sau orice alt fel de produs).
EDIT: ok, poti spune ca Evolve e 70% redus dar sa fim seriosi, nimeni nu ar crede ca jocul ala valoreaza 260 in mod normal.
EDIT2: Scrie "Reduceri pana la 80%" nu 80% fix . Asa ar putea scrie si "Reduceri pana la 800%", ar fi la fel de adevarat.
Evolve?
Dap, este jocul trimis mai sus. Dar nu cred ca are reducere de chiar 80%
Salut . Am si eu o intrebare . As da o precomanda pentru Arkham Knight la altex . Pretul este de 230 ... Exista posibilitatea , daca nu fac precomanda, ca pretul jocului sa creasca in ziua aparitiei ? Merci anticipat
La fel cum a crescut pretul la witcher 3 wild hunt ps4 de la 230 la 249, da poate sa creasca pretul.
Cum pot sa imi anulez si eu o precomanda la ALtex? Nu vad nici un buton de anulare a comenzii.
Suna la ei
Really? Nu se poate anula simplu de pe site?
Poti sa dai mail si anulezi asa. iti dai seama ca nu lasa optiunea la indemana oricui, ca sa nu fie multe anulari. E o chestie de business.
E precomanda? Nu-i problema man, nu te stresa prea rau. Ti-o anuleaza ei cu o zi inainte de lansare, din cauza lipsei de stocuri :))
E precomanda la consola limited edition cu Batman, nu cred ca au comandat asa multi, e destul de scumpa. Banuiesc ca trebuie sa ma sune sa confirm comanda sau ceva de genul asta? Poate pot sa o anulez atunci.
Thread cleaned. Va rog sa reveniti la discutii on-topic legate de Altex. Multumesc!
Poate va amintiti de cheful organizat cu ocazia implinirii a 12 luni de la precomanda mea de Dark Souls 2 fara sa primesc nimic. Ei bine, cand am vazut ca poate nici Witcher 3 nu o sa primesc am facut o sesizare la Altex ca sa-mi fac auzita problemele si in final au cedat presiunii. Mi-au "cumparat" linistea (pana la urmatoarea greseala) cu un cod PSN pentru Dark Souls 2: Scholar of the First Sin pentru PS4.
P.S. Nu am cerut eu acest joc, mi-au oferit-o ca si recompensa pentru un an (12 luni) fara produsul care l-am precomandat (varianta pentru PS3).
Pentru un pumn de galbeni...tradatorule!!!
Intrebare pentru cine se pricepe (eventual sa-mi dea si legea daca e cazu).
Dupa problemele cu Xbox One, cei de la garantie au decis sa mi-l schimbe. Bun. Toate bune si frumoase. Ieri m-a sunat cineva din magazin sa-mi spuna ca ei nu mai au produsul pe stoc, dar se gaseste in alt magazin si daca pot sa-l iau de acolo. Nu mi s-a oferit o alta alternativa.
Azi am discutat cu cineva din sediu (un prieten product manager) si mi-a spus ca se poate face stornare si sa-mi iau ce vreau de banii respectivi (am dat 1800 ron pe consola si maine va fi la 1300 ron). Am sunat in magazin si le-am spus acest lucru, seful de magazin fiind deranjat de faptul ca trebuie sa faca multa munca, "din cauza mea", pentru stornare, intrucat initial am fost de acord cu inlocuirea produsului, chiar daca ei nu-l au in magazin (repet, nu mi s-a oferit o alternativa).
M-a sunat seful de magazin in urma cu cateva minute sa-mi spuna ca, conform nush care-i legi, produsul se poate storna doar daca nu mai este pe stoc, in caz contrar, sunt obligati sa mi-l schimbe, produs pe produs, chiar daca pretul lui a scazut cu 500 ron.
E adevarat acest lucru ? Sau incearca el sa evite procedurile de stornare ? Nu de alta, dar cei din sediu spun ca se poate storna fara problema, in timp ce din magazin mi se spune contrariul.
Nu cred ca intra sub incidenta vreunei legi situatia despre care vorbesti. In esenta, produsul se repara iar daca nu este posibila reparatia se inlocuieste si daca nici asta nu este posibil se ramburseaza suma platita. Daca il pot inlocui, nu cred ca te poti indrepta impotriva lor pe cai legale. Prin urmare totul depinde de politica comerciantului, recte de ce doreste (sau nu) sa faca managerul.
Daca NU se inlocuieste (adica daca tu pleci de acolo fara produsul respectiv, doar cu o hartie care-ti permite sa-l ridici din alta parte) atunci poti pretinde rambursarea. Problema este ca daca insisti sa ti-l inlocuiasca, cine stie ce consola expusa in alt magazin iti "trantesc" in cutie, ma indoiesc c-o sa poti vedea vreo diferenta (ca doar sta expusa, nu da nimeni cu ciocanul in ea).
Nu are treaba cu niciun produs expus. Ma refer strict dpdv legal, daca se cere inlocuirea produs pe produs sau se poate oferi, ca alternativa, stornarea sau credit in magazin, de valoarea produsului initial.
In mod clar, in cel mai rau caz, mi se ofera consola noua (clar sigilata de producator, mai ales ca merg sa o ridic din magazin, nu voi accepta altceva), chiar daca acum este 1300 ron si eu am dat 1800 ron. Dar m-ar fi tentat (normal) sa mi se restituie banii sau sa mi se ofere credit in magazin si sa beneficiez de promotia la 1300 ron si sa ma aleg si cu alte lucruri pe langa (urmand sa dau diferenta, daca se depaseste suma platita initial).