Nu e neaparat, aceeasi oferta va aparea si pe site si poti da comanda online. Nu stiu cand apare, poate iti va da mai multe detalii Dant3.
Daca am primit mail de la altex sa confirm precomanda, am dat click pe link-ul lor si mi-a aparut o pagina de a lor dar in care nu scria nimic, am confirmat-o? Mentionez ca in "contul meu" statusul s-a schimbat de la precomanda la comanda finalizata.
Daca s-a schimbat statusul in Comanda Finalizata, inseamna ca ai confirmat-o.
Are cineva drum la Media Galaxy Iris Mall? Am inteles de pe FB ca ar exista ceva oferte...
http://www.consolegames.ro/forum/att...17&cid=1&stc=1
au redus la pretul oficial la Media Galaxy Titan Iris
Da, puteau macar sa trimita un mail de anulare. Cum a facut tipul de la gamestore.ro ieri dimineata. Facusem comanda pentru un PS2 (pentru ca e singurul loc in care mai exista asa ceva "In stoc") si mi-a trimis mesaj "Cmanda dvs. a fost procesata. Coamanda dvs. a fost anulata."
Am ras 10 minute la mesajul ala, dar macar mi-a spus ce se intampla.
Pretul oficial este pentru varianta de 500GB.
In reclama este varianta de 1TB.
"If you haven’t made the jump to next-gen yet then we have some good news for you. We are pleased to announce that from today the 500GB PS4 will be available across the SCEE region* from the new low price of €349.99/£299.99 (RRP)."
Oare cele 12 rate fara dobanda se aplica doar la produsele prezentate din catalog (oferta) sau la orice produs cumparat din MG Iris Titan?? Asta daca stie cineva...
L.E.: Orice produs cumparat are 4 / 6 / 12 rate... mi s-a raspuns de catre cei de la Relatii Clienti.
Maine sper sa fie pe stoc AC Syndicate si JD 2016 :-).
Dupa multe mail-uri trimise si primite am ales sa nu ma mai duc sa cumpar din Iris Titan. Intr-adevar aveau ACS pe stoc (defapt in toate magazinele), iar JD 2016 era doar in 2 magazine (Orhideea si Militari). Plus ca vroiam sa iau si Uncharted, toate din acelasi loc. Decat sa ma duc in 2 locuri, am plasat o comanda la eMAG cu cele 3 jocuri si JD 2015 (care altex/mediagalaxy nu il mai aveau) si maine dupa ora 13 ma voi duce la ei sa ridic comanda.
Salutare colegi consolisti ! Am o problema cu cererea unui retur de la Altex si as vrea sa aflu mai multe informatii/pareri/opinii despre ce ar trebui sa fac. Pe scurt, in data de 30 septembrie mi-a venit prin curier un controller wireless de Xbox 360. Inca de la prima utilizare, butonul "RT" si thumstickul stang scartaiau la apasare respectiv miscare completa. Am citit mai multe informatii pe internet si am aflat ca aceasta problema este destul de des intalnita si se poate remedia cu trecerea timpului, asa ca am decis sa il mai pastrez si testez putin cu speranta ca poate scap de scartaitul ala. Dupa mai bine de 3 saptamani, situatia a ramas la fel si de aceea am decis sa il returnez. Surpriza mare a fost atunci cand mi-au refuzat cererea pe motiv ca produsele "defecte" doar se repara, nu si returneaza.
Aici nu inteleg, ce vina am eu ca si client ca ei mi-au trimis un produs "necorespunzator nevoilor mele", si de ce ar trebui sa alerg eu prin service-uri ? Mentionez ca ceilalti care au intampinat aceasta problema ( atat in EU cat si in US ce-i drept ) nu au avut nicio dificultate in a returna sau schimba controllerul. Le-am trimis doua sesizari pe site-ul lor si la ambele mi-au raspuns sec .
Acum vine intrebarea, ce ar trebui sa mai fac ? Orice sugestie/parere/opinie e mai mult decat binevenita ! :)
are sens - ei nu stiu daca a venit stricat sau l ai stricat tu. faptul ca e intr adevar o problema comuna (apropo, nu e, am eu vreo 10 acasa si merg foarte bine) nu reprezinta baza sa l schimbe.
trebuia sa l returnezi in 48 de ore sau sa nu mentionezi faptul ca il returnezi pt ca "scartaie" trigger-ul. trimite l in service, daca nu reusesc sa ti l repare sunt obligati sa ti l schimbe, probabil o sa ti l carpeasca destul cat sa functioneze.
nimic nu se remediaza cu trecerea timpului.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Multumesc de raspuns @razu ! :) Atunci cand returnezi un produs, acesta este testat de echipa Altex pentru a se observa daca functioneaza sau nu corespunzator, ceea ce eu sunt perfect de acord, pentru ca, in afara de acel scartait, controllerul functioneaza perfect. Deci, eu stiam care sunt conditiile de retur si sunt mai mult decat fericit de a ma supune la ele ( anume testarea produsului ). Sa fi "omis" sa spun ca scartaie ar fi insemnat sa mint, si cel mai probabil mi l-ar fi retrimis, pentru ca se poate observa la testare ca scartaie, si de aceea am vrut sa le spun de la inceput despre ce este vorba.
Cand am spus ca e o problema comuna, nu m-am referit la faptul ca majoritatea joystickurilor au problema asta, ci la faptul ca a mai existat problema aceasta in alte tari si a fost rezolvata fara probleme ( retur sau schimb ). Poate ca a fost vina mea ca m-am luat dupa ce spun anumite persoane pe internet, dar am spus sa incerc ca poate e adevarat si nu are rost sa fac din nou retur si toate cele pentru nimic. S-a dovedit ca m-am inselat.
Iar in ceea ce priveste service-ul, d-aia mi-e frica si mie, ca doar il carpesc si atat. Cred ca sunt mai mult decat indreptatit sa solicit un retur, conformandu-ma cu regulile lor de testare, dar poate ca gresesc si de aceea astept pareri si de la voi :)
cel mai toxic lucru e sa incerci sa aplici ce auzi prin alte tari la noi - oamenii aia au alta comunicare cu furnizori si producatori, alte protocoale, as indrazni sa zic si alt cod moral :))
ori alta e protectia consumatorului in tarile respective.
da i retur si mergi pe burta poate ai noroc.
Sent from my iPhone using Tapatalk
@razu, eu as pune accentul pe faptul ca ei au alt cod moral. Am dat deja un retur, mi l-au refuzat, si acum optiunea de "cerere retur" este blocata. Voi mai incerca maine sa vorbesc la telefon si sa fac alta sesizare. In orice caz se va sfarsi problema asta, eu iti multumesc foarte mult pentru raspunsuri ! :)
Revin maine cu un update, daca nu fac spam inutil, bineinteles :evil:
Daca l-ai comandat on-line si l-a livrat curierul (tu nu ai calcat in magazin) in 10 zile sunt obligati de lege sa primeasca inapoi produsul, indiferent de motiv. Trecand cele 10 zile, nu mai au nicio obligatie.
---------- Post added 28-10-2015 at 08:44 ----------
Se pare ca totusi ai noroc. Citeste Ordonanţa nr. 130/2000 si adreseaza-te protectiei consumatorului.
Citez de lege:
În cazul în care comerciantul a omis să transmită consumatorului informaţiile prevăzute la art. 4, termenul pentru denunţarea unilaterală a contractului este de 90 de zile şi începe să curgă:
@cristi: atat timp cat produsul nu este defect.
Sent from my iPhone using Tapatalk