Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Hey there!

It looks like you're enjoying Console Games but haven't created an account yet. Why not take a minute to register for your own free account now? As a member you get free access to all of our forums and posts plus the ability to post your own messages, communicate directly with other members and much more. Register now!

Already a member? Login at the top of this page to stop seeing this message.

---

Hello!

Se pare ca iti place Console Games insa nu ti-ai creat inca un cont. Pentru a beneficia de toate avantajele iti ia doar un minut sa te inregistrezi si este gratuit. In plus ca membru poti accesa nelimitat toate functiile acestui website, comunica direct cu ceilalti si participa la concursuri, tournaments, arcade, etc. Multumim anticipat pentru intelegere ! Inregistreaza-te acum !

Daca esti deja membru ConsoleGames.ro si inca iti apare acest mesaj, te rugam sa te loghezi cu userul si parola pentru a nu mai fi deranjat. O zi buna !

Page 57 of 284 FirstFirst ... 7 47 55 56 57 58 59 67 107 157 ... LastLast
Results 1,121 to 1,140 of 5666

Thread: Ce se intampla cu Altex / Media Galaxy?

  1. #1121 SP
    Member Pr3D4TH0R's Avatar
    Quote Originally Posted by kawasaky View Post
    Multumim de info.
    Trebuie sa ajungem in Pitesti ca sa-l luam? exista si alta modalitate?
    Nu e neaparat, aceeasi oferta va aparea si pe site si poti da comanda online. Nu stiu cand apare, poate iti va da mai multe detalii Dant3.

  2. #1122 SP
    Member BlueLightning's Avatar
    Daca am primit mail de la altex sa confirm precomanda, am dat click pe link-ul lor si mi-a aparut o pagina de a lor dar in care nu scria nimic, am confirmat-o? Mentionez ca in "contul meu" statusul s-a schimbat de la precomanda la comanda finalizata.
    Attached Images Attached Images untitled.jpg

  3. #1123 SP
    Senior Member keanustar's Avatar
    Daca s-a schimbat statusul in Comanda Finalizata, inseamna ca ai confirmat-o.

  4. #1124 SP
    Member razu's Avatar
    Quote Originally Posted by solecon View Post
    Multumesc. L-am prin deja, ca aveam preorder si acolo. Chiar ziceau ca-l trimit de ieri, dar i-am rugat eu sa mai astepte o zi. Daca il luam de la altex, nu avea sens sa piarda banii pe transport. Pentru ca sunt draguti
    ce s-a întâmplat cu zestiria pana la urma?

  5. #1125 SP
    Member Striker09's Avatar
    Are cineva drum la Media Galaxy Iris Mall? Am inteles de pe FB ca ar exista ceva oferte...

  6. #1126 SP
    Senior Member solecon's Avatar
    Quote Originally Posted by razu View Post
    ce s-a întâmplat cu zestiria pana la urma?
    Cei de la altex nu au trimis nimic. Maine sper sa pot sa ma intalnesc cu baiatul de la Cargus, sa ridic coletul de la Gamerland.

  7. #1127 SP
    Member razu's Avatar
    Quote Originally Posted by solecon View Post
    Cei de la altex nu au trimis nimic. Maine sper sa pot sa ma intalnesc cu baiatul de la Cargus, sa ridic coletul de la Gamerland.
    neamuri proaste, pe romaneste


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #1128 SP
    Senior Member DeathOfArt's Avatar


    au redus la pretul oficial la Media Galaxy Titan Iris
    Attached Images Attached Images 12141796_1205456846136295_1564221417800045787_n.png

  9. #1129 SP
    Senior Member solecon's Avatar
    Quote Originally Posted by razu View Post
    neamuri proaste, pe romaneste
    Da, puteau macar sa trimita un mail de anulare. Cum a facut tipul de la gamestore.ro ieri dimineata. Facusem comanda pentru un PS2 (pentru ca e singurul loc in care mai exista asa ceva "In stoc") si mi-a trimis mesaj "Cmanda dvs. a fost procesata. Coamanda dvs. a fost anulata."

    Am ras 10 minute la mesajul ala, dar macar mi-a spus ce se intampla.

  10. #1130 SP
    Member Ionutz83's Avatar
    Quote Originally Posted by DeathOfArt View Post


    au redus la pretul oficial la Media Galaxy Titan Iris
    Pretul oficial este pentru varianta de 500GB.
    In reclama este varianta de 1TB.

    "If you haven’t made the jump to next-gen yet then we have some good news for you. We are pleased to announce that from today the 500GB PS4 will be available across the SCEE region* from the new low price of €349.99/£299.99 (RRP)."

  11. #1131 SP
    Senior Member dark18's Avatar
    Oare cele 12 rate fara dobanda se aplica doar la produsele prezentate din catalog (oferta) sau la orice produs cumparat din MG Iris Titan?? Asta daca stie cineva...

    L.E.: Orice produs cumparat are 4 / 6 / 12 rate... mi s-a raspuns de catre cei de la Relatii Clienti.

    Maine sper sa fie pe stoc AC Syndicate si JD 2016 :-).

  12. #1132 SP
    Senior Member solecon's Avatar
    Quote Originally Posted by razu View Post
    ce s-a întâmplat cu zestiria pana la urma?
    Plot twist: In seara asta mi-au confirmat si mie precomanda si imi apare "Comanda procesata integral", in loc de "Comanda finalizata". Sa fie sanatosi. Daca le-am spus celor de la gamerland sa trimita coletul, nu pot sa-l returnez acum.

  13. #1133 SP
    Senior Member dark18's Avatar
    Dupa multe mail-uri trimise si primite am ales sa nu ma mai duc sa cumpar din Iris Titan. Intr-adevar aveau ACS pe stoc (defapt in toate magazinele), iar JD 2016 era doar in 2 magazine (Orhideea si Militari). Plus ca vroiam sa iau si Uncharted, toate din acelasi loc. Decat sa ma duc in 2 locuri, am plasat o comanda la eMAG cu cele 3 jocuri si JD 2015 (care altex/mediagalaxy nu il mai aveau) si maine dupa ora 13 ma voi duce la ei sa ridic comanda.

  14. #1134 SP
    Junior Member catallynn26's Avatar
    Salutare colegi consolisti ! Am o problema cu cererea unui retur de la Altex si as vrea sa aflu mai multe informatii/pareri/opinii despre ce ar trebui sa fac. Pe scurt, in data de 30 septembrie mi-a venit prin curier un controller wireless de Xbox 360. Inca de la prima utilizare, butonul "RT" si thumstickul stang scartaiau la apasare respectiv miscare completa. Am citit mai multe informatii pe internet si am aflat ca aceasta problema este destul de des intalnita si se poate remedia cu trecerea timpului, asa ca am decis sa il mai pastrez si testez putin cu speranta ca poate scap de scartaitul ala. Dupa mai bine de 3 saptamani, situatia a ramas la fel si de aceea am decis sa il returnez. Surpriza mare a fost atunci cand mi-au refuzat cererea pe motiv ca produsele "defecte" doar se repara, nu si returneaza.

    Aici nu inteleg, ce vina am eu ca si client ca ei mi-au trimis un produs "necorespunzator nevoilor mele", si de ce ar trebui sa alerg eu prin service-uri ? Mentionez ca ceilalti care au intampinat aceasta problema ( atat in EU cat si in US ce-i drept ) nu au avut nicio dificultate in a returna sau schimba controllerul. Le-am trimis doua sesizari pe site-ul lor si la ambele mi-au raspuns sec .

    Acum vine intrebarea, ce ar trebui sa mai fac ? Orice sugestie/parere/opinie e mai mult decat binevenita !
    Attached Images Attached Images raspuns-1.jpg raspuns-2.jpg

  15. #1135 SP
    Member razu's Avatar
    are sens - ei nu stiu daca a venit stricat sau l ai stricat tu. faptul ca e intr adevar o problema comuna (apropo, nu e, am eu vreo 10 acasa si merg foarte bine) nu reprezinta baza sa l schimbe.

    trebuia sa l returnezi in 48 de ore sau sa nu mentionezi faptul ca il returnezi pt ca "scartaie" trigger-ul. trimite l in service, daca nu reusesc sa ti l repare sunt obligati sa ti l schimbe, probabil o sa ti l carpeasca destul cat sa functioneze.

    nimic nu se remediaza cu trecerea timpului.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  16. #1136 SP
    Junior Member catallynn26's Avatar
    Multumesc de raspuns @razu ! Atunci cand returnezi un produs, acesta este testat de echipa Altex pentru a se observa daca functioneaza sau nu corespunzator, ceea ce eu sunt perfect de acord, pentru ca, in afara de acel scartait, controllerul functioneaza perfect. Deci, eu stiam care sunt conditiile de retur si sunt mai mult decat fericit de a ma supune la ele ( anume testarea produsului ). Sa fi "omis" sa spun ca scartaie ar fi insemnat sa mint, si cel mai probabil mi l-ar fi retrimis, pentru ca se poate observa la testare ca scartaie, si de aceea am vrut sa le spun de la inceput despre ce este vorba.

    Cand am spus ca e o problema comuna, nu m-am referit la faptul ca majoritatea joystickurilor au problema asta, ci la faptul ca a mai existat problema aceasta in alte tari si a fost rezolvata fara probleme ( retur sau schimb ). Poate ca a fost vina mea ca m-am luat dupa ce spun anumite persoane pe internet, dar am spus sa incerc ca poate e adevarat si nu are rost sa fac din nou retur si toate cele pentru nimic. S-a dovedit ca m-am inselat.

    Iar in ceea ce priveste service-ul, d-aia mi-e frica si mie, ca doar il carpesc si atat. Cred ca sunt mai mult decat indreptatit sa solicit un retur, conformandu-ma cu regulile lor de testare, dar poate ca gresesc si de aceea astept pareri si de la voi

  17. #1137 SP
    Member razu's Avatar
    cel mai toxic lucru e sa incerci sa aplici ce auzi prin alte tari la noi - oamenii aia au alta comunicare cu furnizori si producatori, alte protocoale, as indrazni sa zic si alt cod moral

    ori alta e protectia consumatorului in tarile respective.

    da i retur si mergi pe burta poate ai noroc.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  18. #1138 SP
    Junior Member catallynn26's Avatar
    @razu, eu as pune accentul pe faptul ca ei au alt cod moral. Am dat deja un retur, mi l-au refuzat, si acum optiunea de "cerere retur" este blocata. Voi mai incerca maine sa vorbesc la telefon si sa fac alta sesizare. In orice caz se va sfarsi problema asta, eu iti multumesc foarte mult pentru raspunsuri !

    Revin maine cu un update, daca nu fac spam inutil, bineinteles

  19. #1139 SP
    Junior Member cristi1910's Avatar
    Daca l-ai comandat on-line si l-a livrat curierul (tu nu ai calcat in magazin) in 10 zile sunt obligati de lege sa primeasca inapoi produsul, indiferent de motiv. Trecand cele 10 zile, nu mai au nicio obligatie.

    ---------- Post added 28-10-2015 at 08:44 ----------

    Se pare ca totusi ai noroc. Citeste Ordonanţa nr. 130/2000 si adreseaza-te protectiei consumatorului.

    Citez de lege:
    În cazul în care comerciantul a omis să transmită consumatorului informaţiile prevăzute la art. 4, termenul pentru denunţarea unilaterală a contractului este de 90 de zile şi începe să curgă:

  20. #1140 SP
    Member razu's Avatar
    @cristi: atat timp cat produsul nu este defect.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 57 of 284 FirstFirst ... 7 47 55 56 57 58 59 67 107 157 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 47 Last Post: 10-03-2015, 23:09
  2. Concurs "Hai la Altex/Media Galaxy" By MonkY in forum Concursuri
    Replies: 108 Last Post: 30-08-2014, 22:12
  3. Replies: 2 Last Post: 17-08-2012, 19:52
  4. Replies: 7 Last Post: 24-05-2012, 14:04

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts