+ Reply to Thread
Page 104 of 114 FirstFirst ... 4 54 94 102 103 104 105 106 ... LastLast
Results 2,061 to 2,080 of 2270

Thread: Ce se intampla cu Altex / MediaGalaxy?

  1. #2061 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Băieți, lăsați si voi un mesaj cu un update, să știu și eu când primiți consola comandată ieri. Eu nu am primit nici măcar un semn de la ei.

  2. #2062 SP
    Member
    Mentionasem in postul anterior ca am vorbit aseara cu "ei".. si i-am intrebat si de livrare: a ramas ca e posibil sa mi se livreze in 3-4 zile lucratoare, cu toate ca in aceasta perioada ar avea termen de livrare 20 de zile ?!
    Inca o data, nu mi-am mai prins mintea cu "agentul". Parea usor fumat.
    In sfarsit, am zis sa fiu binevoitor si sa vad ce se intampla (mai mult sunt interesat de "integritatea pachetului" decat de timp). Si-asa nu am mult timp de jucat.

    PS: era o idee mai buna sa o iau direct din magazin, dar aveam niste vouchere (de care voiam sa scap) pe care le puteam folosi doar la comanda online (alta prostie).

  3. #2063 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Gata, a venit repede, nu ma așteptam, parca m-au auzit Un plus pentru rapiditate, un minus pentru ambalare... Cutia de la controller e cam varză.

  4. #2064 SP
    Member
    Ma bucur s-aud ca a venit asa repede, imi pare rau de cutia controller-ului extra (bine ca nu era cutia consolei in sine ma gandesc). Sa o butonezi sanatos!

  5. #2065 SP
    Senior Member CrysMM's Avatar
    Quote Originally Posted by Dant3 View Post
    Gata, a venit repede, nu ma așteptam, parca m-au auzit Un plus pentru rapiditate, un minus pentru ambalare... Cutia de la controller e cam varză.
    La noi totusi este ok sistemul de curier. Mai ajung ele indoite sau zgariate ambalajele, dar ajung intregi. Eu asteptam de la amazon o consola PS4, care a ajuns in Ro varza, de au refuzat coletul cei de la aeroport. Acum va trebui sa astept o gramada pana voi primi banii inapoi sau alta consola.

    Edit: am fost informat ca a fost ambalat aiurea, consola aruncata intr-o cutie de 4 ori mai mare fara nimic pe langa ea.

  6. #2066 SP
    Member
    A ajuns si la mine, nu am insa certificat de garantie (doar factura). In contul meu ALTEX nu am nimic, decat un sumar al comenzii (nu pot descarca niciun document, ca la alte.. case).
    Trebuie sa-i contactez pentru a mi se trimite asa ceva pe mail? sau pot sa ridic de la orice magazin in baza facturii existente?
    Mentionez ca acest lucru se aplica si controller-ului "extra".

    PS: si la mine este indoita (la colturi) cutia controller-ului (a venit doar intr-o punga), consola a fost mai protejata (venind intr-o cutie de carton dubla, dar mult prea mare pentru cat ocupa consola). Nu inteleg de ce nu le-au pus intr-o singura/aceeasi cutie de carton. N-am apucat sa desfac/testez deorece livrarea a fost facuta la locul meu de munca, dar banuiesc ca totul este functional.

  7. #2067 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Suna la ei, îți trimit certificatele prin curier, la mine au ajuns azi.

  8. #2068 SP
    Prophet of the Void IlieRazvan's Avatar
    Suni la relatii cu clienti le dai numarul de comanda si ceri sa iti trimita certificatele de garantie. Dupa te duci la orice magazin Altex sa completeze. Vezi sa faci poza la seria de pe cutie ca sa treaca pe hartie


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #2069 SP
    Member
    Mersi baieti!

  10. #2070 SP
    Member
    Am facut pana la urma comanda de la MG la o consola + un joc cadou. Si am primit doar jocul, pe care nu am platit nimic, consola urmand sa ajungă zilele următoare. Mi se pare mie sau astia nu prea gandesc cand livreaza produsele? Dacă se întâmplă sa fie ceva neregula cu coletul consolei, cum imi cer ei mie si jocul inapoi?

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

  11. #2071 SP
    Senior Member Mihail's Avatar
    Fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume si returneaza jocul in cazul in care "se intampla sa fie ceva in neregula cu coletul consolei" chiar daca nu ai platit nimic

  12. #2072 SP
    Member
    Stiu ce zici, oricum faza e amuzantă, daca nimereau vreun bisnitar, aveau pagubă. Nu cred ca va avea ceva coletul oricum.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

  13. #2073 SP
    Member
    S-a mai lovit cineva de refuzul lor de a trimite o copie dupa factura? Am un controller de xbone cumparat in sept 2015 si s-a stricat, asa ca vreau sa il trimit in service. Doar ca pentru asta am nevoie de factura fiscala pe care nu o mai am. In contul meu nu pot gasi factura doar un formular de comanda.

    Le cer factura, mi se spune ca ei nu sunt obligati de lege sa imi trimita o copie si ca daca vreau sa trimit in service produsul pot si fara factura dar contra cost.

    A mai patit cineva asa ceva? Ati putut rezolva cumva?

  14. #2074 SP
    Sărac Espiritus's Avatar
    Cumpar un ceas inteligent de la ei. Ajung acasa, il deschid, realizez ca nu imi place, si in mai putin de 2 ore ma intorc sa il returnez. Ii spun unui angajat despre ce e vorba, el da din cap intelegator, deschide cutia cu ceasul, se uita la el vreo 3 minute asta in conditiile in care nu a reusit sa il scoata din cutie, deoarece avea un mecanism complicat de prindere. Adica era prins de un carton cu o curea de piele.

    Ma intreaba de ce vreau sa il returnez, ii spun ca nu imi place. Confirma ca e okay, dar trebuie sa informeze managerul de magazin. Merge pana in spate, se intoarce in 5 minute cu coada intre picioare: managerul de magazin e plecat sa cumpere fast food, se intoarce in 20 de minute. Noroc ca aveam destul timp in ziua respectiva si am putut astepta. Pana la urma vine omul, care arata mai mult ca un homeless de 45 de ani decat ca un manager, inarmat pana in dinti cu pachete de la fast food, si dupa ce angajatul ii prezinta problema vine la mine. Parca previzibil, face exact acelasi lucru ca angajatul anterior: deschide ceasul, se uita la el vreo 3 minute, nu reuseste sa il scoata din cutie, il inchide, ma intreaba ce e in neregula.

    -Ceasul nu e compatibil cu nicio aplicatie din Store, cam lame, are doar cateva functii elementare preinstalate.
    -Nu merg aplicatiile cu care a venit el?
    -Ba da, dar nu pot instala altele din Google Store.
    -Pai nu, dar asta nu inseamna ca e stricat.
    -Corect, nici nu am zis ca e stricat.
    -Si atunci ce doriti, totusi?
    -Vreau sa il returnez (no ****).
    -Nu se poate.
    -De ce?
    -Doar produsele sigilate se pot returna.

    Deja m-am enervat. Cumva, cu calmul unui calugar shaolin, reusesc sa nu imi pierd cumpatul, si ii explic frumos omului: pe site-ul dumneavoastra scrie clar ca produsele se pot returna in 14 zile.

    Boschetarul, putin contrariat, spune nestiutor: bine, veniti cu mine sa ne uitam impreuna. Ma enervasem mai tare, ca nenea manager nu isi cunoaste propriul regulament, dar deja stiam ca am castig de cauza asa ca am urmat pasiv, scotand si telefonul ca sa scriu cateva mesaje pana cand distinsul domn a citit cu voce tare intreg regulamentul de retur de la ei, de doua ori, ca sa se convinga ca asa e. La final, afirma cu seninatate "Probabil s-a schimbat, ultima data se puteau returna doar produsele sigilate.". Mi-au returnat banii.

    TL;DR: Am fost la Altex sa returnez un ceas inteligent. Am asteptat 30 de minute dupa manager-ul plecat sa cumpere mancare, cand a venit a refuzat returul pe motiv ca doar produsele sigilate se returneaza, dupa ce l-am indrumat spre propriul lor regulament afisat online mi-am primit banii.

    Imi voi asuma aroganta de a proclama Altex ca fiind compania cu cei mai capabili angajati din Europa. Multumesc.

  15. #2075 SP
    Senior Member Mayhem's Avatar
    Quote Originally Posted by Boyka View Post
    S-a mai lovit cineva de refuzul lor de a trimite o copie dupa factura? Am un controller de xbone cumparat in sept 2015 si s-a stricat, asa ca vreau sa il trimit in service. Doar ca pentru asta am nevoie de factura fiscala pe care nu o mai am. In contul meu nu pot gasi factura doar un formular de comanda.

    Le cer factura, mi se spune ca ei nu sunt obligati de lege sa imi trimita o copie si ca daca vreau sa trimit in service produsul pot si fara factura dar contra cost.

    A mai patit cineva asa ceva? Ati putut rezolva cumva?
    Mai astia sunt ticniti frate, in loc sa ajute clientul vor sa se asigure ca il pierd. Daca tot o au baza de date si le ia maxim 10 minute sa dea un search si sa faca o copie la factura pe care fie ti-o pot trimite pe mail fie ti-o pot printa in magazin ei isi bat joc de tine. Tine de angajati si de capacitatea intelectuala a fiecaruia, du-te in magazin si vorbeste cu unul dintre consultantii vanzari, roaga-i frumos sa te ajute; eu am pierdut de la masina de spalat si m-am dus in magazin si i-am rugat respectuos sa ma ajute si m-au ajutat.

  16. #2076 SP
    Senior Member Quasivasi's Avatar
    Quote Originally Posted by Boyka View Post
    Le cer factura, mi se spune ca ei nu sunt obligati de lege sa imi trimita o copie si ca daca vreau sa trimit in service produsul pot si fara factura dar contra cost.
    Iti dai seama ce penali sunt in momentul in care ei o dau cu "legea" cand tu ca si client ceri o simpla copie. Du-te intr-un magazin Altex si vorbeste frumos cu un angajat mai rasarit sa iti printeze o copie. E clar ca tanti aia de la relatii (de alienat) clienti e rupta de realitate.

  17. #2077 SP
    Member
    La facturi fac figuri si in magazine.. eu am cumparat de curand un laptop e la ei si a trebuit sa cam insist pentru factura. Macar certificatul de garantie il primesti de multe ori "in alb" in ceea ce priveste numele. Ti se trece doar produsul/seria.

    Si ca tot fi vorba, garantia nu ar trebui sa fie nominala nu? eu daca vand un produs (in garantie) pe a carui certificat apare numele meu, persoana ce-a cumparat de la mine produsul nu ar trebui sa aiba probleme (in caz de nevoie) la garantie nu?

  18. #2078 SP
    Senior Member Quasivasi's Avatar
    Cum sa nu primesti factura? Cand dai bani din mana trebuie sa primesti: 1. produsul si 2. factura sa bonul fiscal si 3. certifical de garantie daca este cazul. Punct. Nu exista doar si poate...

  19. #2079 SP
    Member
    Ce-i drept nu am fost eu la casa sa-l achit, s-a dus femeia (eu eram "pe raion" discutam cu baiatul de-acolo).
    A achitat produsul si a primit doar bon fiscal -- i s-a spus ca daca "doreste in mod special factura" o sa i se faca, sa specifice asta si sa astepte putin (altfel ramane cu bonul).
    Dupa ce ni s-a testat produsul am mers sa ni se faca factura.. cerand bineinteles "in mod special"
    Iti dai seama ca m-am mirat si eu. La comanda online in schimb n-am avut probleme, trimit factura in colet.

  20. #2080 SP
    Member esop's Avatar
    @Espiritus Cum a ajuns individul manager de magazin?! Daca era in halul asta de pierdut in spatiu. Eu nu inteleg. Se pare ca au coborat rau de tot standardele de promovare/angajare. Stiu ca este o comparatie fortata pentru ca vorbim de un alt magazin, dar era o vreme cand eram coordonator deco/marketing la un hypermarket intreg (Carrefour) si cu exceptia a 2 petarde, restul Managerilor de raion sau departamente, cu care lucram, erau oameni foarte capabili.

    Si ca sa termin totusi intr-o maniera pozitiva. Am observat ca ALTEX are un TV SAMSUNG UE40KU6092 redus de la 2299 la 1.899; fix acelasi model EMAG are redus de la 3.299 la 1.899. Really know Emag?! Da mai bine reducerea daca punem in pretul real/initial +1.000 lei?
    Deci cel putin la faza asta Altex:

+ Reply to Thread
Page 104 of 114 FirstFirst ... 4 54 94 102 103 104 105 106 ... LastLast

Similar Threads

  1. Vand Playstation 4 in cutie cu garantie Altex By Fuc26 in forum Sony: Console & Accesorii
    Replies: 1 Last Post: 03-01-2015, 13:13
  2. PlayStation eMag sau Altex By zazarSm in forum Console Club
    Replies: 7 Last Post: 27-07-2013, 11:02
  3. Vand vouchere Altex! By Ma_Plictisesti in forum Diverse Console
    Replies: 6 Last Post: 22-11-2012, 11:27
  4. Vand Ps3-320gb garantie altex By consolegamer in forum Sony: Console & Accesorii
    Replies: 4 Last Post: 29-11-2011, 00:10
  5. Replies: 9 Last Post: 10-03-2009, 17:45

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts