Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 172 of 198 FirstFirst ... 72 122 162 170 171 172 173 174 182 ... LastLast
Results 3,421 to 3,440 of 3953

Thread: Ce se intampla cu Altex / MediaGalaxy?

  1. #3421 SP
    Member Altex-Media Galaxy's Avatar
    Quote Originally Posted by geo971986 View Post
    Am si eu o dilema generala legata de comenzile online. Din ce moment incepe garantia unui produs comandat online? Din momentul in care am facut comanda sau din momentul in care l-am primit? In alta ordine de idei sa presupunem ca am o comanda si awb-ul curierului imi zice ca este de cateva zile in tranzit. Daca comanda asta intarzie mai mult de 14 zile, inseamna ca mi-am pierdut dreptul de a o returna fara motiv? sau daca curierul (ipotetic vorbind) intarzie 2 ani, inseamna ca primesc un produs cu garantia expirata? Intreb pentru ca am observat ca factura fiscala inregistreaza data comenzii nu a livrarii.

    Garantia incepe din momentul in care ai primit produsul. Tu mai primesti o chitanta si de la curier cand livreaza produsul cu data din ziua respectiva.


    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Nu ai cum. Am facut comanda luni si tot luni am incercat sa anulez. Am sunat la ei, am apasat tasta 1 si am inchis dupa 18 minute de asteptare. Am sunat din nou, am apasat 2 si a raspuns cineva dupa 15 min de asteptare care cand a auzit ce vreau sa fac, mi-a zis sa astept sa ma transfere la colegii de la tasta 1, fara sa aibe rabdare sa-i spun ca deja am sunat acolo si nu raspunde nimeni. Asa ca am pierdut alte 13 min in asteptare la transfer si am inchis.

    Am facut sesizare pe site, ca sa anuleze comanda si mi-au raspuns a doua zi ca nu se poate anula, dar ca-mi recomanda sa refuz coletul la livrare...

    Eu oricum avusesem drum tot luni in magazin si mi-am luat ce-mi comandasem...

    Despre ce comanda este vorba?


    Quote Originally Posted by Florin85 View Post
    Prima si ultima , comanda online facuta la Altex. Am o comanda plasata , din 16.11.2018 - status comanda confirmata integral.Cat sa mai astept , pana dupa sarbatori .!!? Cand vine , curieru nici nu mai iau produsu.

    Imi poti da te rog numarul comenzii via PM ca sa pot verifica ce s-a intamplat.

  2. #3422 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Nu are importanta. Am refuzat deja 4 colete pentru o comanda de 3 produse

  3. #3423 SP
    Member chris diaz's Avatar
    Halo The Master Chief Collection mai aduceti vreodata?

  4. #3424 SP
    Member lukecelmare's Avatar
    ^ este inclus in game pass

  5. #3425 SP
    Member chris diaz's Avatar
    Eu vorbesc de versiunea fizica a jocului nu de game pass.

  6. #3426 SP
    Member Altex-Media Galaxy's Avatar
    Quote Originally Posted by chris diaz View Post
    Halo The Master Chief Collection mai aduceti vreodata?
    Salut! Nu o sa mai aducem acel titlu din pacate.

  7. #3427 SP
    Member lukecelmare's Avatar
    Quote Originally Posted by chris diaz View Post
    Eu vorbesc de versiunea fizica a jocului nu de game pass.

    incercam sa te ajut , puteai spune un multumesc .

  8. #3428 SP
    Junior Member Lotta's Avatar
    @Florin85 Sunt in aceeasi situatie! Stii cum sta treaba? Am ajuns la concluzia ca aceasta companie nu da 2 bani pe clienti!
    Am sunat in seara asta sa ma interesez ce se intampla (mai am 1 zi si trec de termenul maxim de livrare de 10 zile lucratoare) si mi s-a spus ca o sa se faca acum solicitare la curier?!?! Domnisoara de la call center mi-a mai spus f senina ca este alegerea mea daca vreau sa ii reclam!
    E o bataie de joc ce se intampla, au trebuit sa treaca 2 saptamani de la o comanda&plata si sa le reamintesc ca mi-au luat banii, dar produsul nu l-au livrat.
    Si inca nu se stie cum se va finaliza problema ...
    Poate ai mai mult noroc.

  9. #3429 SP
    Senior Member raducucosmin's Avatar
    eu am comandat duminica o consola resigilata (care evident aparea in stoc). intial am primit confirmare pentru comanda dar la putin timp am mai primit un mail in care mi se spunea ca mi se pune comanda in asteptare pentru verificari. evident nu am primit niciun semn si intre timp am ratat o oportunitate de a comanda alta consola la un pret similar. azi am sunat si mi s-a spus ca se va trimite o sesizare la colegii de la nush ce departament si ca voi fi notificat pe mail. acum astept sa mi se spuna direct pe mail ca de fapt nu este stoc. pentru ca nu ar fi prima oara cans comand ceva in afara orelor de varf, black friday-urilor si noptilor de devorat nervi, stau cateva zile ca sa aflu ca altex a vandut produsul meu altcuiva. si eventual sa mi se trimita inca un mail de genul: asta-i viata boss!

    bine, nu ma compar eu cu norocosii cu livrari dupa 2-3 saptamani de la comanda, dar chiar si asa.

  10. #3430 SP
    Junior Member Lotta's Avatar
    La Altex este "Black friday" toata luna! Deci ....

  11. #3431 SP
    Senior Member raducucosmin's Avatar
    Quote Originally Posted by Lotta View Post
    La Altex este "Black friday" toata luna! Deci ....
    e tot anul practic. la altex black friday e ca productia raportata la hectar de dinainte de revolutie, precum cresterea economica in timpul guvernarii psd sau ca volumele scrise de gigi becali in puscarie.

  12. #3432 SP
    Member chris diaz's Avatar
    Quote Originally Posted by lukecelmare View Post
    incercam sa te ajut , puteai spune un multumesc .

    Nu te supăra, dar mulțumesc tot timpul celor care mă ajută în mod real, iar mesajul meu era destul de clar, adresat celor de la Altex/MediaGalaxy, dacă mai aduc jocul în format fizic. Răspunsul, ori informația ta, a picat ca nuca în perete, însă dacă acel mulțumesc chiar era important, ți-l ofer atât aici cât și în postarea ta, dar nu sunt deloc interesat de ceea ce îmi propui tu.

  13. #3433 SP
    Member Altex-Media Galaxy's Avatar
    Quote Originally Posted by raducucosmin View Post
    eu am comandat duminica o consola resigilata (care evident aparea in stoc). intial am primit confirmare pentru comanda dar la putin timp am mai primit un mail in care mi se spunea ca mi se pune comanda in asteptare pentru verificari. evident nu am primit niciun semn si intre timp am ratat o oportunitate de a comanda alta consola la un pret similar. azi am sunat si mi s-a spus ca se va trimite o sesizare la colegii de la nush ce departament si ca voi fi notificat pe mail. acum astept sa mi se spuna direct pe mail ca de fapt nu este stoc. pentru ca nu ar fi prima oara cans comand ceva in afara orelor de varf, black friday-urilor si noptilor de devorat nervi, stau cateva zile ca sa aflu ca altex a vandut produsul meu altcuiva. si eventual sa mi se trimita inca un mail de genul: asta-i viata boss!

    bine, nu ma compar eu cu norocosii cu livrari dupa 2-3 saptamani de la comanda, dar chiar si asa.

    Salut! Imi poti da te rog numarul comenzii via PM sa vad ce s-a intamplat.

  14. #3434 SP
    Senior Member raducucosmin's Avatar
    Salut. ATX000000466489

    ---------- Post added 29-11-2018 at 18:13 ----------

    Quote Originally Posted by raducucosmin View Post
    Salut. ATX000000466489
    un mic update: am conversat pe mail cu un customer support specialist: Robert Rosu (de altfel amabil)..

    "Ca urmare a solicitarii cu numarul CAS-252661-Z6P6, va informam ca in momentul de fata, varianta resigilata a produsului comandat de dumneavoastra nu se afla pe stoc. In urmatoarele zile urmeaza sa va refacem comanda cu un o varianta noua, sigilata la acelasi pret cu produsul resigilat. Momentam aceasta actiuni este in curs de desfasurare fiind nevoie de mai multe verificari din partea departamtelor abilitate."
    evident rezolutia este multumitoare (ar trebui sa fie pentru orice client in situatia mea).

    am incercat si sa aflu daca exista vreo posibilitate sa pot cumpara produsul personal dintr-un magazin din Bucuresti, ca sa nu mai stau inca o saptamana fara consola, mai ales ca urmeaza si zilele astea oarecum libere. Robert mi-a comunicat ca nu e posibil sa ridici comenzi online din magazin. apoi am intrebat daca exista un ETA macar. si cam atat, pana acum.

    ---------- Post added 29-11-2018 at 21:13 ----------

    PS: si abia acu am vazut ca mi-ai scris sa iti dau prin PM

  15. #3435 SP
    Senior Member Florin85's Avatar
    Salut , si eu mai am putin si trec de ce cele 10 zile lucratoare , eu macar am fost inspirat sa optez pentru plata ramburs , direct la curier. Oricum daca va veni cumva marti sau miercuri , voi anula comanda. Intre timp am cumparat un OnePlus 6T , comanda facut direct de la ei de pe site.

    ---------- Post added 01-12-2018 at 12:37 ----------

    Quote Originally Posted by Lotta View Post
    @Florin85 Sunt in aceeasi situatie! Stii cum sta treaba? Am ajuns la concluzia ca aceasta companie nu da 2 bani pe clienti!
    Am sunat in seara asta sa ma interesez ce se intampla (mai am 1 zi si trec de termenul maxim de livrare de 10 zile lucratoare) si mi s-a spus ca o sa se faca acum solicitare la curier?!?! Domnisoara de la call center mi-a mai spus f senina ca este alegerea mea daca vreau sa ii reclam!
    E o bataie de joc ce se intampla, au trebuit sa treaca 2 saptamani de la o comanda&plata si sa le reamintesc ca mi-au luat banii, dar produsul nu l-au livrat.
    Si inca nu se stie cum se va finaliza problema ...
    Poate ai mai mult noroc.
    Salut , si eu mai am putin si trec de ce cele 10 zile lucratoare , eu macar am fost inspirat sa optez pentru plata ramburs , direct la curier. Oricum daca va veni cumva marti sau miercuri , voi anula comanda. Intre timp am cumparat un OnePlus 6T , comanda facut direct de la ei de pe site.

  16. #3436 SP
    Junior Member Lotta's Avatar
    Colegi, din pacate, am ajuns in imposibilitatea de a-mi recupera banii pe produsul comandat, dar nelivrat!
    Au fost deja depasite cele 10 zile lucratoare indicate pe site pentru livrarea produsului. Am vorbit in acest timp la call center de vreo 3 ori, fara niciun raspuns clar cu privire la situatie.
    Am facut si reclamatie pe site-ul Altex, in care am solicitat o solutionare amiabila, nu am primit niciun raspuns.
    Astazi, am incercat, din nou, sa sun la call center, nu am avut sanse sa vorbesc cu nimeni (am stat in asteptare 1 si 10 minute si nu am fost preluat de niciun operator!!!!).
    E incredibil ce a ajuns Altex, in state civilizate aceasta situatie s-ar numi clar inselatorie! Imi mai ramane doar sa incerc varianta ANPC.
    Aveti vreo alta sugestie?

  17. #3437 SP
    Senior Member keanustar's Avatar
    Baga ANPC. Nu stiu de ce trebuie sa mai intrebi. E foarte simplu sa depui o plamgere la ei pe site. Spor!

  18. #3438 SP
    Teo
    Senior Member Teo's Avatar
    Este vreo posibilitate sa gasesc in Media Galaxy noul model de ps4 CUH-72xx ? Sau in alt magazin daca stie cineva.

  19. #3439 SP
    Senior Member LucKos's Avatar
    Mai primiți pe stoc Darksiders 3 Apocalypse sau Collectors Edition?

  20. #3440 SP
    Member Altex-Media Galaxy's Avatar
    Quote Originally Posted by Teo View Post
    Este vreo posibilitate sa gasesc in Media Galaxy noul model de ps4 CUH-72xx ? Sau in alt magazin daca stie cineva.

    Salut. Daca imi spui in ce magazin te-ar interesa pot verifica disponibilitatea stocului.


    Quote Originally Posted by LucKos View Post
    Mai primiți pe stoc Darksiders 3 Apocalypse sau Collectors Edition?

    Salut. Astazi trebuie sa primim stoc.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 172 of 198 FirstFirst ... 72 122 162 170 171 172 173 174 182 ... LastLast

Similar Threads

  1. PlayStation eMag sau Altex By zazarSm in forum Console Club
    Replies: 7 Last Post: 27-07-2013, 11:02
  2. Replies: 9 Last Post: 10-03-2009, 17:45

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts