Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 48 of 53 FirstFirst ... 38 46 47 48 49 50 ... LastLast
Results 941 to 960 of 1042

Thread: Discutii legate de eMag.ro

  1. #941 SP
    Senior Member LucKos's Avatar
    Cool! Good to know!

  2. #942 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Genial! De acum voi cumpara totul de la emag. Ma rog, deja faceam asta si fara sa stiu ca ei iti dau garantie nelimitata in caz ca se tot strica ceva.

  3. #943 SP
    Member Inuhanyou's Avatar
    Trebuie ca produsul sa nu poata fi repart si trebuie inlocuit sau banii inapoi. Adevarat ca multe produse nu se mai pot repara in ziua de azi.

  4. #944 SP
    Member AngelOfPain's Avatar
    E lege europeana, nu fac cei de la emag un favor .

    4) Produsele de folosinţă îndelungată care înlocuiesc produsele defecte în cadrul termenului de garanţie vor beneficia de un nou termen de garanţie care curge de la data preschimbării produsului.

    http://www.anpc.gov.ro/galerie/file/...Nr9din2016.pdf

  5. #945 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    ^Interesant.

    Quote Originally Posted by Legea 449/2003
    Art. 16. - Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.
    Era bine sa fi pus si ei o nota explicativa langa articolul asta, sa nu trebuiasca sa citesc toate prevederile legale din istoria Romaniei ca sa aflu ceva relevant.

  6. #946 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Quote Originally Posted by Inuhanyou View Post
    Salut.
    Tocmai ce a ajuns un PS4 din service la EMAG. Scrie produs inlocuit.
    Cum este cu garantia la acest produs? Ca este alta consola. Merge in continuare pe garantia celei vechi?
    Mersi.
    Pentru produs înlocuit ai garanție de doi ani, din nou.

    LE: acum am văzut răspunsurile bune ale colegilor

  7. #947 SP
    Junior Member mamurom's Avatar
    Revin cu un alt pret foarte bun la emag la categoria resigilate. vandut chiar de ei, nu ca ar fii singurul.

    p.s. de aici trag eu concluzia cum ca dansii au in programul de preturi optiunea de a trece pretul de vanzare dorit dupa care softul face pretul intreg automat creend astfel falsa impresie de un discount substantial.


    si sa nu fiu in afara thread-lui DA este corect ca in cazul schimbarii unui produs aflat in garantie fie el identic ( daca se mai produce sau mai este pe stoc ) sau altul cel putin identic ca performante si ca pret chiar daca acesta in acel moment este mai mare ( daca pretul este mai mare la cel nou NU SE MAI PLATESTE NIMIC IN PLUS ,iar daca pretul este mai mic magazinul returneaza diferenta), produsul nou sa fie insotit de o noua garantie - acest lucru universal valabil la toate magazinele fie online sau fizice.

    Eu am avut caz la mediagalaxy - si nu numai - cu o consola ps4 model vechi -bundle cu joc si extra controler la 1800 lei cu - care dupa un an jumate a murit subit. Dusa la garantie ( doar consola + cablu hdmi + cablu incarcare controler + controler ) - placa de baza arsa - am primit negatie si urmatoarele optiuni - sa primesc banii ( cei 1800 lei ) sau sa iau una din cele 2 console - slim sau pro - la cea slim care costa in acel moment 1500 lei sa mi se returneze 300 lei sau sa iau pro-ul care costa in acel moment 1700 lei si sa mi se returneze 100 lei . Am avut aceste optiuni deoarece MODELUL MEU CUMPARAT NU SE MAI PRODUCEA SI NU MAI ERA PE STOC . Bine-nteles am ales pro-ul impreuna cu 100 lei si noua garantie de 2 ani care decurgea din momentul achizitionarii noii console deoarece as fii putut lua toti banii dupa care in secunda 2 cumparam ps4 pro. logic nu?! asa am ramas cu extra controlerul si jocul din bundle.
    Eu pot spune ca depinde si de momentul in care primesti negatia de schimbare a produsului - produsul sa nu mai fie pe stoc/ vanzare si sa prinzi si o promotie in acel moment, deoarece am o vasta experienta cu toate magazinele altex/mediagalaxy, flanco, emag, etc care au fost rezolvate in magazin sau cu ajutorul OPC-ului ( nu ezitati sa apelati daca considerati ca va sunt incalcate drepturile ) in cazul in care au dorit sa nu ofere o noua garantie, de schimbare produs cu altul cu cel putin aceleasi perfomante dar poate mai scump, daca au vandut - a se citii a lua banii pe produs- si apoi sa nu livreze produsul , etc.
    Attached Images Attached Images emag.jpg

  8. #948 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Eu nu ti-as fi dat negatia daca nu dadeai pachetul complet, chiar fara cutie, asa cum permite legea. Asa ca nu bravo MG pentru ca a facut asta ci teapa lor ca's prosti.
    Nu sunt deloc de acord cu mizeriile astea. Oameni care-si cumpara bundles si in secunda 2 vand jocul/jocurile incluse si mai recupereaza din investitie. In mod normal trebuie anulata garantia in aceste circumstante.

    Eu cand am avut probleme cu Xbox si l-am dus la Altex la garantie, uitasem casca si am mai facut un drum ca sa o duc si pe aia, altfel nu putea face receptia produsului, din moment ce ala era pachetul complet. Si asa mi se pare normal.

  9. #949 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    ^Ai garantie pentru consola, nu pentru joc. Daca ti se strica sunt obligati sa iti inlocuiasca consola, indiferent de ce jocuri a avut in pachet, pentru ca pe ea ai avut garantie. Nu are legatura cu jocurile, asa cum si daca unul din jocurile cumparare in bundle s-ar strica (ipotetic vorbind) pe baza unui defect de fabricatie, magazinul nu ti-ar inlocui si consola, ci ai primi alt joc.

  10. #950 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Nu e adevarat. Ai garantie la tot pachetul cumparat.
    Cand mi s-a stricat gamepad-ul la X360, mi-au inlocuit intreaga consola la eMag.

  11. #951 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Nu ești obligat să duci jocul dintr-un bundle daca s-a stricat consola. Doar pachetul întreg, adică hardware plus accesorii, nu software.

  12. #952 SP
    Member clax_117's Avatar
    Eu am primit pana la urma banii inapoi pentru o consola xbox one s defecta, insa dupa multe discutii si amenintari cu reclamatii la opc.. emag invoca faptul ca trebuie returnat pachetul complet, insa nu mai puteam returna si jocul digital din bundle, desi le facusem dovada ca detin jocul respectiv in contul personal.

  13. #953 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Asta cu jocul deigital e alta poveste, dar cand e jocul fizic, normal este sa-l predai inapoi.
    Poate doar sa dai cartonasul pe care ai avut codul, dar asta e o cretinatate

    Desi am incredere in ce zice Dant3, pentru ca sigur stie mai bine decat mine aici.

  14. #954 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Nu trebuie sa ai încredere în mine, am trecut prin asta, cei de la ANPC mi-au dat soluția când am fost personal la ei. Poți sa adresezi o întrebare dacă ai chef și timp sa treci pe la ei

  15. #955 SP
    Member clax_117's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Asta cu jocul deigital e alta poveste, dar cand e jocul fizic, normal este sa-l predai inapoi.
    Poate doar sa dai cartonasul pe care ai avut codul, dar asta e o cretinatate

    Desi am incredere in ce zice Dant3, pentru ca sigur stie mai bine decat mine aici.
    Ai dreptate , imi cereau cartonasul cu acel cod, dar nu-l mai aveam .. pana la urma i-am convins
    Referitor la jocul fizic, nu am fost pus in situatia asta, dar stiu sigur ca la flanco nu poti beneficia de garantie daca nu-l mai ai.

  16. #956 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Cu o plângere către ANPC beneficiezi de garanție oriunde

  17. #957 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    ^Daca le-ar da si amenda macar 1% din cifra de afaceri cand fac magarii din astea nu s-ar ajunge sa fie nevoie de plangeri pentru o normalitate.

  18. #958 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Din păcate prea multe persoane nu-și cunosc drepturile iar alții care mai cunosc, sunt pur și simplu plini de lene...

  19. #959 SP
    Member SeCeX's Avatar
    Am si eu o intrebare pentru cei care au avut tangente cu emag si anpc . Am o precomanda facuta la un joc la emag cu data lansarii 25.06.2019, am sunat si marti si ieri si au zis cei de acolo ca e in stoc furnizor sa ca nu au cum sa mi zica cand vine, nici macar o data estimativa, in situatia asta am dreptul sa fac vreo plangere legata de asta? sau pur si simplu asta e ?Multumesc frumos!

  20. #960 SP
    Senior Member LucKos's Avatar
    Quote Originally Posted by SeCeX View Post
    Am si eu o intrebare pentru cei care au avut tangente cu emag si anpc . Am o precomanda facuta la un joc la emag cu data lansarii 25.06.2019, am sunat si marti si ieri si au zis cei de acolo ca e in stoc furnizor sa ca nu au cum sa mi zica cand vine, nici macar o data estimativa, in situatia asta am dreptul sa fac vreo plangere legata de asta? sau pur si simplu asta e ?Multumesc frumos!
    Dacai ai platit-o, iti pot da banii inapoi. Daca nu, nu stiu ce parghii ai sa-i faci sa se miste mai repede.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 48 of 53 FirstFirst ... 38 46 47 48 49 50 ... LastLast

Similar Threads

  1. Articole interesante legate de gaming By Tudoran in forum Console Club
    Replies: 548 Last Post: 22-04-2024, 04:27
  2. PCGarage cumparat de eMag By MonkY in forum Offtopic
    Replies: 9 Last Post: 17-04-2016, 21:13
  3. Licitatie: Voucher Emag.ro By TocSyk in forum Licitatii
    Replies: 0 Last Post: 15-11-2013, 21:28
  4. Noutati legate de OnLive By Zombozo in forum Stories & Other News
    Replies: 19 Last Post: 01-02-2011, 19:45
  5. Concurs eMAG By cryystyy in forum Offtopic
    Replies: 61 Last Post: 18-10-2010, 16:17

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts