Eu cred ca No Man's Sky e genul de joc care are capabilitatea de a putea fi ori o nebunie incredibila cu infinite posibilitati, de care sa nu te plictisesti niciodata... ori o chestie care dupa primele 10-20 de planete sa devina repetitiv si plictisitor. Ma gandesc ca e genul la care developerii pot updata la nesfarsit generatorul acela de planete, creaturi, puncte de interes, etc... si motivul pentru care orice delay nu inseamna decat extra content pentru noi.

Din pacate nu pot sa nu ma gandesc ca un astfel de joc cu generator procedural si un factor de random dus la extrem, nu are cum sa nu fie mama bug-urilor intruchipata. Imi si imaginez cum suna un crash report al unui user: "Hello dear developer. I was trying to land on planet XYZ2489401 from the system ACZ848239 in sector WAX8291 from galaxy Y2K192 and all of a sudden my ship exploded. Why?!?".

Eu sper sa fie asa un fel de Mass Effect, combinat cu Freelancer, combinat cu Elite. Adica un fel de Star Citizen dar cu posibilitati mult mai mari si cu cerinte mai normale la cap (de sistem).