De aici s-a dat quote: http://www.consolegames.ro/forum/f60...m/#post1499224.
Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
O sa raspund aici ca sa nu poluam pe thread-ul celalalt.
Tocmai de-asta e Closed, ca sa nu fie postari de genul sau mai rau.
Ei prezinta fapte, atat.
Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
RT e doar la reflexii, deci RT nu are nicio treaba cu faptul ca jocul arata nasol. Arata asa pentru ca este rulat la un super low resolution si foloseste DRS-ul ala infect. E la fel ca la RDR2 - foarte blurry si foarte noisy.
The level of surprise here is because while full 1080p is often rendered, Series S looks visibly lower to the eye - and I suspect that's the impact of much lower resolution RT effects.
Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
Nu este bug. L-au facut asa intentionat ca sa mentina fps.

Ce era in config files de la pc sunt chestii de la development, gen preseturi cu setarile pt console. dar nu stim de cand, pot fi si din 2019.

Nu este bug - este optimizare.
Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
Pai? de ce ar avea lower resolution atunci? Fix de-aia ii scade rezolutia, dinamic, ca sa nu ii scada fps.
OK, poate asa e. Inseamna ca are prioritate frame-rateul. Alegerea lor.
Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
Problema cu rezolutia - lumea se uita doar la ce zice digital foundry si celalalt canal (imi scapa numele acum) care face analiza asta si iau de buna ce le rezulta alora din softul de numarare a liniilor. Dar in realitate avem si dynamic resolution ala per object, unde daca ai doar un obiect la high resolution si restul e low, tocmai ai pacalit orice soft si lumea e convinsa ca totul e high res.
Nu stiu, n-am incercat astfel de programe.
Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
Reflexii calumea cu RT am vazut ca vor fi in Cyberpunk, singuru joc de pana acum unde vom avea reflexii realiste. Toti restu au ales sa puna reflexiile parca "neterminate" cand au lasat oglinda perfecta peste tot.
Iar pentru jocuri, atunci cand partea de RT e limitata la rezolutie, nu trebuie sa afisezi imaginea direct, pt ca se observa. Ci vii cu tot felul de materiale cu deformare sau semi-mate, nu tre sa ai 100% oglinda.
Ii vine randul si lui Cyberpunk 2077. Numai sa-l lanseze odata.
Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
Ma rog, e un subiect prea mare ca sa fie dezbatut acum si o dau in off
Nu e. E simplu: consolele nu sunt PC-uri high-end.
If you're looking to level up the experience, you'll need to head across to the PC version.
Sa fim seriosi, cine e interesat de discutii tehnice stie ca totul e marketing. Nu crede nimeni in 4K/120fps.
Spui lucruri pe care le stim: totul e pe prioritati si compromisuri. Te asteptai la altceva?
Ne descurcam dupa posibilitati.