Cum se desfasoara jocurile multiplatform pe noile console?
Avem primul face-off, Devil May Cry 5 Special Edition, cu 4 moduri (Normal, High Frame Rate, Ray Tracing Performance, Ray Tracing Quality):
Originally Posted by Digital Foundry
Pe scurt:
- Normal - 4K native - arata la fel, in jurul 60fps sau mai mult, mic avantaj la FPS pentru Series X
- High Frame Rate - 4K upscaled - diferente mici +/- FPS pentru ambele, dar sunt portiuni unde PS5 are avantaj de pana la 20-30 FPS, VRR pe Series X nu ajuta foarte mult pe cat s-ar fi asteptat. Medie de 100 FPS pentru ambele.
- Ray Tracing Performance - 1080p native - mic avantaj pentru Series X
- Ray Tracing Quality - 4K upscaled - scaderi sub 60fps, mic avantaj pentru Series X
- loading times foarte mici pe ambele, cu mic avantaj pentru PS5
*- dezavantaj PS5: locked la 120Hz cand e conectata la un display 120Hz. Series X are optiunea de 60Hz.
Concluzia mea: e un joc Capcom in RE Engine din 2019, imbunatatit, care se descurca foarte bine pe ambele console, acum la lansare. Un patch si system updates ar mai scadea din diferente. Overall, e un bun start, dar e nevoie de mai multe comparisons. Le asteptam!
Articolul: Devil May Cry 5: Special Edition - the first PS5 vs Xbox Series X platform comparison • Eurogamer.net
UPDATE:
*- new patch: pentru 120Hz pe PS5, alegi High Frame Rate mode, altfel e default 60Hz
Bookmarks