Quote Originally Posted by MonkY View Post
E clar ca geniile de la id au lucrat mai mult pentru engine decat pentru jocul in sine.
id software a facut asta de la Quake pana acum in toate jocurile. Dar nu-s singurii. Si engine-urile de Unreal au adus profit mai mare ca seria de jocuri. Practic Carmack si Bleszinski scot engine-uri excelente, insa au nevoie si de un joc "demo". Si asa au iesit seriile Quake si Unreal. Jocuri care au fost (din punct de vedere al povestii si al altor elemente non-grafice) peste Crysis, care chiar a fost un tech demo, dar engine-ul din Crysis aproape ca nici nu s-a vandut. Culmea ironiei, nu ?

Eu un singur lucru sper de la RAGE - sa fie shooter adevarat, nu RPG. Si (din pacate) cred ca n-o sa am noroc. Parca vad ca o sa fie un Fallout reloaded, poate si mai mult - o sa-mi aleg clasa si caracter, o sa am nspe item-uri, etc. De ce????????????? Nu mai poate omul gusta un shooter adevarat in care sa admiri decorul si sa impusti inamicii. Nu domle, trebuie sa avem item-uri, vraji, puzzle-uri complexe, sa ne gandim ce ne upgradam (armura, arme, viata, vraji, etc, etc). Pfff...