Quote Originally Posted by isis View Post
Voi [astia mai batrani] va mai aduceti aminte de Prey, de conceptul original pentru Prey, cu vreo 11 ani inainte sa iasa caricatura aia care a iesit? Si acum mai tin minte in Game Over capturile de ecran, era in vremea lui DOOM si Unreal si se vroia ceva senzational. Ce a iesit a fost total diferit de conceptul initial al jocului. Cine mai tine minte sa ridice doua degete in sus si sa spuna - UNDE-S VREMURILE CAND SE FACEAU JOCURI?
Fix asta vroiam sa scriu eu si apoi ti-am vazut postul. Deh, joc scris in asamblare, lumini dinamice in timp real, cica "id sofware si-ar fi bagat unghia in gat". Culmea ironiei ca Prey-ul care a aparut pana la urma a folosit un engine de la id software

Daca aparea la vremea lui ar fi rupt tot, tin minte cum salivam la screenshoturile in care se vedeau luminile colorate, texurile superbe...

Totusi da-mi voie sa te corectez un pic. Nu prea are sens sa spui "in vremea lui DOOM si Unreal", Doom e din 93, Unreal e din 98, sunt totusi 5 ani diferenta, e cam mult. Jocul trebuia sa apara prin 97, cel tarziu 98 si sa "sparga" engine-ul pe care era bazat Quake1. Insa au prins o perioada foarte proasta, au scris aproape tot jocul in ASM si render software si fix atunci intra puternic pe piata Voodoo1. Daca-l porneau un pic mai rapid si-l scoteau in 96 sau la inceputul lui 97 (deodata cu Quake) probabil ca ar fi devenit o legenda.