Originally Posted by
MonkY
Du-te la ei si spune-le sa-ti modifice/rectifice garantia. Prin lege orice produs electronic trebuie sa se vanda cu 2 ani garantie, chiar daca vorbim doar de garantie de conformitate de 2 ani (si cea tehnica de maxim 1 an).
Dant3: ai sa razi, dar mie mi-au refuzat cei de la service-ul autorizat Asus un laptop pe motiv ca nu sunt eu trecut in acte. Si pe deoparte ii inteleg, pentru ca ei cand livreaza produsul reparat sau schimbat, o fac prin curier la adresa din factura/garantie. Am incercat sa le explic si i-am intrebat "si ce fac daca cumva cumparatorul si-a schimbat adresa?"... au dat-o in diverse cum ca sa le dau copie dupa mutatie si alte alea. O aberatie! La service Apple nici macar nu-i intereseaza cine sunt sau de unde l-am cumparat... verifica doar daca este furat si cat mai are garantie, atat!
Acum nu stiu daca la magazin ar trebui sa se intample altfel... aici am dat exemplul de service "pick-up and return", ceva de genul...