huh??? nu au zis nimic in video despre ziua de azi. Vad ca faceau ceva stream pe youtube niste tipi dar trancaneau doar pe videoul de mai sus...nimic nou
Printable View
huh??? nu au zis nimic in video despre ziua de azi. Vad ca faceau ceva stream pe youtube niste tipi dar trancaneau doar pe videoul de mai sus...nimic nou
Unde ca nu am gasit nimic?
Deci noutatea lor in combat este ca acum nu mai avem o arma cu gheata si una cu foc ci putem infuza oricare din cele 2 arme, ori cu gheata ori cu foc /:)
Iar scutu in formele alea mi se pare hidos. Arata mult mai bine in 1, asa rotund. Pacat ca a avut doar cateva skinuri nesignifiante acolo.
In schimb e misto ca putem folosi blades ca grappling hook.
Oricum imi pastrez parerea. Grafic se vede ca este joc de PS4, desi sper sincer sa ma uimeasca asa cum a facut-o Horizon FW.
Au dat o parte din acest marketing celor de la Gameinformer unde dupa parerea mea au ratat o sansa buna, dintr-un 1 minut si 36 secunde defapt a fost un gameplay liniar de maxim 30 de secunde ceea ce e chiar trist. Raf Grassetti ( Art Director ) a vrut sa precizeze special asta:
,,to be clear we have no control of magazines, im just enjoying the show", se astepta sa sara multa lume pe Santa Monica pentru multi o pierdere de timp chiar daca stiau ca e un gameplay de 1 minut si un pic. Mai au o continuare in data de 6 septembrie tot la 18:00 iar cel mai probabil si acela are cam tot atata 1 minut si ceva unde nu vor arata mare lucru.
BlueOwlzMedic ( Associate Community Manager ) a scris pe discord asta: Attachment 298563 , asteptam ceva serios de la SSM, pentru mine va fi un joc sigur bun fiindca si primul mi-a placut enorm de mult si am incredere ca desi foarte multi din interiorul SSM il lauda sunt convins ca nu il lauda doar de faptul ca lucreaza la el, par foarte entuziasmati de ce se intampla acolo.
Daca reusesc sa livreze un joc cel putin ca precedentul dpdv al calitatii, povestii etc si sa vanda fara pic de marketing, it is going to send a message.
Sincer nu stiu la ce sa ma astept de la el, primul a fost genial, pe undeva greu sa egaleze sau sa depaseasca....sper sa ma insel sincer si sa fie un succes.
Pana la urma banii vor intra si in proiectul lui corey.
Mie imi lipseste foarte mult caracterul nervos si nemilos al lui Kratos. Poate dupa chestia asta cu mitologia nordica ii moare fiul si revine la vechiul stil. :)) cel putin asta sper. + as vrea sa faca inamicii mai urati :)) nu sa ne batem cu libelule si soparle. Cred ca ar fi foarte multi zei de ,,cotonogit,, in Egipt. Acum ne batem cu oameni simpli sau burtosi si ii numim ,,zei,,. A, da. Vreau si vechiul air combat + platforming cu sarituri.
E ca si in cazul lui Horizon, trebuie sa vanda si pe PS4; o sa fie ceva putin mai bun, grafic, decat gow 2018.
Asta nu mi-a placut nici mie, cu monstrii, cateva tipuri de monstri, si le schimbi culorile sa para mai puternici. La fel, zei foarte putini, actiune putina, arata mai mult ca un film in cautarea unui oscar decat acel film de il vedeam cand eram mici pe protv sambata seara:)) Au mai schimbat ideea, s-au mai "maturizat" si ei.
Asadar, schimbari mari nu vor fi, grafic foarte putin, gamplay la fel, dar tot va fi o capodopera, vor bate iar recorduri ca de obicei.
Parca David Jaffe avusese un interviu cu ceva Lead din SSM si a spus ca Eric Williams s-a concentrat foarte mult pe gameplay ( unde defapt el exceleaza ) deci posibil sa fie un gameplay schimbat cu combatu de baza unde oricum el deja e bine construit dupa parerea mea,speram totusi sa vad un State of Play cu el dedicat asa cum a avut GoT sau TLOU2 si chiar Deathloop unde sa mai explice niste imbunatatiri dar si asa nu mai e mult pana iese :). Raman de parere ca marketing-ul a fost facut foarte prost chiar daca mai au ei ceva pregatit fiindca la HFW din momentul in care au anuntat precomenzile au si inceput cu postari pe blog timp de 2-3 luni bune inclusiv pana aproape de lansare, aici mai sunt cam 2 luni.
Nu mi s-a parut ca a excelat la gameplay - sau la ceva anume - poate la conexiunea dintre cei 2, inspirata clar din TLOU - cel din 2018. Ba chiar a fost super repetitiv pe partea de combat, cu cateva puzzles facute pentru pustanii de 12 ani, platforming la fel, cam ca Horizon ZD/FW foarte limitat si liniar, iar ca level design la fel, parca facut pentru jocurile originale, facute mai mult pentru batai si combo-uri si mai putin pentru world traversal/explorare.
Pai fix asta e faza, ca de fapt la Horizon FW, desi initial ziceai ca-i joc de PS4 care iese si pe PS5, mi-a schimbat complet parerea si m-a facut sa ma intreb ce au facut ca sa-l faca sa mearga si pe PS4 - nu cred ca am vazut joc cu atatea detalii on screen in orice secunda (poate Division 2 unde efectiv iroseau poligoanele cu gunoaie si tot restu de chestii pe strazi).
Asa ca sper ca si asta sa-mi dea peste nas si sa ma faca sa-mi schimb parerea. Poate intentionat au aratat atat de putine chestii neimpresionante pana acum.
Eu unul abia il astept, nu mai am ce juca pe ps momentan. :((
Rick and Morty x PlayStation | God of War Ragnarök:
https://www.youtube.com/watch?v=p_bH42OiUo4
De-acum pare sa inceapa marketingul serios.
Cred ca vor veni cu o gramada de surprize si nu are rost sa arate foarte mult din el pentru ca oricum se va vinde ca painea calda.
First Look At God Of War Ragnarök's Svartalfheim Level | Exclusive Gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=iXV5NL8l9IA
EDIT: Chiar nu puteau gasi o metoda mai enervanta de a arata jocul asta.
Sper sa-i lase si pe altii sa faca ceva Preview-uri.
Aici gasiti o metoda pentru a dezactiva end card-urile YouTube din ultimele secunde de gameplay: https://ourcodeworld.com/articles/re...tube-end-cards .
Mie imi place cum arata, deja vad texturi mult mai high-res fata GoW 2018, iar hartile vor fi mai mari si probabil mai incarcate cu activitati.
Cred ca va fi exact ca saltul de la HZD la HFW, deci more of the same, dar mai rafinat, mai cizelat.
Stim la ce sa ne asteptam, va fi un joc cel putin la fel de bun ca cel anterior, zic eu.
In asteptarea lui am inceput un NG+ la primul. Nu m-am mai atins de el din 2018 cand l-am jucat prima oara si nu prea mai tin minte mare lucru, dar vreau sa zic ca jocul a imbatranit frumos. Se tine bine tare pt un joc vechi de 4 ani.
Abia astept sa vad cum continua povestea.
Legat de marketing, prefer sa nu fiu inundat de reclame si mult gameplay la un sequel de genul asta. Daca e un IP nou de la un producator mai putin cunoscut, da vreau sa vad care e treaba cu el.
Asa cum am facut si cu TLoU2, HFW si Elden Ring, vreau sa stiu cat mai putin, sa descopar eu tot si sa ma bucur de un blind playthrough ca si cum as fi un copil in ziua de craciun.
Accessibility features:
https://youtu.be/Kcj7dmi055o
State of Play Story trailer:
https://youtu.be/hfJ4Km46A-0
Mah, da asta sigur nu e ceva DLC pentru ala din 2018? Chiar nu inteleg de ce arata exact la fel. Stiu, sunt ciudat, doar grafica ma intereseaza, dar...wtf?
Nici pe partea de combat nu pare sa aduca nimic nou, dar aici ne putem pronunta doar dupa ce punem mana pe joc.
Chiar sunt curios de cat de mediocru e si asta si cate note de 10++ va lua si GOTY-uri si alte premii date doar pentru ca e GoW si joc Sony /:)
Acum am vazut si eu trailerul si pare un copycat, doar ca adauga niste inamici noi si alte dialoguri :))