Originally Posted by
ramusg
Cred ca esti tanar,eu o sa am 31 de ani dupa ora 12 si eu tot tanar sunt dar poate nu atat de tanar ca si tine, te rog sa ma crezi ca am jucat Fifa cu mult inaintea multora dintre voi, imi placea cand Hagi era in FIFA , realizarile mele nu conteaza, am vrut sa subliniez doar faptul ca nu sunt chiar un incepator si ma cuprinde frustrarea sau sunt un fanboy cum lasi tu sa se inteleaga. Chestia ca sunt catastrofe versiunile de Pes ma intriga atunci cand toti spuneti ca FIFA 11 care renunta la pasele alea perfecte si la multe altele usor de realizat face un lucru bun iar acest lucru se regaseste de f mult timp in PES.
Pe voi nu va mira acest lucru? De pierdut meciuri am pierdut dar nu asta m-a enervat efectiv ci jocul ala numai de pase cand un adversar apasa numai X si atat ajungand in fata portii fara pic de tenacitate sau ceva ce te face sa-ti respecti oponentul. Pai asa, putem juca off line si lasam draqu multiplayerul. sa castigi cu Nigeria nu e o realizare, are o gramada de jucatori cu o viteza fenomenala dar eu credeam ca sunteti patrioti, Romania nu are castigate decat 2 sau 3 cupe on line , una e a mea, iar Romania e o echipa cu multe carente in FIFA WC.
Sa-ti mai spun ceva, cat sunt posesor de ambele jocuri pot sa critic ce vreau, am acest drept, vehement daca asta simt. Dorinta mea e ca FIFA sa devina un joc care necesita mult mai multa tehnica din partea celui ce manuieste controlerul . Daca FIFA ar reusi acest lucru se poate sa avem un joc care sa fie complet in bransa asta a jocurilor de fotbal. La celalalt joc e necesara multa pricepere pt a da o pasa lunga buna sau chiar si scurta, aici e diferenta, jocul de fotbal tine de pase de suturi si de centrari,ce vine pe langa, animatii, grafica...poate pt unul tanar ca tine conteaza f mult, pe mine ma cam lasa rece.. .