E normal sa scada, dar asta depinde mult si de joc. Sunt destule jocuri care duc si peste 120hz la rezolutia aia. Eu de exemplu ma joc Dirt Rally mult. Mie imi sta intre 100 - 135 fps-uri pe un GTX 1080 pe rezolutia 2560x1440p.
E totusi si o chestie de marketing cu monitoarele astea ce vin cu multi hz. Ele au fost lansate un pic inaintea vremii lor. Evident ca unele titluri nu vor ajunge la asemenea fps-uri nici pe un sli poate, insa sunt altele ce pot atinge acea limita si chiar o depasesc. Aici ma gandesc la jocuri gen CS. Acum cu lansarea noilor generatii de placi video high-end, cred ca totusi gap-ul devine din ce in ce mai mic si din ce in ce mai multe jocuri vor putea rula la un fps mai mare.
Sa nu uitam totusi si G-sync care are de fapt 2 functii:
1. Te va scuti sa activezi Vsync din placa video, ceea ce automat iti va da FPS-uri mai mari, chiar daca cresti rezolutia. Deci e un avantaj decat daca ai juca cu vsync activ din placa video;
2. La jocurile AAA, unde ai sub 50-60 fps-uri, activeaza un fel de black frame insertion care va face ca totul sa se simta mai smooth cand te joci, pentru putin blur in plus. Chiar daca tu vei juca un joc la 35-40 fps-uri ce iti ingenuncheaza placa, il vei simti aproape ca pe unul de 60 fps-uri. Am si un exemplu pentru asta, vezi video-ul de mai jos:

Multi nici nu stiu de a 2-a functie a Gsync-ului.