O sa va impartasesc ultima experienta. Sper ca este de folos celor care se lovesc de asa ceva sau intentioneaza sa-si cumpere un PS5 bundle.

Bundle PS5 (consola + GT7 + Ghost of Tsushima + HZD Forbidden West la 4000 RON) cumparat vineri din Altex (Bucuresti).
Surpriza! pe factura consola listata separta, jocurile listate separat, 4 produse, 4 linii.

Ce-i drept consola avea un pret de 2950 nu 2500, bonul avea si el o mentiune "pak" cu preturi cumva diferite.. dar este irelevant.
Cum pe factura erau listate toate produsele (inca o data, separat, este foarte important) am mers astazi (cu jocurile sigilate si factura, la un alt Altex) si am cerut retur pentru jocuri. Mi s-a restituit contravaloarea fara discutii.

Acum daca apare altfel, gen o singura linie, un singur produs, un bundle.. nu cred ca se poate face niciun retur la jocuri.
Am mai intrebat anterior pe thread dar nu cred ca s-a raspuns. Daca s-a facut, deja, se poate ignora.
La mine ori a fost o eroare la facturare sau poate asa sunt toate de fapt.. de nu am vazut pe nimeni sa spuna ca au avut pe factura, pe bon, un singur bundle, un singur produs pe factura.

Concluzie, cascat ochii la ce se factureaza pentru ca se pot returna jocurile daca sunt linii distince pe factura.
Chiar daca ti se spune ca tu ai cumparat bundle. Nu exista cadru legal ce sa NU dea dreptate clientului.


PS: eu sunt la.. nici nu mai zic catelea PS5, din pacate, din cauza coil whine. Sau a coolerului ce voia sa decoleze.. nu am avut deloc noroc la ruleta coolerelor. Eh asta pare a fi cu noroc, toarce. Totodata sa stiti ca vine la pachet cu noul controller revizuit cu arcurile mai groase la triggere (1A in coada la SN).