2025.
State of Play trailer:
Deși aș fi fost mai împăcat ca DS să nu aibă sequel, m-a intrigat acest trailer și mi-a confirmat că niciodată nu știi ce idei nebune are Hideo.
Rămâne de văzut implementarea și povestea care pare cusută cu ața "do what you did in America but somewhere else ".
I'm all in.
Cat timp a crescut bebelusul si nu mai trebuie sa-l plimb in borcan (ceea ce pt oricine are copii mici este totally f*up), I'm good, il astept cu mare drag, mi-a placut foarte mult primul!
Arata bine si clar lasa loc de intrebari pe multe planuri (gen de ce erau gri la inceput, de ce arata bebelusul la fel ca in 1 dar si mai mare).
Iar lumea pare mai diversa si sper sa diversifice si mecanicile de traversal.
Un joc despre nimic, basically, care m-a prinsi si a dat cu mine de pereti (primul) asa ca cel mai probabil voi proceda la fel ca atunci - precomanda si jucat day 1
Nu sunt familiar cu ce a mai facut Kojima dar omul asta reuseste sa ma intrige foarte mult. Pentru mine DS e unul din jocurile preferate iar ce am vazut aici mi se pare si mai interesant decat primul. Omul asta are foarte multe resurse si o creativitate care pe mine ma fascineaza.
Este un mastermind, pe asta nu poti sa-l angajezi sau sa-l pui sa trimira raport, probabil ca este si extrem de dificil de lucrat cu el. Cu ce issues vine el din tinerete/copilarie nu as vrea sa stiu, ce stiu sigur este ca n-as avea curaj sa merg cu el in avion sau sa domn sub acelasi acoperis.
Nu stiu ce sa zic, o avea mintea aia belita dar pare om ok, citeam un interviu cu el in care povestea despre relatia sa cu fi-su si mi-a dat impresia ca e un tata misto si bland
Dar complet de acord ca cel mai probabil e dificil de lucrat cu el - genul asta de creativi au tendinta sa absoarba tot si sa nu lase nimic, nici nu vreau sa stiu cum ar fi sa fii producer la un proiect de-al lui si sa-i zici ca nu se poate face ce vrea el ca nu incape in timeline/nu e buget
Cam asa ceva. Sunt curios daca e cineva care chiar a inteles chestii din jocul asta.
Oricum ciudata rau faptul ca mi-a placut atat de mult, desi nu am inteles nimic din el. Dar a fost exact mai mult drumul, decat destinatia, cel putin din perspectiva mea.
Si desi de regula nu suport jocurile lui Kojima, pentru ca au acele cinematics interminabile si prost realizate, in primul DS a fost un deliciu sa ma uit la ele, mai ales la cat de bine au fost realizate.
Bookmarks