Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 21 to 40 of 50

Thread: Senua's Saga: Hellblade 2

  1. #21 SP
    Manager paul's Avatar
    We're pushing the boundaries of realtime facial animation in Senua's Saga: Hellblade II, as showcased at GDC 2023 with Unreal Engine.

  2. #22 SP
    Member lukecelmare's Avatar
    Ar fi daca ar arata asa in joc

  3. #23 SP
    Manager paul's Avatar
    2024.

    The Senua trailer:

    Xbox Series X|S, Windows PC, Steam, Cloud – Coming to Xbox Game Pass and PC Game Pass Day One

  4. #24 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Absolut dezamagitor ce au aratat. Mai bine aratau doar sigla si o data de lansare, decat...absolut nimicul de aseara...

  5. #25 SP
    Member lukecelmare's Avatar
    Matt Booty, head of Xbox Game Studios, says there’s still Gamescom, the Game Awards, and “likely maybe another event earlier in the year.”
    Deci probabil urmatoarea aparitie va fi la Game Awards poate cu niste combat gameplay.

    O chestie pe care o vad online si probabil multi vor fi dezamagiti este ca se asteapta ca jocul asta sa fie God of War by Xbox

  6. #26 SP
    Member lukecelmare's Avatar
    Dev Diary


  7. #27 SP
    4_2
    Member 4_2's Avatar
    Quote Originally Posted by lukecelmare View Post
    Deci probabil urmatoarea aparitie va fi la Game Awards poate cu niste combat gameplay.

    O chestie pe care o vad online si probabil multi vor fi dezamagiti este ca se asteapta ca jocul asta sa fie God of War by Xbox
    Daca reusesc sa sincronizeze cum trebuie cateva battle-uri(chiar daca is niste QTE-uri) pe coloana sonora de la Heilung eu ma declar multumit

  8. #28 SP
    Member lukecelmare's Avatar

  9. #29 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Crafting Senua - mi se pare un proces mult prea costisitor si time consuming, iar detaliile pe care le vor si obtin nu sunt asa usor observabile. Cred ca era mai usor si mai ieftin sa fie totul facut digital.

  10. #30 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Fix asta ii spuneam si eu soției cand am văzut asta, că e overkill. Imi pare ceva făcut doar ca sa poata face clipul asta de promovare si sa zica "ui' dom'le cât ne straduim noi". Sau ca sa justifice niște cheltuieli in plus...

  11. #31 SP
    Member Cristache07's Avatar
    Absolut superb e primul, un joc indraznet care abordeaza o tema care abia o vezi in filme (culmea in The fall of House Usher - Netflix se regaseste) insa cei de la Ninja Theory sunt niste oameni talentati care au suprins pana si Capcom cu versiunea lor de Devil May Cry (DMC). Il asteptam...

  12. #32 SP
    4_2
    Member 4_2's Avatar
    Eu in locul celor de la MS as face exact acelasi lucru. Adica as lua un studio mic, cu oameni pasionati, care sa isi puna sufletul intr-un proiect finantat corespunzator, dupa care le-as lua modelele si tot ce o facut pt mine si finantarea mea si as scoate Helblade 111 an de an, gen Ubisoft si AC.

  13. #33 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Dupa ce-am vazut in clip pe geamantane 'Air Serbia' zic stai ca nu se poate, apoi cadre din orasul Novi Sad din Serbia zic iar hopa stai ca nu e adevarat, apoi am cautat si surpriza, de replica digitala a personajului se ocupa in colaborare cu altii si un studio din Serbia numit 3Lateral!

    Pai bravo domne, ce sa zic, arde inima in mine de invidie de simt ca ma descompun dar bravo, sa fi parte a dezvoltarii unui joc ca asta, jos palaria!

  14. #34 SP
    Manager paul's Avatar
    2024.

    TGA 2023 trailer:

  15. #35 SP
    Manager paul's Avatar
    Lansare in 21 mai:
    Senua's Saga: Hellblade II will be a game crafted from the heart – a game similar in length to the first Hellblade, with a focused narrative, and sold digital-only at a price of $49.99 USD.

  16. #36 SP
    4_2
    Member 4_2's Avatar
    Groaznica decizia sa fie digital-only. Sper sa se razgandeasca. chiar vroiam sa fac preorder, dar asa o sa ma multumesc la varianta gratis din GamePass

  17. #37 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    O alta dezamagire profunda decizia de a il face digital only. A fost singurul joc impresionant de aseara, singurul pentru care imi ramasese hype-ul intact, nu ma asteptam la asa ceva. Well... ce sa zic, cumparati fizic ce mai puteti pentru a va completa colectiile, vor deveni tot mai valoroase cu trecerea anilor. Inceputul sfarsitului a venit...

  18. #38 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    IGN Hands On:



    Mi se pare, totusi, prea mult lucru manual. Nu stiu cat vor mai putea justifica asemenea costuri de productie chiar si pentru un joc care iar 10 pe linie, daca nu vinde multe milioane de copii pentru super profit.
    Totusi, sunt 7 ani de cand a iesit primu, care a fost mediocru (in opinia mea) si scurt.
    Daca acum vor scoate tot ceva asemanator (si deja au confirmat ca va avea ~8h de joaca), nu-i vad prea bine, oricat de ambitios a fost totul.

    Dar toate chestiile alea manuale, de la hainele facute cu tehnici ale timpului si scanate, sau motion capture la tot combat-ul din joc - efectiv sunt prea time consuming si costisitoare, in opinia mea.

    Also, nu inteleg ce cauta iar acea pauza enervanta la fiecare hit, intr-un joc de genu asta - unde clar nu este cazul de "timp de decizie" in fractiunea aia de secunda, pentru next move...

  19. #39 SP
    Member Cristache07's Avatar
    In prealabil imi cer scuze Razvan pentru acest post, ar fi putut fi trimis tie personal insa decid sa-mi exprim parerea aici pentru ca nu pot sta impartial la mesajul tau (" Totusi, sunt 7 ani de cand a iesit primu, care a fost mediocru (in opinia mea) si scurt.").
    Am jucat primul Senua si este un joc indraznet, unic din punct de vedere al povestii cat si mintea dezorientata, dementa a protagonistei. Puzzle-uri unice, gameplay decent, repetitiv din pacate insa atmosfera, grafica, sound-ul si voice acting bestial pentru acea vreme. Vorbim de un joc care a avut buget mic si un studio care a fost independent. Am fost impresionat de acest joc, cum aceasta echipa au colaborat cu doctori si cum au tatonat acest domeniu, sensibil pentru un joc video. Afirmatia pe care tu ai facut-o nu-i face dreptate, Senua este un proiect la care s-a pus multa pasiune si unde profitul nu a fost pe primul plan. Iti recomand sa-l rejoci si sa vezi si Making Of disponibil ca optiune.

    Ninja Theory au avut cel putin 3 jocuri de succes pe care multi le stiu: Heavenly Sword, Senua si DMC- versiunea lor de Devil May Cry unde si cei de la Capcom s-au implicat. Observ ca scrii review-uri doar pentru jocurile UBISOFT, sunt curios de ce doar la ei, oare pentru ca primesti titluri gratis Absolut toate recenziile facute de tine au minim nota de pornire 7. Asemenea cuvinte "mediocru" care pot afecta imaginea jocului negativ sunt indraznete si consider ca tu ai o responsabilitate cand faci asemenea remarci pentru ca nu esti un user obisinuit si consolegames.ro este un site frecventat. Poate exagerez eu!

    Primul Senua nu a avut bug-uri majore, pretul de lansare a fost unul bun - 29.99 eur, nu a fost un titlu AAA si a impresionat multa lume. De curiozitate iti aduci aminte cat a costat Prince of Persia The Lost Crown? Acum este la aproape jumate din pret la nici 3 luni de la lansare.

    Poate fi o chestie de gusturi si sa spui ca nu-i pentru tine, te deranjeaza emotional sau alt motiv insa nu poti spune ca Senua e un joc mediocru.

    Acestea fiind zise sau mai degraba scrise, multumesc in prealabil celor care au citit epistola mea si inainte sa luati o decizie asupra unui joc cautati in trei locuri diferite (regula lui 3 care se aplica in multe).

  20. #40 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Complet de acord cu ce spui despre primul joc, dar cumva am simtit ca totul a fost super amplificat fix de ce ai zis tu - este un studio mic (!?! unde? ca a avut multe titluri bune, din care ai amintit si tu cateva, dar mai adauga si Enslaved Odyssey to the West care mi s-a parut un joc foarte bun) - deci erau departe de un stuio mic sau indie sau cum le-o fi zis atunci.

    Despre primul joc pot sa zic - si cred ca am zis-o si la acel moment - a fost o chestie mica, repetitiva, cu grafica ok, animatii bune cand erau cu motion capture, dar cand nu, era ceva robotic, care s-a axat mult pe partea de sunet, cu acele voci care-ti vorbesc din toate directiile si care sunt interesante primele cateva minute (care app, inceputul jocului a fost incredibil de mult prea lung si greoi) si o poveste decenta.
    Dar dpdv gameplay a avut cele 1-2 tipuri de puzzles, acelasi combat limitat si plictisitor din cele cateva lupte 1 la 1, totul super scriptat, desigur, o lume goala si in detalii si in poveste si foarte inchis (aproape claustrofob, intentionat, desigur).
    Oricum am vazut tot ce a iesit despre joc, atat inaintea lansarii cand am urmarit orice video blog postau, cat si dupa aia si receptia oamenilor.

    Si atunci ce mai ramane? Elementul uman, desigur - cum ne simtim noi cand jucam un joc - si aici intervine obiectivitatea mea, ca om care a dat bani pe titlu asta pe PS4 si care a fost dezamagit de la un capat la altul, desi stiam ft bine ce este si cum este, dar fiind prins in acel hype train al tuturor care-l laudau si-l vedeau doar ca pe o capodopera, ducand fix la ce am zis la inceput - totul a fost amplificat, dar tot o mediocritate plictisitoare mi s-a parut de la un cap la altul - personal l-as putea asemana cu A Plague Tale 1 si 2, care 1 mi s-a parut ok, iar la 2 am renuntat dupa 2ish ore.

    Desigur, sunt oameni care s-au regasit dpdv sanatate mentala, sau au regasit membrii familiei sau prieteni - la mine nu a fost cazul de asa ceva.

    Acum trecand la faza cu reviews - da, postez doar reviews de la jocurile Ubisoft pentru ca doar asta primesc pentru review - ideea e ca un review facut de mine (nu stiu cum e de la alti oameni) dureaza multe ore, intins pe multe zile (doar scrisul), exceptand complet partea de joaca, care difera de la joc la joc, unele au 10-15h, altele au 60+h.

    Inainte postam si de la ce cumparam eu, dar cum acum timpul liber este destuld e limitat, prefer ca atunci cand ma joc ceva cumparat sau din vreun "pass", sa postez pe threads si sa discutam acolo sau sa fac mini reviews, iar toate acele ore pentru review propriu zis sa le elimin complet. Sau chiar acele "obligatii" de genul - sa incerc pe mai multe niveluri de dificultate, mai multe moduri, chestii care nu ma pasioneaza in mod normal - sa le elimin complet.

    Revenind la Hellblade 2 - jocul de fata - asta este parerea mea despre joc si sincer, cred ca e mai bine ca asteptarile sa fie joase si sper din tot sufletul sa ma surprinda si sa-mi schimbe parerea.
    Dar pana atunci, raman la parerea ca au investit prea mult timp si buget, pentru o experienta de 8h, in care se vor regasi doar foarte putini oameni pe partea de schizofrenie sau ce are personajul respectiv.

    Si, desigur, este parerea mea pur subiectiva, dar il astept cu interes, mai ales ca o sa intre direct in gamepass, deci nu presupune un extra efort financiar pentru a-l juca

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast

Similar Threads

  1. Hellblade: Senua's Sacrifice By Dant3 in forum Console Club
    Replies: 86 Last Post: 12-08-2021, 18:47
  2. Replies: 0 Last Post: 10-06-2015, 18:54
  3. Replies: 0 Last Post: 27-08-2014, 15:35
  4. Replies: 0 Last Post: 12-08-2014, 23:40
  5. Unbound Saga Videos By RonanN1 in forum Videos
    Replies: 1 Last Post: 14-12-2010, 10:11

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts