Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 2 of 2

Thread: User Preview: Dragon Age II

  1. #1 SP
    Member hibrid13's Avatar

    User Preview: Dragon Age II

    Sa fim sinceri. Desi primul Dragon Age a fost un joc excelent, problemele nu au lipsit. A avut in spatele sau un story extraordinar, un voice-acting foarte bun si cateva personaje pe care nu ai cum sa le uiti, insa echilibrul dintre nivelele dificultatii era total pe dinafara, invetory-ul era destul de greoi si daca l-ai fi jucat pe o consola, ochii tai nu s-ar fi recuperat niciodata dupa hidoseniile vazute pe intreg parcursul jocului. Compania BioWare este constienta de toate aceste lucruri si in consecinta ii ofera titlului Dragon Age o revizie generala. Cei ce lucreaza la joc incearca sa ofere gamerilor o experienta proaspata si redefinita din multe puncte de vedere.

    "Dragon Age 2 looks better, plays better, and has an entirely new story," spune designerul sef Mike Laidlaw. Ingrijorata ca Origins arata ca un joc old fashioned, echipa designerilor a incercat sa ofere noului joc Dragon Age "a shot of adrenalin", asa cum sustine si producatorul executiv Mark Darrah. In felul acesta cam totul s-a schimbat intr-o oarecare masura, fie ca este o modificare de mici dimensiuni, fie ca este vorba de o schimbare majora sau de remanierea unor idei ce nu au fost valorificate in felul in care trebuia. Dar nu este niciun motiv sa va ingrijorati. S-ar putea ca noul joc sa nu semene deloc cu precedentul, dar in inima sa, este inca Dragon Age.

    In caz ca nu sunteti informati cu privire la ceea ce ne va oferi Dragon Age 2, aruncati un ochi peste cele ce urmeaza. Desi are cifra "2" la sfarsitul numelui, nu este intocmai un sequel clasic. Cu toate ca inceputul celui de-al doilea joc se suprapune peste o parte din evenimentele ce au marcat primul titlu, scopul sau este unul mult mai insemnat, deoarece actiunea se desfasoara cu multi ani dupa intamplarile din Origins. In jocul anterior iti alegeai un caracter in functie de povestea propriilor origini, dar in Dragon Age 2 il controlezi pe Hawke (personajul va putea fi barbat sau femeie, aici jucatorul decide), care este fortat sa fuga din Ferelden si nevoit sa gaseasca o cale catre Kirkwall. Nu mai esti un personaj respectat, ci doar un refugiat ca toti ceilalti, care face tot posibilul sa-si apere si sa-si hraneasca familia si prietenii. Hawke nu este un anume erou fascinant, dar exact asta este si ideea: tema centrala din Dragon Age 2 nu cuprinde niciun ales (chosen one) si nici nu este legata de vreo profetie - surprinde oameni ce se straduiesc din rasputeri sa supravietuiasca de pe o zi pe alta.

    Actiunea din Origins se rezuma la eroul principal si la incercarile sale de a-si aduna o armata, pentru a lupta impotriva unei hoarde (Darkspawn). In loc de asta, actiunea din Dragon Age 2 se concentreza pe ascensiunea lui Hawke spre putere, inconjurata permanent de mituri si legende. In mijlocul unei revolutii, cand voinicul Chantry ramane fara puteri, Hawke devine Campionul din Kirkwall, reusind astfel sa schimbe intreaga lume; dar cum s-a ajuns la asta? Aceasta poveste, istorisita de dwarful Varric, reprezinta desfasurarea aventurilor tale in Dragon Age 2.

    Combat-ul in Origins a fost destul de saracacios, incepand cu dificultatea total lipsita de echilibru. "Was the default setting, especially on PC, too hard? Yeah," afirma Laidlaw. "'Normal' felt more like 'Hard' to me." Even players who mastered the combat noticed other issues: It frequently felt sluggish, the rogue didn't feel much different from a warrior, and trying to be an archer just plain sucked." Partea tactica a combat-ului se reintoarce, permitandu-ti sa pui pauza jocului si sa-ti pregatesti strategia pana la cel mai mic detaliu, in functie de inamicii cu care dai piept. Acum vei avea posibilitatea sa lupti mai mult, timp in care iti vei putea despica si sfasia inamicii in ce mod doresti. "If you're a mage, and you're carrying around this big stick, why can't you hit someone with it? - acum poti sa faci si asta. Acum, clasele rogue si mage pot sa utilizeze melee attacks; nu vor fi atacuri foarte puternice, insa ii vor "avaria" pe inamici destul de serios. "One new feature in DA2's combat is one you'll almost assuredly come to hate, but for all the right reasons: assassins, commanders, and devastating mages." Aceste noi amenintari sunt amestecate printre adversarii deja cunoscuti si detin abilitati si miscari proprii. De asemenea, s-ar putea sa-ti cam tabaceasca fundul bine tot! Intr-un video vizionat, chiar i-am auzit cum susoteau in timp ce il taiau pe Hawke in bucatele. So, be aware!

    In ceea ce priveste partea de crafting, a suferit si ea cateva schimbari. Acum, in loc sa cari dupa tine diferite ingrediente sau componente, va trebui doar sa le gasesti sursa in lumea ce te inconjoara. "Once you come across a strain of Elfroot, for example, all crafting vendors will have access to it - no need to shuttle bits and pieces back and forth. The challenge now comes from finding the different sources of raw materials, and the different strains of components." Este un sistem mult mai bine lucrat, unul care rasplateste mai mult explorarea si nu stocarea materialelor, asa cum se intampla in Origins.

    Modificari notabile au fost facute si in privinta asa-numitilor "Skill trees". In Dragon Age 2 ei constituie o intreaga retea circulara in mediul inconjurator, oferind jucatorului mai multe cai de a obtine pretioasele abilitati. Upgrade-urile acestor abilitati se desprind dintr-o baza prestabilita, oferind posibilitatea evolutiei caracterului si in alte sensuri. "If you want to spend several levels making sure you're deadly with a shield, you can, but your path to other talents is clear if you'd rather not bother. There still has to be some progression, of course - you can't go from acolyte to towering badass in just one jump - but the web definitely feels much more open and forgiving, allowing you to spend points the way you really want to, as opposed to the way you have to."

    Detaliile grafice primesc o alta fata. Dragon Age 2 profita de faptul ca povestea este narata de un dwarf, care nu se sfieste sa o infrumuseteze, cu scopul de ai oferi si mai multa expresivitate. Kirkwall este scaldat in culori si stilizat asemenea unei opere de arta. "The aim is to not only make players excited about what they're seeing, but also to make sure that the story being told is about the character, and that the scenery is drawing focus to the people." Caracterele au acum infatisarile lor unice ce-i diferentiaza de ceilalti, astfel incat vei putea sti cand ai de a face cu un dwarf sau un elf, iar monstrii nu vor mai avea acelasi look chiar daca ii intalnesti in locatii diferite.

    In Origins erai un erou fara nume si fara voce, insa in Dragon Age 2 vezi lumea prin ochii lui Hawke, o schimbare ce apare in discordanta cu cei care sustineau caracterizarea in stil old-school din primu joc. "People generally hated the silent protagonist, but that wasn't the only reason to adopt a main character who could speak for themselves; having the hero stand stoically while drama erupted all around them seemed to be doing a disservice to the storytelling." Conversatia din Dragon Age 2 se desfasoara in mare parte asemenea celei din Mass Effect; jucatorul alege o anumita fraza din toate cele asezate in forma de cerc. "Hoping to avoid those situations where you think you're being flirty but end up sounding like a jerk, the wheel in Dragon Age 2 adds an icon in the center to give you a better idea of the vibe you're about to convey. A heart is flirty, angel's wings indicate your goody-goody nature, and so on."

    Ehh, daca ati ajuns pana aici, poate va intrebati daca toate aceste schimbari vor imbunatati considerabil gameplay-ul primului joc. N-aveti de ce sa va ingrijorati. Parerile de pana acum sunt favorabile si toti cei pasionati de genul RPG exclama in cor: Hell yeah! Veti observa imediat modificarile facute si veti constata de ce acestea reprezinta o imbunatatire reala, atunci cand vine vorba de experienta oferita de Dragon Age 2. Va fi un joc superb din toate punctele de vedere, si asta nu ca o spun eu, ci toata descrierea pe care am incercat sa o fac mai sus.

    Din ce am vazut, Dragon Age 2 face alegerile corecte, dar ramane sa vedem cum se va prezenta in varianta finala. Urmeaza sa fie lansat pe 8 Martie 2011 in America de Nord si pe 11 in Europa. Pe langa varianta de PC, va fi disponibil si pentru Xbox360 si Playstation 3. Pe langa editia Retail, impatimitii genului vor putea achizitiona si un Signature Edition.
    Attached Images Attached Images dragon_age2_720p.jpg da2_2.jpg da2_5.jpg dragon-age-ii_3.jpg dragon-age-2-screens.jpg dragon_age2_concepts_080710-1.jpg

  2. #2 SP
    Senior Member Anderul's Avatar
    Felicitari pentru munca depusa! Seriously? Someone please give this man a medal.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. User Review: Dragon Age: Inquisition By OEE in forum Game Reviews & Previews
    Replies: 25 Last Post: 11-01-2015, 14:41
  2. User Preview: Hunt - Horrors of the Gilded Age By djleo666 in forum Game Reviews & Previews
    Replies: 5 Last Post: 06-09-2014, 14:59
  3. User Review: Dragon Age 2 (Xbox 360) By Khan in forum Game Reviews & Previews
    Replies: 6 Last Post: 16-05-2011, 23:28
  4. User Preview: F.3.A.R. By hibrid13 in forum Game Reviews & Previews
    Replies: 7 Last Post: 18-02-2011, 17:27

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts