E posibil sa ai dreptate. Eu jucandu-ma mereu cu cineva de pe PS stiu ca nu am cautat optiunea, dar stiam de faza cu PC-ul obligatoriu.
A new order is about to rise in Verdansk... #Warzone #BlackOpsColdWar You're Dead. You're Done.
Link de Facebook dar merita - An Interview with the Most Honest Hacker
Deci costa 10c per account pt sms verification, ca sa faca new account mereu. Dar o face pentru injuraturi si giggles si scutul este magic, mai ales daca ei au cheats ca sa dea direct headshots.
Un meci banal cu un final spectacular CoD (Warzone | Solo WIN) | Never give up (Part 2)
Cateva întrebări:
1. Care mai e meta-ul acum? Am revenit dupa mult timp si nu mai am nici o șansă. Toată lumea pare a avea arme cu un RPM exagerat de mare si cu un sprint to aim time exagerat de mic. MP7-le pe care il foloseam acu un an nu mai face față.
2. Chiar asa multa lume folosește m+k pe consola in jocul ăsta? Joc pe PS5, crossplay oprit. Cu toate astea, am văzut niste killcam-uri dubioase. Stau majoritatea cu tinta pe mine fără sa rateze un glonț. Nu contează ca eu stau, alerg, sar, ma parasutez etc. In Modern Warfare MP ma descurc mai mult decat decent, dar aici zici ca dau numa de profesioniști.
3. Ce setari recomandați la aim assist si response curve? Parca asa le zice.
Standard cu dinamic eu. Nu prea ai ce sa faci. Asa s jucatorii pe warzone in ultimile luni. Cu atat mai mult cu cat esti casual player. Armele se cam schimba saptamanal uneori.
La mine este nejucabil dupa lansarea sezonului 5, pe PS5.
Am incercat cu HDRon+120Hz, HDRoff+120Hz, HDRon+60Hz, HDRoff+60Hz si reinstalare… aceeasi buba, la intervale neregulate, freeze de 2-3 secunde (sa vezi ce frumos e cand iti da freeze-ul asta cand iti apare unul in fata). Ba mai mult, este prima data cand un joc imi da shutdown la consola, a trebuit sa scot cablul de alimentare si sa-l pun inapoi pentru a o putea reporni.
Celelalte jocuri imi ruleaza OK. Ce dracu’ i-au facut odata cu Season 5… numai ei stiu.
PS: sa speram ca rezolva ceva Season 6…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pai nu poți juca în 120hz cu HDR on, îți flicare imaginea, 1440 în 60hz și hdr on ori 1080 în 120hz și hdr off, nu știu dacă ai observat dar aveai niste instaluri separate care au dispărut din meniu, erau legat de MW, si mie mi-se pare că au făcut ceva la grafică, oricum Warzone de când au băgat filtrul asta se vede ca un cur.
Pana in Sezonul 5, imi functiona ok HDRon+120Hz, stiu sigur asta. Fusesera niste probleme la inceput si te fortau sa dezactivezi HDR pentru 120Hz, apoi le rezolvasera (in Sezonul 4).
Nu am jucat deloc in Sezonul 5, acum 2 zile am incercat si patesc ce am descris mai sus, e nejucabil orice as alege pe PS5.
Bine, eu nici macar nu joc Warzone, joc doar MW:Multiplayer dar n-am gasit topic separat.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pai din ce știu eu la ultimul update au băgat 120hz, deci nu avea cum să fie în sezonul 4, poate ma înșel eu.
Când dau on la HDR îmi flicare imaginea și din ce am cautat pe YouTube să poți juca în 120fps trebuie 1080p și hdr off.
Oricum prefer sa joc în 1080p și să am 120fps decât în 60fps și cu HDR on.
https://www.ginx.tv/en/call-of-duty/...120hz-gameplay
Din s04 au activat. Stiu ce spui. Dar la mine nu mai functioneaza nicio combinatie, indiferent ca-i 120Hz sau 60Hz. Am testat aseara, acelasi freeze ocazional.
Sent from my iPhone using Tapatalk
RICOCHET anti-cheat:
Call of Duty’s new anti-cheat system includes a kernel-level driver to catch PC cheaters - The VergeThe system will use a combination of a PC kernel-level driver, machine learning algorithms to examine player behavior, and a “team of dedicated professionals” working to investigate cheaters.
The PC kernel-level driver has been developed internally for the Call of Duty franchise by Activision, and will launch first for Call of Duty: Warzone with the upcoming Pacific update.
The Ricochet anti-cheat system in Call of Duty will not always be on, according to Activision. That means the kernel-level driver only operates when you open up Call of Duty: Warzone, and the driver will shut down when you exit. The driver itself will monitor processes interacting with Warzone to see if they’re trying to inject code or manipulate the game, and report the results back.
Activision says it has tested the driver across a large range of PCs, and it will be required to play Call of Duty: Warzone when the Pacific map update launches later this year. The kernel-level driver will eventually arrive in Call of Duty: Vanguard “at a later date.”
Bookmarks