Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 95 of 164 FirstFirst ... 45 85 93 94 95 96 97 105 145 ... LastLast
Results 1,881 to 1,900 of 3278

Thread: Battlefield 3

  1. #1881 SP
    Junior Member muddah futtah's Avatar
    Cand va referiti la grafica aia sper ca e vorba de PC, ca daca e vorba de console atunci eu imi iau PS3-ul si-l arunc pe fereastra.

  2. #1882 SP
    Member SpeedoTuxedo's Avatar
    In cazul asta, te rugam sa faci si poze in timp ce-l arunci pe fereastra

    referee-20pics-20or-20gtfo.jpg

  3. #1883 SP
    Senior Member mark's Avatar
    Quote Originally Posted by muddah futtah View Post
    Cand va referiti la grafica aia sper ca e vorba de PC, ca daca e vorba de console atunci eu imi iau PS3-ul si-l arunc pe fereastra.
    Normal.

  4. #1884 SP
    Member omudinmultime's Avatar
    IRNV (Ir1x) Scope (Infra Red Night Vision) = cel mai eficient accesoriu anti-camper de pe "piata", numai dupa ce il folosesti iti dai seama cati jucatori campeaza in orice mod de joc, in special TDM (<- unde personal daca il am deblocat pe arma folosita nu intru fara el), eu personal, il folosesc in special pentru spotat inamici "dositi" prin tot felul de tufe si pe tot felu de acoperisuri, pe care in mod normal coechipierii nu au cum sa ii vada in departare.
    Poate ca un pic mai mare sensibilitate la lumina puternica trebuie sa fie impusa, dar per general pare ok, are sway prin urmare este greu sa iei jucatori in departare cu arme de asalt, cu pdw sau shotguin nici nu intra in discutie.
    O mare parte din comunitate doreste nerf-area sau chiar scoaterea lui, in patch-u asta ce trebuie sa para va scapa, dar pe viitor cine stie, voi ce parere aveti?

  5. #1885 SP
    Member Witchalok's Avatar
    Singura harta pe care il prefer in detrimentul Holo e Tehran Highway. Acolo isi face treaba de minune.

    In rest are destul de multe dezavantaje. Nu numai sway-ul folosit, care nu te incurca prea mult la close range, dar si faptul ca iti ingusteaza field of view. Prefer sa fiu mobil, nu stau mult intr-un loc, asa ca nu prea am timp sa pun ala la ochi si sa ma uit in jur sa vad daca misuna ceva.
    Ce mai buna unilizare o vad pe un LMG, unde poti tine o zona cu bipod si INRV.

    Mobule, n-am intrat deloc saptamana asta (am fost plecat + mi-am luat PC si m-am jucat ceva skyrim) dar intru diseara sa facem niste haos

  6. #1886 SP
    Member omudinmultime's Avatar
    @Witcha: Eu nu poti aborda TDM cu acelasi stil mobil cu care jucam CQ sau Rush, trebuie sa te misti un pic mai prevazator si cu ochii in patru ca de nu mori din 10 in 10 secunde luat pe la spate. Si apropo de TDM cel mai eficient mod de a juca mi se pare a fi, iti alegi o zona unde sti spawn-urile si zonele de "intare" a inamicilor in ea, si patrulezi incontinu acolo, urmarind tot timpul unde sunt co-echipierii acest fapt influentand decisiv locul unde se vor spawn-a adversarii. Binenteles zona respectiva insemnand cam un sfert de harta, desi intr-un fel, si asta este tot un fel de campare, da zonala.

  7. #1887 SP
    Member RaduValentin's Avatar
    Quote Originally Posted by omudinmultime View Post
    IRNV (Ir1x) Scope (Infra Red Night Vision) = cel mai eficient accesoriu anti-camper de pe "piata"
    In TDM, da, exista camperi, dar in Rush si Conquest exista defenderi, si atata timp cat stiu ca pe coridorul X din fata mea au sa vina inamicii atacatori, am sa stau ascuns in cea mai mare tufa posibila ca sa fac cat mai multe frag-uri si sa apar obiectivul.

  8. #1888 SP
    Member omudinmultime's Avatar
    Filosofia mea de joc este alta, prefer sa atac urmatorul steag, asa se fac si mai multe puncte per general si dinamica jocului este mult mai buna, ies meciuri mult mai interesante. Iar pe camperi nu ii desconsider, este si asta un fel de a juca nu am nimic impotriva acestui stil de joc, dar nu il promovez si nici nu sunt deacord cu el. Sunt momente in care intradevar trebuie sa stai mai mult pe la un steag luat deja, daca dinamica meciului o impune si asta se numeste sa fi defender. Dar oamenii care stau tot meciul ascunsi intr-o tufa la un steag, is camperi toata ziua.

  9. #1889 SP
    Member Witchalok's Avatar
    Quote Originally Posted by RaduValentin View Post
    In TDM, da, exista camperi, dar in Rush si Conquest exista defenderi, si atata timp cat stiu ca pe coridorul X din fata mea au sa vina inamicii atacatori, am sa stau ascuns in cea mai mare tufa posibila ca sa fac cat mai multe frag-uri si sa apar obiectivul.
    Exista o oarecare diferenta (din punctul meu de vedere) intre a fi camper si a apara o zona.
    Un camper va sta intr-o zona in care nu te astepti sa fie cineva, si astepta sa treaca un inamic in fata lui o data la 2-3 minute ca sa aiba un easy kill.

    Un defender (ca e de M-COMM sau steag Control Point conteaza mai putin) va apara o zona/cale de acces. Asta inseamna de regula ca trebuie sa apere caile cele mai folosite catre obiectiv, deci si inamicul se asteapta sa fie cineva pe acolo sa apere.

    Dar sunt de acord cu tine, daca aperi m-comm-ul, esti defender, nu camper.

  10. #1890 SP
    Member omudinmultime's Avatar
    Quote Originally Posted by makiaveliproject View Post
    din cate am inteles vor face posibila si creare de meciuri private!
    Sa speram, si asta este un lucru pe care mi-l doresc sa il implementeze, pe langa multe altele. Dar in capul listei ar fi, servere de 16v16, cel putin.

  11. #1891 SP
    Junior Member Amsterdam's Avatar
    Quote Originally Posted by omudinmultime View Post
    Sa speram, si asta este un lucru pe care mi-l doresc sa il implementeze, pe langa multe altele. Dar in capul listei ar fi, servere de 16v16, cel putin.
    Din pacate nu o sa vedem asta niciodata.

  12. #1892 SP
    Member Dante's Avatar
    Si 12vs12 privat ar fi o realizare

  13. #1893 SP
    FIFA Fan gvingi76's Avatar
    PlayStation Fans Romania
    Veste buna pentru cei care au cumparat Battlefield 3 pentru PlayStation 3. Dupa ce zilele trecute un grup de gameri au dat in judecata Electronic Arts pentru nerespectarea promisiunii de a oferi Battlefield 1943, gratuit, tuturor celor care au cumparat BF3, azi au anuntat ca o vor face pana la urma. Prin urmare, cei care au activat online pass-ul pentru BF3, vor primi incepand cu acest weekend BATTLEFIELD 1943, gratuit. Vorbim despre Europa, cei din US vor primi codurile de activare incepand cu 10 decembrie.
    �mi place � � Distribuie � acum 4 minute �
    EA to give BF3 PS3 players Battlefield 1943 � details | VG247

    EA�s confirmed it will give PS3 Battlefield 3 players a copy of Battlefield 1943 after all, after the digital title failed to appear as promised at its bigger brother�s launch.

  14. #1894 SP
    Member rogele 1's Avatar
    Ce-i drept e ca si-au cam batut joc de versiunea pentru console si ar cam trebui sa repare asta cumva.Grafica mi nu imi pasa aproape deloc,dar pe hartile mari e groaznic.Sunt facute sa fie jucate de 60 de jucatori si noi nu putem sa fim nici macar 30.Intodeauna jocurile s-au vandut mai bine pe console si la ce au facut probabil ca data viitoare nu o sa le fie la fel de bine.Oricum,nu cred ca nu ar fi putut sa faca jocul mai bun.

  15. #1895 SP
    Member s0whaT's Avatar
    Ai dreptate aici . Harti mari cu playeri putini . Si EA & DICE sunt indreptatiti : consolele au hardware depasit .

    Nu se va mai scoate nimic de calitate de acum pe Console . Poate doar exclusivitati dar eu unul , nu sunt impresionat de grafica lor.
    Un joc bun inseamna Grafica + Gameplay + story = Un joc bun

  16. #1896 SP
    Member SpeedoTuxedo's Avatar
    Poate nu ati jucat in 64 de playeri, dar va spun ca este haotic rau de tot. Jocul a fost facut sa impace si capra si varza si cei suparati ar trebui sa fie fanii BF2 die-hard de pe PC. Hartile mari sunt perfecte pentru 24-32 de playeri, iar, daca nu va place ca nu intalniti un tufar la 10s, mutati-va spre COD.

  17. #1897 SP
    Teraflops Graft's Avatar
    Eu nu-mi doresc dec�t să REPARE C*CATUL ĂLA DE VOIP și bug-ul �ntreruperilor audio, este super frustrant că nu putem comunica omenește �n squad sau să ai blank audio pentru perioade de timp nu tocmai scurte!

  18. #1898 SP
    FIFA Fan gvingi76's Avatar
    https://help.ea.com/article/battlefi...-ps3-customers

    To download your copy of Battlefield 1943 for the PlayStation 3 please follow the easy steps below.
    1 Activate your Battlefield 3 Online Pass for the PlayStation 3 using the voucher included in the game (see step #5 for additional instructions).

    2 Visit 1943redemption.battlefield.com on or after the dates outlined above for your region and log in with your Origin ID and password. Click here if you need help with retrieving your account information.

    3 Select your territory. Note vouchers do not work across regions.

    4 You will then receive a PlayStation 3 voucher for Battlefield 1943.

    5 input your voucher into the PlayStation Network store. Instructions below.
    - From the XMB (cross media-bar) of the PlayStation 3 connected to a network, choose [account management] under the [PlayStation Network].
    - From the menu select redeem codes.
    - Enter voucher and select continue.
    - Download Battlefield 1943.

  19. #1899 SP
    Member rogele 1's Avatar
    @it.addi:is de acord ca PC-ul e capabil de mai multe decat consolele,dar jocul putea sa iasa mai bine.Oricum,pur si simplu si-au batut joc.S-au gandit "astia oricum dau banii,hai sa stoarcem noi ce mai putem pe PC pana nu apare urmatoarea generatie de console"

    @speedotuxedo:E foarte enervant ca te plictisesti pana intalnesti pe cineva pe conquest, si in general harta e destul de goala.(asta presupunand ca serverul e full)Si prefer sa intalnesc un tufar la 10 metri decat un sniper la 100.

  20. #1900 SP
    Senior Member Mariusik's Avatar
    Hartile de Conquest sunt muuult prea mari. Daca ai ghinionul sa nu fie nici un vehicul in baza cand te spawnezi, ori trebuie sa astepti vreo 2 minute pana se spawneaza un mijloc de transport (si alea 2 minute trec greeeeeeu, greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeu) ori iti dai suicide si speri sa captureze echipa un steag.In BC2 erau de dimensiune numai buna. Puteai lejer sa parcurgi o harta de conquest pe jos, chiar erau mai mari alea de rush. Acum au gandit jocul doar pentru cateva sute de mii de jucatori pe PC, si si au bagat **** in cateva milioane de jucatori pe console. Banii i au luat, ii doare la basca.

    Daca ar fi baieti finuti ar putea scoate ori niste harti mai micute, ori sa le micsoreze pe cele prezente. Dar nici una din astea nu se va intampla niciodata. Iar dorintele care le ati exprimat mai sus vor ramane la stadiul de idee personala. Nu le mai pasa!
    Or sa scoata cateva patch uri pana la sfarsitul anului ca sa vada lumea ca cica ei isi dau interesul si sa mai fraiereasca niste prosti, si dupa aia isi baga picioarele de tot.

    Nu m ar mira ca la E3 sa anunte un DLC cu cateva harti strict pentru vehicule (gen BF1943), si sa ceara vreo 15$ pe el. Bineinteles ca DLC ul este deja facut, dar asteapta un an ca sa fie siguri ca l cumpara lumea. La fel si cu hartile/armele/etc.

    Am bagat acum putin SQDM. Astia chiar sunt cretini. Dar nu orice fel de cretini, cretini de rasa pura. Sunt cretini cu rafinament. Cum sa faci tu hartile de SQDM mari cat alea de conquest din BC2? Si mai baga si limita de 16 oameni pe deasupra. Mari ratati.
    Ce as mai vinde eu jocul asta daca as avea ce juca altceva....

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 95 of 164 FirstFirst ... 45 85 93 94 95 96 97 105 145 ... LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts