da-mi pm cu # de telefon și încerc te ajut.
Pff...sper sa nu vina vineri/sambata, ca e un cadou pt un prieten pentru joi dupamasa...
Pai nu se batea RvsS cu pumnii in piept ca se onoreaza toate precomenzile ? Eu asa am inteles de aici.
Era o întrebare retorică
În acest caz razu a avut dreptate, nu?
http://www.consolegames.ro/forum/sho....php?p=1300806
Repet - absolut toate comenzile primite de distribuitor de la retail au fost onorate. 100%. Toate unitatile au fost livrate conform comenzilor inregistrate de noi de la Altex/alti clienti acum cateva luni. Tot, inclusiv Pip Boy.
Mai departe de atat, nu am info despre livrari Altex, onorari de comenzi, aici rog sa discutati cu retailerul respectiv. Dar absolut tot ce s-a cerut de la noi am onorat pana la ultima bucata.
RvsS: problema este, cel putin in cazul meu, ca motivatia a fost ca "distribuitorul nu a livrat produsul catre noi". Am sunat la numarul de call center de la Altex si le-am comunicat numarul comenzii confirmate. Daca vrei, iti pot da absolut orice detalii doresti prin PM (numele, numarul comenzii, ora precisa si durata convorbirii cu reprezentantul Altex, mai putin numele angajatului, pentru ca nu l-am retinut).
AlanPoe - Acest lucru pur si simplu nu este adevarat, nu pot decat presupune ca cei de la call centre nu au informatia corecta pentru ca am livrat tot ce ni s-a cerut. In acest moment, tot ce pot sa fac este sa iti cedez unitatea pe care am comandat-o pentru mine. Ai PM.
RvsS, in loc sa faci acest gest (nobil, de altfel ), nu mai bine iei legatura cu reprezentatul Altex care se ocupa de aceste lucruri sa-l intrebi de ce nu a comandat de la voi, cel putin la fel de multe unitati cate s-au precomandat ? Ca la urma urmei, tu acum nu rezolvi nimic pentru viitor (zici ca vorbesc cu un politician ) si oferi o rezolvare doar de moment.
Din pacate RvsS, sa stii ca asta am auzit ca raspuns. Din pacate n-am retinut numele interlocutorului (era un barbat) pentru ca am fost convins ca reportofonul software va inregistra convorbirea... lucru care nu s-a intamplat.
In ceea ce priveste oferta ta, iti foarte multumesc si o primesc din zbor. Insa, asa cum ti-am spus si prin PM, as prefera sa nu te privez de ea in cazul in care Altex livreaza totusi. Propun sa mai asteptam o zi si sa vedem ce se intampla. Pana acum insa, toate previziunile pozitive par a fi contrazise.
L.E.: sunt la dispozitie sa ofer oricand toate detaliile legate de convorbirea mea telefonica cu Altex si sa sustin (in fata oricui ar fi nevoie, inclusiv in scris) ca lucrurile stau asa cum am spus.
am avut si eu precomanda la Fallout 4, confirmata ieri de Altex, si n-am mai avut alte detalii ieri si azi despre livrare. am luat legatura cu ei, n-au putut sa imi confirme cand ajunge (lol?), am facut rezervare in magazin si am anulat precomanda.
TLDR: precomanda, altex, never again. Daca sunteti din Bucuresti, nu merita deloc efortul, parerea mea.
Bookmarks