pe de alta parte chiar daca da faliment EA exista destul pesti carora sa li se vanda studioriile..
pe de alta parte chiar daca da faliment EA exista destul pesti carora sa li se vanda studioriile..
Tu vorbesti serios sau faci misto? Deci daca scoti 3.57 de miliarde de Final Fantasy e ok? Alea nu-s sequeluri si prequeluri?
Adica Half Life (muls apoi de Gearbox cu Half-Life: Opposing Force, Half-Life: Blue Shift si Half-Life: Decay) si HL2, HL2 ep1, HL2 ep2.
Sau cum s-ar zice pe la noi - epic fail.
Sa nu fiu inteles gresit, jocurile sunt excelente, dar ideea era ca o companie care are un produs bun va incerca sa scoata cat mai multi bani de pe el cu "urmasi" ai respectivului produs.
Final Fantasy este o franciza cu multi fani,iar acestia presupun ca achizitioneaza jocul pentru ca este unul finisat,ci nu unul care vine pe raftul magazinelor in stadiul beta...+ ca EA vinde francize moarte cum este seria NFS,sau vinde jocuri identice an de an cum este FIFA,iar daca scot un joc bun cum este Battlefield 3,fac din el o alta afacere din vanzarea DLC-urilor,lucru care nu este facut de Square Enix.
Asta e discutabil. Cine decide ca NFS e mort? Sunt o gramada de gameri care abia asteapta urmatorul NFS. De FIFA nu stiu ce sa zic, nu-i genul meu, dar daca lumea cumpara... de ce sa nu scoata? Si mai e un aspect aici - daca maine ar scoate EA un joc super fain cu masini ar conta ca-i spune "Need for Speed Most Wanted" sau "The Ultimate Mega Uber Car Race"?
RaverX are dreptate. Poate fi extraordinar FF, dar e indiscutabil faptul că e o franciză, și e mulsă.
Speranța jocurilor bune e scena indie. Nu mă aștept ca alde EA și Activision să �și revină miraculos săptăm�na viitoare și să mai asculte și de gamerul de r�nd. Poate doar c�nd ne vom da seama că trebuie să votăm ceea ce ne place cu portofelul.
Sunt de acord cu tine ca foarte multi asteapta urmatoul NFS,dar imi este teama ca voi citi multe comentarii cu plangeri ca in cazul lui The Run...Deja multi spun ca noul NFS este foarte asemanator cu Burnout si ca ii lipseste tuningul.Daca EA va mai scoate vreodata un IP nou,trebuie sa vina si cu idei inovatoare,nu doar sa schimbe numele francizei.
Nu sunt de acord. Personal,cred ca singurele companii mari care dau rateuri grave an de an (calitativ,deoarece financiar vorbind,vanzarile lor depasesc orice imaginatie) sunt EA si Activision. In rest,pot spune ca 2K,Ubisoft,Square Enix au jocuri bune si foarte bune. Nu mai vorbesc de Bethesda sau Rockstar,care sunt emblemele calitatii in gaming. Deci nu stiu daca lucrurile ar merge in directia indie.
In ultima perioada foarte multe proiecte au prins viata prin Kickstarter(de ex. Ouya),aici omul plateste daca ii place ideea si astfel ajuta la dezvoltarea unui proiect.De aceea numarul jocurilor indie a crescut semnificativ,insa nu vad o speranta in aceasta ''scena indie''.
Si nu ti se pare ca nicicum nu-i bine? Daca scot NFS cu tuning sar multi ca seamana cu vechile NFS-uri. Daca scot fara tuning si cu mai multa libertate de miscare e problema ca seamana cu Burnout. Pun pariu ca daca ar scoate ceva diferit si inovator ar plange o gramada de fani ca nu mai are spiritul NFS.
^ Eu m-as multumi cu un HD remake al primului MW in loc de jegu' asta ce il numesc ei sequel... si cred ca multi altii gandesc la fel ca mine.
Poate nu chiar acelasi storyline, dar macar sa mai aiba feelingul acela.
Și care este ma rog spiritul NFS? Ca sunt tare curios.
Pe l�ngă asta dacă voi credeți că doar cel care publica jocul vine cu ideea de DLC peste DLC sau o continuare mai mult spre casual sunteți foarte naivi. Studiourile vin de multe ori cu astfel de soluții. De ce? Ca sa vezi dracie. Vor sa facă și mai mulți bani.
C�nd am spus că speranța e scena jocurilor indie, nu m-am referit că ea e speranța doar pentru că producătorii dau rateuri. Orice developer dă rateuri. Fact. Am spus că speranța e indie pentru că acolo e inovația. Acolo nu ești blocat de deadline-uri stupide și nu ți se taie forțat conținut, ca mai apoi să �l vinzi maselor sub formă de DLC. Acolo faci ce vrei tu, pentru că ești independent. Uită-te la Minecraft. La Krater. La Resonance. Pentru console: toate creațiile celor de la thatgamecompany, Fez, Deadlight, Sine Mora. Jocuri mai bune sau mai puțin bune, dar care au potențial și vin cu idei noi, jocuri ne�ngrădite de nimeni și nimic. Mă consider un mare fan al Assassin's Creed, dar AC e tot AC. Vor fi aduse lucruri noi la formulă, desigur, dar nu vor avea tupeul (coaele dacă vreți) să facă ceva total revoluționar și să schimbe radical jocul. �nsă AC e un exemplu destul de fericit, pentru că măcar Ubisoft �ncearcă să schimbe și să facă ceva.
Este amuzant că exemplifici calitatea �n gaming cu Rockstar (hai că ei merită, deși MP3 e cam �ndoielnic) și Bethesda, dar nu spui nimic de Valve. Ști și tu ca mine că Valve este indie, nu? Te rog să citești cu mare atenție cum se desfășoară munca la Valve:
http://newcdn.flamehaus.com/Valve_Handbook_LowRes.pdf
Iar Bethesda?! Calitate �n gaming? Nu vreau să par nesimțit și să �mi bat joc de opinia ta, dar uită-te la Fallout 3 și la Skyrim. Hărți uriașe, fără suflet �nsă, și cel mai important, faptul că deși faci cele mai cool chestii și ajungi să ai mai multe titluri l�ngă numele tău dec�t bani �n punguță, tot nu �ți recunoaște nimeni meritele. Tot �ți spune un gardian micuț să faci pași dacă vrei să intri �ntr-un loc interzis, deși ești dragonborn, harbinger, Stormcloak și Arch-mage pe l�ngă multe altele. Se numește "immersion breaking". Cel mai de rahat lucru ce ți se poate �nt�mpla �ntr-un joc uriaș, cu o hartă uriașă, pe care te-ai jucat zeci sau sute de ore. Nu mai vorbesc de bug-urile interminabile și Gamebryo, un motor grafic care e exploatat de un car de ani deja. Singurul joc cu licență Bethesda care mi-a trezit ceva interes a fost Fallout: New Vegas, pe care �nsă nu l-am jucat dar am auzit numai de bine despre el. Ce e amuzant e că nici măcar nu e făcut de Bethesda, ci de Obsidian. Oh, the irony!
Multe lucruri impresionante sunt "pe vine" �n peisajul indie. O droaie de proiecte kickstarter (merită menționate Wasteland 2 al lui Brian Fargo, care a creat Fallout 1 și 2, printre altele; Grim Dawn; Shadowrun Returns; CLANG; care o sa fie pur și simplu genial, google it, Banner Saga; proiectul celor de la Double Fine; Carmaggedon, pentru cei care poate, ca mine, și-au pierdut ore �ntregi �n fața lui, iar numele le trezește nostalgie, și multe altele), și, cireașa de pe tort (sper), 0x10c al lui Notch. Jocul ăla, dacă iese cum promite Mojang, o să fie foarte foarte special. Deci, cum e? Scena indie tot nu are de oferit?
sa dea faliment toate da-le dreacu..
mai jucati si voi o frunza, un sotron, tara tara vrem ostasi...
sa ramana doar RockStar, Ubisoft si 2K !
Restul... DIE: EA cu toate ramurile lor, Activition, Valve, Dice ! Burn in hell
Bookmarks