Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Thread: O veste buna: PS4 nu va bloca jocurile second hand!

1. #1 SP

O veste buna: PS4 nu va bloca jocurile second hand!

Intrucat stiam deja ca Sony a patentat un mod prin care jocurile second hand sa nu poata fi rulate pe o alta consola, ne asteptam ca la anuntul noului PlayStation 4, sa vedem aceasta mare problema ca devenind o realitate. Din fericire, conform interviului acordat de catre Shuhei Yoshida (seful Sony Worldwide Studios) celor de la Eurogamer, nu este cazul! PS4 nu va bloca jocurile S/H, asa cum se zvonea. Ba mai mult, acesta a facut o gluma, intrebandu-l pe reporter daca chiar isi doreste acest lucru. Funny, heh!

Mai mult, alte surse spun ca "anti used-game patent" nu ar avea nici cea mai mica legatura cu PS4, si ca ar fi un patent prin care jocurile ar detine un tag ce ar putea ajuta gamer-ul sa isi catalogheze colectia proprie si sa elimine posibilitatea de a-l vinde din greseala. Yeah right!

Acum, eu nu stiu ce sa zic... decat ca astept cu nerabdarea "Holliday 2013", ca sa vedem daca are dreptate Mr. Yoshida sau nu. Sper ca si Microsoft sa faca aceeasi "greseala". Aveti mai jos "interviul" complet:
    I sat down with Yoshida a few hours after the PS4 reveal tonight and one of the first things I asked was whether used games would be blocked.

"Do you want us to do that?" he asked.

No, I said. I think, if you buy something on a disc, that you have a kind of moral contract with the person you've bought it from that you retain some of that value and you can pass it on.

Do you agree, I asked?

"Yes. That's the general expectation by consumers," said Yoshida. "They purchase physical form, they want to use it everywhere, right? So that's my expectation."

So if someone buys a PlayStation 4 game, I asked, you're not going to stop them reselling it?

"Aaaah," was Yoshida's initial answer, but seemingly only because he'd forgotten his line. "So what was our official answer to our internal question?" he asked his Japanese PR advisor. The advisor stepped in but didn't seem to answer clearly, at least to my ears. Yoshida then took control again firmly:

"So, used games can play on PS4. How is that?"

I said I thought that was fine.
    Attached Images Attached Images game_discs.jpg

2. #2 SP
    picture this. avem tehnologia. inregistram brevetul ca sa se sperie lumea si sa ne copieze MS. apoi, cand anuntam consola le spunem ca nu vom face asa ceva. MS si-o ia in barba si toata chestia asta ne costa taxa de inregistrare a brevetului. nice, nu?

3. #3 SP
    Chiar crezi că Microsoft va recurge la așa ceva după ce Shuhei Yoshida a spus că nu vor face acest lucru la PS4?
    Dacă aruncau un zvon și îl infirmau după ce anunța Microsoft noua consolă cu acest impediment puteau pica în capcană, dar acum nicio șansă.

4. #4 SP
    Cool! macar atat...

5. #5 SP
    Daca e adevarat atunci pre-order clar.

6. #6 SP
    Quote Originally Posted by cryyo View Post
    Daca e adevarat atunci pre-order clar.
    Pai din ştire eu inteleg ca e oficial, deci e adevărat

Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Din fericire, conform interviului acordat de catre Shuhei Yoshida (seful Sony Worldwide Studios) celor de la Eurogamer, nu este cazul! PS4 nu va bloca jocurile S/H, asa cum se zvonea.

7. #7 SP
    Great news , continuam trend-ul cu PS .

8. #8 SP
    Chiar ma bucur sa aud stirea asta:d Asteptam sa apara in EU, si bineinteles pretul

9. #9 SP
    Sincer se astepta careva sa blocheze used games? eu unul nu

10. #10 SP
    din ce in ce mai bine

daca implementau chestia aia...cred ca ziceam pas...la ps4

11. #11 SP
    Si inca ceva :

Sony's Shuhei Yoshida tells Eurogamer: the PS4 can be played offline !

The big interview: Sony's Shuhei Yoshida on PS4 • Interviews • PlayStation 4 • Eurogamer.net

Eurogamer: Does the console always need to be connected to the internet?

Shuhei Yoshida: You can play offline, but you may want to keep it connected. The system has the low-power mode - I don't know the official term - that the main system is shut down but the subsystem is awake. Downloading or updating or you can wake it up using either the tablet, smartphone or PS Vita.

Eurogamer: Are all of those things optional? For people who have broadband data limits, for example? They can customise everything?

Shuhei Yoshida: Oh yes, yes, you can go offline totally. Social is big for us, but we understand there are some people who are anti-social! So if you don't want to connect to anyone else, you can do that.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.