Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 8 of 8

Thread: Microsoft acopera prin garantie defectul E74

  1. #1 SP
    Member cloud's Avatar

    Microsoft acopera prin garantie defectul E74

    Microsoft a anuntat ca va extinde garantia XBOX 360 astfel incat va acoperi si defectul E74. Garantia de 3 ani de zile care vine cu orice consola va acoperi de acum incolo si defectul E74. Pentru cei care au reparat consola pe proprii bani in timpul garantiei, Microsoft va returna banii in 4-12 saptamani de la constatarea defectului, dar asta se va intampla doar in tarile in care Xbox 360-ul s-a lansat oficial. Evident.
    Attached Images Attached Images xbox-360.jpg

  2. #2 SP
    Junior Member 360fan's Avatar
    sa speram ca va fi si asa la noi in romania,sa speram.

  3. #3 SP
    Turbo Killer RonanN1's Avatar
    Pentru cei care au reparat consola pe proprii bani in timpul garantiei, Microsoft va returna banii in 4-12 saptamani de la constatarea defectului, dar asta se va intampla doar in tarile in care Xbox 360-ul s-a lansat oficial.
    Niște excroci. Punct.

  4. #4 SP
    Member cloud's Avatar
    ma gandesc ca doar creste durata, in care s-ar face refundul daca ar fi cinstiti la noi cei care vand console (vezi BEST, MEDIA GALAXY, CORA). ei au garantie la console de la furnizorul dinafara si in plus de asta nu cred ca vreunul dintre ei repara console in Romania. si daca m$ se angajeaza sa repare consola si distribuitorul lui se angajeaza sa repare consola, iar firmele romanesti care au achizitionat o duc la distribuitor si totul ar trebui sa se faca gratis. banuiesc eu, desi nu prea stiu cum e cu garantia consolelor. si da ronan ai dreptate, sunt excroci.

  5. #5 SP
    Turbo Killer RonanN1's Avatar
    Tot stau și mă g�ndesc...ce sistem de doi lei e ăsta: tu (ca și cumpărător) c�nd cumperi ceva...le dai banii (pe loc!) dar dacă se �nt�mplă ceva cu produsul și te adresezi lor (și mai ai backup și acte, garanție, cupon, etc)...intervine fenomenul păi să vedeți...

    ...ce-i asta? păi să vedeți...

    Eu nu stau să scriu posturi kilometrice, că mă pierd �n detalii,și ce face elpresador (crizele alea care-mi plac la nebunie) sunt fix pix pe l�ngă ce fac eu.

    Păi să vedeți...

    ...
    păi să vedeți...nu! Tu să vezi că suntem �n 2009 și consola ta e o bombă cu ceas. Ba RRoD, ba E-47, păi ce urmează?

    I-am solicitat express lui elpresador să facă un episod despre E-47. Sper să-mi citească mailul...mă rog.

    Nu-s niciun fan boy, dar frate...ce-i asta.

    ...cum se simte un gamer c�nd este pus pe stop? - Păi cum să se simtă...și @&$%# și cu banii luați.

    And that's the bottom line, 'cause Stone Cold said so!

  6. #6 SP
    Senior Member Nariggar's Avatar
    RonanN tin sa te contrazic, nu intelege ca tin cu cei care comercializeaza aceste produse, insa tu cind cumperi un anumit produs din magazin il cumperi de nou, cu garantie, etc, de unde si modalitatea de plata pe loc (cash, card, cec, op, etc).

    Situatia sta altfel in cazul in care un comerciant achizitioneaza de pe piata libera (adica de la client) un produs, prin aceasta procedura comerciantul isi asuma anumite riscuri.

    In cazul in care produsul sufera o defectiune in maxim 24h-48h de la achizitionare se va schimba pe loc sau se vor returna banii din caserie, asta in cazul in care nu este specificata o alta perioada in certificat, cea data de mine fiind perioada prevazuta de lege.

    Insa in cazul in care produsul are mai mult de 2-3 luni situatia nu mai e chiar asa simpla, produsul respectiv va fi supus unei analize financiare (evaluare pret) in functie de vechime, uzura fizica si morala, etc. Aceasta procedura nu este tocmai simpla si nu poate fi facuta de angajatul de la raft ci numai de anumiti analisti care se numesc Brand Manager, acestia din urma au datoria de a urmari evolutia produselor ce se afla sub brand-ul de care se ocupa tot ei fiind cei care dau si preturile de achizitie de la client.

    In cazul de fata problema nu consta in ceea ce am spus eu mai sus ci in faptul ca MS trebuie sa returneze o suma considerabila catre clientii sai, de unde si perioada de returnare mai relaxata, altfel ar intra in frumoasa criza financiara. Ceea ce spun eu are legatura strict cu profitul net al MS si nu tine de averea lui Gates sau de rulajul companiei.

    Pentru moment eu zic ca ar trebui sa ne bucuram de fenomenul lipsei suportului oficial in Romania, spun asta pentru ca in momentul in care va aparea un centru autorizat de service MS nu va mai primi nimeni Xbox360-uri noi de pe raft (asta in cazul consolelor ce depasesc termenul legal de inlocuire), din acel moment se va face uz de politica de garantie a MS aceasta constind in inlocuirea consolei defecte cu una refurbished (ceea ce inseamna Opus, adica Zephyr si Falcon resuscitate).

  7. #7 SP
    Member Tavitzu's Avatar
    Chiar imi place 360-u cand vine vorba de firmweare,de acesorii vine cu tot ce trebuie(decizia proasta ca nu are hard si instalu nu poate fi obligatoriu ce forteaza dev dar asta ii alt subiect)
    Practic toti zic a ca nu are nimic cand moare il duc la garantie, bun dar daca eu vreau sa ma joc pe el mai mult de atat? viata lui este limitata orice 360 ma duc si cumpar acum ,daca stau pe el 1/2 din cat stau pe ps3 da coltu inainte de garantie si dupa.
    De acea refuz sa cumpar un sistem ce moare sigur ...ii la fel ca si cum as inchirea obiectul in loc sa'l cumpar.

  8. #8 SP
    Turbo Killer RonanN1's Avatar

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Replies: 3 Last Post: 31-10-2014, 12:16
  2. Replies: 15 Last Post: 29-01-2014, 23:55
  3. Defectul Xbox 360: Microsoft history By RonanN1 in forum Microsoft Xbox 360
    Replies: 11 Last Post: 21-01-2012, 22:36

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts