Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 3 of 19 FirstFirst 1 2 3 4 5 13 ... LastLast
Results 41 to 60 of 366

Thread: Death Stranding / Director's Cut

  1. #41 SP
    Senior Member BizZare's Avatar
    ^Foarte interesant interviul, nu ma asteptam la un asemenea parteneriat.

  2. #42 SP
    Senior Member raducucosmin's Avatar
    Eu cred ca prin astea doua trailere s-au transmis mai multe informatii despre ce reprezinta jocul decat prin demo-uri si zeci de filmulete facute despre alte jocuri. Nu cred ca are cum sa iasa prost acest joc la cata atentie pentru detaliu exista in numai aceste 2 trailere.

    Nici eu nu sunt fan MGS, nu am jucat niciunul pana la capat pana acum, dar una peste alta au deschis drumul pentru cateva concepte foarte raspandite azi in gaming: stealth, complex story line transmis si cu ajutorul unor cutscenes mai ample etc.

    Din tot ce s-a discutat pana acum pe marginea informatiilor din trailere si din declaratiile lui Kojima referitoare la conceptele de baza din jocuri (viata-moarte, fighting-surviving), toata paralela aia cu batul si funia, toate astea ma fac sa sper ca acest joc va defini un nou gen.

  3. #43 SP
    Member Darthstone's Avatar
    Tot trailerul ala, aproape pana la final mi-a adus aminte de filmul Children of the Men, mi s-au parut similare intre ele.

  4. #44 SP
    Senior Member Encman's Avatar
    Poate ca am intarziat un pic la petrecere (vreo 2 pagini asa), rezonez cu ceea ce spui @Espiritus

    In fine, in alta ordine de idei, sper sa iasa ceva bun, si-atat.
    Am scris si alta data (pe un topic legat de MGS/despartire Konami daca nu ma insel): nu inteleg care e faza cu acest.. cult al personalitatii (nu am alt.. termen, momentan) in ceea cel priveste pe acest domn "legendar" Kojima.
    Sa-l lasam asa cum este zic, o sa se ocupe $ony destul, noi sa vedem ce scoate.. si pe ce ni se cere banul (pana la urma).

    PS: ma uit uneori la astfel de intalniri.. si cam tot de-atatea ori, observ/aud tipete, exteriorizari care mai de care.. Ce naiba este in neregula cu acesti oamenii de urla asa dupa.. un alt om? Nu are nimic de-a face cu genialul, abstractul, artisticul.. reprezentat chiar de un astfel de joc. Mai, mai zici ca esti la un concert cu "insert random teenager singer name here".

  5. #45 SP
    Member Kratos666's Avatar
    Nu stiu daca a fost cineva atent cand au prezentat marvel vs capcom, deci la faza aia au fost 3-4 care faceau mai rau ca animalele si clar erau colorati (urati cu crengi)

  6. #46 SP
    Member JohnConstantine's Avatar
    Quote Originally Posted by Encman View Post
    Poate ca am intarziat un pic la petrecere (vreo 2 pagini asa), rezonez cu ceea ce spui @Espiritus

    In fine, in alta ordine de idei, sper sa iasa ceva bun, si-atat.
    Am scris si alta data (pe un topic legat de MGS/despartire Konami daca nu ma insel): nu inteleg care e faza cu acest.. cult al personalitatii (nu am alt.. termen, momentan) in ceea cel priveste pe acest domn "legendar" Kojima.
    Sa-l lasam asa cum este zic, o sa se ocupe $ony destul, noi sa vedem ce scoate.. si pe ce ni se cere banul (pana la urma).

    PS: ma uit uneori la astfel de intalniri.. si cam tot de-atatea ori, observ/aud tipete, exteriorizari care mai de care.. Ce naiba este in neregula cu acesti oamenii de urla asa dupa.. un alt om? Nu are nimic de-a face cu genialul, abstractul, artisticul.. reprezentat chiar de un astfel de joc. Mai, mai zici ca esti la un concert cu "insert random teenager singer name here".
    Kojima e cult acuma. Asa cum e si del Toro in lumea careia i se adreseaza. E apreciat si ptr ca e foarte apropiat de fani. Plus ptr cine savureaza (sau macar vede impactul jocurilor in gaming) MGS, Kojima = voi primi un joc bun, de la un om care se va implica cu totul sa il faca cat mai bun, inserat cu chestii specifice jocurilor Kojima (un soi de naughty dog rezumat la o persoana).

    Pana la urma omul s-a distins prin stilul sau in lumea gamingului. Cand zici Kojima zici un anumit fel de jocuri. Omul e un soi de Tarantino a acestei lumi (nu ma refer la stil, ptr ca sunt dif, ci la unicitate si loc in industria in care este).

  7. #47 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    ^Cine a lucrat sau a studiat game design, intelege. Mie la interviu mi s-a reprosat mai in gluma ca n-am jucat MGS 5 si ca desi jocul nu e super bun, sunt niste chichite acolo de design incredibile. Si asa au fost, am ramas masca la detaliile respective, pe care nu le observi decat daca stai sa analizezi bine jocul din punctul ala de vedere.

  8. #48 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Pai era o treaba daca spuneai si tu specific despre ce vorbesti, ca asa sunt detalii incredibile si in GTA 5, dar nu iti spun nici eu care sunt ele.

  9. #49 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Pai de exemplu cel mai evident lucru e modul în care reacționează şi se adaptează inamicii pe termen lung, depinzând de modul fiecăruia de joc (dacă ataci foarte des noaptea încep să poarte nightvision goggles, dacă tragi la cap încep să poarte căști, etc)

    Un alt lucru mișto e modul în care evoluează lumea din jurul tău şi aici iar dau exemplu dialogul dintre inamici ca gameplay loop (reacțiile la acțiunile tale pe parcursul jocului, informațiile pe care ti le oferă şi hook-ul de imersiune în care te trag, oferindu-i lumii naturalețe şi "hranind" jucătorul cu date fără cheap tricks gen notificări pe ecran, mesaje sub formă de pop-up text sterile, etc)

    Alta chestie ce merită menționată e modalitatea în care iti oferă gameplay nou pe o perioadă îndelungată şi cum descoperi mecanici pe parcursul jocului în mod natural, fără să se simtă forțat (treaba asta am descoperit ca e foarte comună în jocurile de pe 3DS gen Monster Hunter sau Professor Layton, așa cum am auzit ca şi Final Fantasy-ul asta de a ieșit acum devine un joc complet diferit în a 2a jumătate)

    Nu am jucat decât vreo 7-8 ore din el, așa că sunt convins că mai există şi alte lucruri.

    ---------- Post added 06-12-2016 at 20:05 ----------

    De altfel şi cut-scene-urile au momente mișto, cum e aia la început când se așează ăla pe perfuzie (desi unele sunt cam prea lungi, în MGS4 cel puțin așa erau)

    ---------- Post added 06-12-2016 at 20:10 ----------

    Also, mai era într-un MGS vechi (nu le-am jucat pe alea) o fază cu un boss care citea cardul de memorie din PS2 şi se făcea că îi citește mintea jucătorului. Nu era cine stie ce, dar se potrivea cu personajul şi dădea un flavour frumos jocului. Un detaliu mic, dar de efect.

  10. #50 SP
    Senior Member paunstefan's Avatar
    Sunt multe detalii de genul asta in toate jocurile lui Kojima, nu numai MGS, dar si Snatcher si Policenauts, descoperi cate ceva nou chiar si cand rejoci jocul a 3-a oara. Pentru mine asta e lucrul care ma atrage cel mai mult la jocurile lui Kojima. Si pe langa jocurile in sine, reuseste sa ofere o experienta mai neobisnuita si prin marketing-ul jocurilor, de exemplu toata chestia cu Raiden in MGS2 sau The Phantom Pain care la inceput nu era prezentat ca un MGS sau ca ar fi produs de Kojima.
    Death Stranding va fi cu siguranta o experienta unica, mai ales ca cei de la Sony i-au dat lui Kojima libertatea si banii sa faca ce doreste.

  11. #51 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Eu nu stiu daca a avut vreodata toate cele trei din bani, mana libera si tehnologie ca sa faca ce vrea. S-ar putea ca asta sa fie prima oara.

  12. #52 SP
    manfurismojive kobayashi's Avatar
    Eu am terminat MGS5 si pot zice linistit ca jocul ala a avut unele dintre, daca nu cele mai bune mecanici de joc intr-un open world. Si la fel as putea zice ca e singurul joc care a facut companions cum trebuie. D-Dog si Quiet sunt unii dintre cei mai buni si utili companioni pe care i-am folosit vreodata. Erau foarte utili si usor de comandat pe tot parcursul jocului. Iti spotau inamici, puteai sa-i folosesti pe post de distractie a inamicilor, sau chiar sa-i omoare pt tine. Cu quiet puteam chiar sa dobor elocoptere aruncand grenade, da stiu cum suna, dar era awsome as ****. Nu stiu daca toate ideile de acolo venisera de la Kojima, insa sunt sigur ca a avut un mare aport la tot ce era prin jocul ala, pacat ca povestea nu a reusit sa o termine cum trebuie. In fine...astept lucruri interesante de la Death Stranding

  13. #53 SP
    Senior Member Clopotarul's Avatar
    Game Awards 2017 Trailer - Cam asta vede Kojima cand inchide ochii ¯\_(ツ)_/¯


  14. #54 SP
    Member tzakalaka's Avatar
    Bai abia astept jocul asta, fantastic.

  15. #55 SP
    Member esop's Avatar
    Mindfu5k

  16. #56 SP
    Senior Member Khufu's Avatar
    Hideo without boundaries + Synthwave = <3

  17. #57 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Cu fiecare trailer inteleg din ce in ce mai putine

  18. #58 SP
    Senior Member PoisonRemedy's Avatar
    Arata interesant, astept review si dupa aia arunc cu banii.

  19. #59 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Iti zic eu de pe acum ca o sa primeasca note mari si o sa fie contender la GOTY, ca doar scrie Kojima pe el.

  20. #60 SP
    Senior Member SYZYGY's Avatar
    Eu nu inteleg de ce asa mare hype, adica pe bune, nici macar cateva secunde de gameplay iar povestea ...chiar nu inteleg nimic, parca e un tablou abstract care doar autoru' il intelege.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 3 of 19 FirstFirst 1 2 3 4 5 13 ... LastLast

Similar Threads

  1. Vand Death Stranding PS4 By Rukax in forum Bazar Sony: Jocuri Console
    Replies: 7 Last Post: 26-03-2020, 16:10
  2. Vand death stranding By flonils in forum Bazar Sony: Jocuri Console
    Replies: 0 Last Post: 24-12-2019, 06:51
  3. Vand Death Stranding PlayStation 4 By Dant3 in forum Bazar Sony: Jocuri Console
    Replies: 1 Last Post: 17-12-2019, 11:17
  4. Vand/ Schimb Death Stranding By kragod in forum Bazar Sony: Jocuri Console
    Replies: 3 Last Post: 13-12-2019, 19:04
  5. Deadlight: Director's Cut By RonanN1 in forum Console Club
    Replies: 2 Last Post: 22-06-2016, 01:40

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts