Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 6 of 6

Thread: Incepator (PS3)

  1. #1 SP
    Junior Member blueeyes1996's Avatar

    Question Incepator (PS3)

    Buna ziua!
    Sunt incepator in legatura cu tot ce este despre PS3 si vreau sa stiu daca ma poate ajuta cineva cu niste raspunsuri.
    1.Ce pret ar trebui sa aiba un Ps3 SH? (Suma de care dispun este de 660lei)
    2.Ce pret ar avea modarea si ce varianta ar trebui sa aleg ca sa nu am probleme cu el?
    3.Pot sa conectez consola PS3 la un monitor cu iesire VGA,sau sa conectez consola la calculator si sa imi arate imaginea pe monitor?
    4.Consola are iesire jack de 3.5mm?
    5.Se poate seta rezolutia din consola (adica sa nu se vada ciudat daca nu se conecteaza la un televizor"cu tub" )
    6.Se poate conecta un sistem audio la consola?
    Va multumesc frumos

  2. #2 SP
    Member Inuhanyou's Avatar
    1 450-500 fara garantie modelul slim - ultra slim
    2. mai bine ramai pe PC daca il modezi
    3. doar HDMI cu DHCP pentru monitor
    4. nu
    5. se poate conecta la un televizor cu tub rezolutia o face consola daca nu ma insel
    6. Doar prin optic.

  3. #3 SP
    Member chris diaz's Avatar
    Nu recomand modarea. Jocurile de ps3 le gasesti second-hand la preturi incepand cu 20 lei. Iti recomand sa investesti maxim 500 de lei intr-un ps3 ca sa vezi daca te acomodezi cu controllerul. In banii aia, la un ps3 second hand primesti minim 1-2 jocuri originale cadou.

    Daca ai un monitor LED, cumparat prin 2011, va merge conectat prin HDMI la orice PS3.

  4. #4 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Discutiile despre modare sunt interzise.
    Ti s-ar parea etic sa furi jocuri dintr-un magazin? Sa iti modezi consola e mai imoral.