Salut baieti si fete
Am plasat o comanda online la flanco pe data de 29 ianuarie insa la momentul plasarii am gresit o cifra din numarul meu de telefon care a fost corectat ulterior si specificat acest lucru printrun email catre flanco.
A doua zi am primit email de la un anumit reprezentant care spunea ca produsul nu poate fi ridicat din magazin(metoda aleasa de mine) si nu au putut sa imi comunice acest lucru telefonic ( desi eu le-am specificat greseala si am dat numarul corect de telefon ulterior) , in schimb am fost intrebat daca vreau ca produsul sa imi fie livrat la domiciliu si sa le ofer un numar de telefon valid ,unde eu am raspuns ca vreau si am oferit si numarul de telefon valid (din nou).De atunci si pana acum nu am mai primit nici un semn din partea acestora cu privire la comanda mea . Desi pe site-ul lor la sectia "contul meu" comanda apare cu statusul de "finalizat" eu nu am primit nici o confirmare ,daramite coletul.
La momentul de fata eu presupun ca mi-au anulat comanda din moment ce aceasta apare ca si finalizata dar eu nu am primit nici macar o confirmare.
Intrebarea mea este,daca cumva ma trezesc totusi cu coletul la usa,am dreptul sa il refuz in acest caz?Nu de alta dar nu am chef sa stau si sa presupun ca acesta va sosii intr-un final,ci vreau sa cumapr produsul din alta parte.
Bookmarks