Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 12 of 12

Thread: "Super-oferta" Domo - atentie la neatentie!

  1. #1 SP
    Admin MonkY's Avatar

    "Super-oferta" Domo - atentie la neatentie!

    Problema despre care va voi scrie mai jos s-a intamplat parintilor unui amic, care si-au dorit sa achizitioneze un produs la oferta de la Domo. Intrucat amicul e prea ocupat (si cu acceptul lui), am zis ca trebuie sa va sharuiesc cum a fost pacalit cu "super oferta Domo", in special pentru ca urasc cand se intampla astfel de lucruri. Si poate prin prezentarea unor astfel de "oferte" in mod public, ne mai desteptam si noi si nu mai "punem botul" chiar la orice.

    Sa incepem cu inceputul: Cum aveau probleme cu frigiderul de acasa, oamenii s-au gandit sa achizitioneze un nou frigider. Au verificat si ei ca oricine altcineva, pe unde sunt oferte speciale. Au dat de oferta la Domo, unde pentru un frigider de 1500 RON, primeau un voucher de 250 RON.

    Toate bune si frumoase, desi frigiderul respectiv, daca-l cautai pe internet, il gaseai la 1300 RON. OK, sa zicem ca 1500 - 250 RON, tot ieseau cel mai ieftin la Domo la 1250 RON, da? Trecem mai departe: imediat dupa perioada de "oferta", frigiderul respectiv a trecut la 1300 RON.

    Well... oamenii au incercat sa-l returneze (nu vroiau sa mai faca si alte cumparaturi pentru acel voucher). Aici, prima "minune": desi toata lumea stie ca Domo are politica de returnare in 30 de zile (precum emag, Altex & Co), cu aceasta ocazie au aflat si ei (ca si mine), ca acel retur nu se poate face decat daca achizitionezi direct online!!! Deci tineti minte, returul nu e valabil la Domo decat de pe domo.ro!

    Mai departe: voucherul fiind folosibil doar in zilele imediat urmatoare (vineri-sambata-duminica), au mers sa vada ce pot achizitiona, ca sa profite de "oferta". O a doua minune apare aici: voucherul nu se poate folosi decat pentru cumparaturi mai mari de 800 RON! Hopa, buna treaba Domo! Asta de modalitate de a face niste extra vanzari...

    A treia minune: voucherul nu este valabil decat in magazin (si in niciun caz online). Eh, si aici apare iarasi "smecheria" Domo. Pentru ca produsele de pe site au preturi muuult mai mici decat in magazin. De exp. vroiau sa cumpere un smartphone care pe site era 699 RON, dar in magazin 899 RON. Cu alte cuvinte, cu discount-ul de 250 RON, chiar si din magazin ar fi ajuns 749 RON (care smartphone daca il cautai online il gaseai la 600 RON).

    Bon, au zis... OK, hai ca-l luam la 749 RON. Neah, nici asa nu se poate... pentru ca mai e o singura bucata pe stoc, intr-un magazin din Miercurea Ciuc. Si pana vine in Bucuresti, expira voucherul. Mare ti-e gradina Domo!

    Pana la urma si-au cumparat diverse accesorii (printre care si un robot de bucatarie mai scump de 2 ori decat in alta parte)... Si uite asa, intr-un final, pentru un frigider care trebuia sa fie 1300 RON, Domo a reusit sa-i pacaleasca sa cheltuiasca 2050 RON.

    Si sa nu uitam faptul ca acesta fiind achizitionate din magazin, nici nu se pot returna in 30 de zile!

    Prin urmare, deschideti ochii bine inainte de a va bucura de astfel de "super oferte".
    Bafta!

  2. #2 SP
    Senior Member Razzosinni's Avatar
    Un OPC, ceva?

  3. #3 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Fiind oameni mai in varsta... stressati fiind si de problema frigiderului stricat... nu cred ca au ei timp si dorinta de a mai apela la OPC. Eu am tinut mortis sa va prezint intamplarea respectiva pentru a deschide ochii la 2 probleme:

    1. Nu orice oferta e intr-adevar o oferta!
    2. Nu orice serviciu e valabil oricum (returul in 30 de zile - e prima oara cand aflu ca e valabila doar daca achizitionezi online - lucru care mi se pare complet aiurea).

  4. #4 SP
    Cons. Mercedes-Benz djleo666's Avatar
    Putin probabil cu toate ca fiind client DOMO ( de vreo 2-3 ori) am invatat cum merge "treaba" ! Da, in primul rand preturile de pe domo.ro sunt diferite substantial de cele din magazin. Apoi si daca le spui ca sunt diferite esti invitat sa le achizitionezi online, nu din magazin. Iar dupa ce le achizitionezi online cu ridicare din magazin esti atentionat ca beneficiezi de garantie "doar" 6 luni ( aici am luat direct legatura cu Sony Romania care mi-au confirmat ca nu exista garantie 6 luni si ca daca am probleme cu produsul Sony in perioada celor 2 ani este suficient doar sa iau legatura cu ei direct si rezolva ei separat cu Domo problema..).

    Anyway, cu DOMO merge bine treaba in felul urmator : se vede predusul online si daca are cel mai mic pret se poate ridica din magazin. In felul asta ai pretul mic + garantie retur. La treaba cu voucherele nu ma bag, nu mi-au trebuit niciodata ofertele lu' Peste, deci eu merg doar la cel mai mic pret.

  5. #5 SP
    Member theSrN's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Fiind oameni mai in varsta... stressati fiind si de problema frigiderului stricat... nu cred ca au ei timp si dorinta de a mai apela la OPC. Eu am tinut mortis sa va prezint intamplarea respectiva pentru a deschide ochii la 2 probleme:

    1. Nu orice oferta e intr-adevar o oferta!
    2. Nu orice serviciu e valabil oricum (returul in 30 de zile - e prima oara cand aflu ca e valabila doar daca achizitionezi online - lucru care mi se pare complet aiurea).
    pazea ca vine si Black Friday, si stim ce obiceiuri sunt pe la noi cu preturile si "reducerile"

  6. #6 SP
    Member Inuhanyou's Avatar
    Domon si Flancon numai scamatorii deastea fac. Niciodata sa nu se cumpere cand la reducere e voucher.
    Si da sa stii ca faza cu returul e veche ma mir ca nu stii. Ei zic asa ca daca ai cumparat online nu ai vazut produsul live in schimb daca cumperi produsul din magazin l-ai vazut ai fost de acord cu el. Asa e in Romania legea e valabila doar pentru online.

  7. #7 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by Inuhanyou View Post
    Si da sa stii ca faza cu returul e veche ma mir ca nu stii. Ei zic asa ca daca ai cumparat online nu ai vazut produsul live in schimb daca cumperi produsul din magazin l-ai vazut ai fost de acord cu el. Asa e in Romania legea e valabila doar pentru online.
    Si atunci de ce emag, altex & co nu fac d-astea si ofera retur chiar daca iei din magazin? In plus, eu am cumparat din magazin TV de la domo (acum cateva luni) si le-am returnat fara probleme (dar i-am intrebat inainte daca e posibil acest lucru). Deci... se poate doar cand se vrea?

  8. #8 SP
    Member LeicaBogdan's Avatar
    eu zic ca daca ar fi mentionat de OPC, s-ar fi rezolvat totul. eu am avut o problema cu o imprimanta cumparata de la carrefour. si dupa 3 zile de mers in fiecare zi si ba nu stiu ce teste, vroiau sa o trimita la garantie, imprimanta noua, nefolosita nici macar 1 minut de mine. si cand am zis ca eu sun la opc, barem sa fim mai multi care se distreaza in toata treaba asta. s-a dus in spate a dat un telefon si in 5 minute s-a rezolvat totul, am primit o imprimanta mai buna la schimb din cauza ca pe aceea nu o mai aveau pe stoc. Demulte ori profita ca uni nu stiu de drepturile lor sau nu se complica sa sune la OPC.

  9. #9 SP
    Senior Member darkpaul13's Avatar
    Aici nu e nicio pacaleala...toate aceste promotii au un regulament...cititi-l cu incredere....cei de la DOMO sunt acoperiti dpdv legal...

    Si da...returnarea se face de catre cumparator fara vreun motiv sa-i spunem tehnic(produsul functioneaza perfect dar mie nu-mi place) doar daca a fost achizitionat online ptr ca se considera ca n-ai vazut produsul pe "viu"/nu l-ai testat

    Ca emag are alta politica e treaba lor..

    .Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
    Unde mai pui ca sunt unele "magazine" precum lg-mag(desi mai potrivit e tarabe) care atentie...ofera(complet in afara legii) retur in caz de achizitie online doar daca produsul este asa cum a venit..adica sigilat..pe motiv ca ei vand produse..nu ofera spre testare...

  10. #10 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Mi se pare aiurea sa poti returna un produs comandat online (unde nu ridici un deget)... dar sa nu-l poti returna daca te-ai chinuit sa te duci sa-l ridici din magazin si sa-l transporti tu insuti... Bine, si mai aiurea e faptul ca lucrul asta la altii nu exista (de exp. emag are garantie de 30 de zile indiferent daca-l iei online sau din magazin)... dar nah. Noi sa fim sanatosi!

  11. #11 SP
    Junior Member M4NU's Avatar
    Eu am patit-o de trei ori cu DOMO, cu alt gen de problema.
    Prima oara am incercat sa achizitionez un home cinema, la oferta primita pe mail, cu 1600 de lei -redus cu 600 de lei. Mare promotie mare... Am vb, am sunat si m-am dus sa ridic produsul la capatul Bucurestiului (Baneasa- numai acolo mai aveau sistemul), ca fraierul de mine era nerabdator sa profite de marea lor oferta. Ajuns acolo aveam sa aflu ca produsul era unul expus si era super zgariat- evident am renuntat. Timp pierdut, carburant consumat si nervi cat China.

    A doua oara am vrut sa iau niste casti in-ear Blaupunkt iar ei erau singurii care le aveau la un pret mai mic. Din nou am vb, m-am dus sa le cumpar si acolo aceeasi surpriza: Ambalaj desfacut firele erau incurcate- nici nu se mai chinuisera sa le mai aranjeze. Pe deasupra incercau sa ma convinga ca sunt noi si nedesfacute si arata asa de la transport

    A treia oara mi s-a intamplat de curand cand au avut la oferta la 150 de lei un espressor Tchibo Cafissimo Classic. Acceasi poveste: produsul era expus (probabil de aceea se explica reducerea de pret de 170 de lei). Acum macar mi-au spus la telefon dupa 2 zile dupa ce facusem comanda. Bine macar ca nu am platit inainte cu cardul ca sa trebuiasca sa mai astep sa primesc banii mei inapoi.

    Sunt curios daca cei de la DOMO pot fi sanctionati pe motiv ca nu mentioneaza in oferta ca produsul din promotie este unul expus. Pana la urma este inducerea in eroare a consumatorului. Din mailurile pe care le-am avut cu ei mi-au spus ca numai produsul acela mai ramasese pe stoc cand am facut eu comanda dar vanzatorii, cel putin cei care incercau sa-mi vanda castile si home cinema-ul, mi-au spus ca erau singurele pe care le mai aveau in stoc. Ultimul produs asemanator fiind vandut inainte de inceperea promotiei DOMO.

    Concluzia: Dc vedeti vreo oferta la DOMO si este prea marfa ca sa fie adevarata atunci fiti siguri ca nu este. Numai ei sunt in stare sa scoata produse expuse si sa le prezinte in oferta ca fiind noi. Probabil fac asta ca sa mai castige la capitolul popularitate. Oricum DOMO cazut rau in cap in ultimii ani la capitolul vanzari si popularitate.

  12. #12 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Haideti sa va mai dau o lectie de "romanisme". Se comanda una bucata memory card microSDXC Samsung de pe dc-shop.ro. Care bineinteles ca e preluata de cel.ro (e acelasi lucru, desi nimeni nu specifica asta nicaieri - e funny ca te loghezi pe dc-shop.ro si te trezesti pe cel.ro)... Vine frumos acasa card-ul, si stupoare: in loc de Samsung este un Kingmax. Verific pe factura, scrie card Samsung. Sun la ei sa le spun ca au gresit... si mi se spune senin "Pai nu ati aflat ca Samsung a cumparat Kingmax? Prin urmare, toate cardurile Kingmax sunt de fapt Samsung!".

    Sa-mi pice fatza, nu altceva. Deci daca eu comand un BMW si intre timp BMW cumpara Dacia... eu ma trezesc acasa cu o Dacie si ar trebui sa fiu multumit?

    Mai rau e ca dupa ce am cerut sa se schimbe... mi s-a spus ca trebuie sa completez un formular de retur, si daca si dupa ce se accepta, sa trimit prin curier (pe banii mei, desigur)... si in maxim 30 de zile primesc banii inapoi. Pe principiul "noi gresim, clientul plateste!".

    Deci, mare atentie... ca se practica! Atasez si imaginile pt. care am pierdut timp ca sa le demonstrez diferentele.
    Attached Images Attached Images problema_card_microsdxc_celro.jpg problema_card_microsdxc_celro2.jpg

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Replies: 0 Last Post: 18-06-2011, 16:44

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts