Se anuntau 3 zile incendiare. 3 zile in care toate dorintele automobilistice ti se implineau. 3 zile in care erai printre masini demne de filme precum Fast and Furious. Oare s-a intamplat asa?
Day 1.
Ziua de vineri a inceput pentru mine pe la 3. Alearga de colo colo dupa legitimatii, veste, loc de parcare, echipament. Abia pe la 4 intru in salon dupa ce ma lovesc de greutatea de a face fata la multimi a celor de la intrare. Primul lucru pe care il vezi la intrare este un GTR alb. R35. O bestie pe 4 roti, visul multor oameni. Ce imi trece prin gand? Daca masina asta e la intrare atunci tot salonul o sa merite. Ei bine, primul pavilion, cel al expozantilor, avea cateva masini interesante: 2xLambo, Bentley, BMW M5, TT, GTR, EVO, numai modele scumpe si frumoase. Ajungem in al doilea pavilion unde... lipsesc masini. Abia pe la 7-8 incepe sa se umple dar doar sambata ajung toate masinile. In acest pavilion nu stii cu siguranta daca te uiti la cluburi sau expozanti. Totul este aranjat parca haotic. De remarcat a fost standul Dream Squad, aranjat frumos, cu lumini si domnisoare zambitoare. Pavilionul 3 si cel final este plin de cluburi. De la Clubul Mustang Romania pana la Overspeed, masinile erau lucioase si hostessele energice. Seara se termina pe la 8 cu o pseudo conferinta de presa, intre standuri.
Mari lipsuri: organizarea. Degeaba sunt 10 oameni la poarta daca sunt batuti in cap toti. Am vesta pe mine primita de la 4tuning, legitimatie foto de gat (tot oficiala 4tuning) si sunt retinut la poarta ca "poate ai printat tu acasa astea"...
Mari plusuri: atmosfera. Cei ce au tinut practic in spate acest show au fost chiar expozantii si nu organizatorii. La standul VGB trecatorii dansau, la alt stand toti se benoclau la un PS3, la alt stand oamenii se jucau GTA cu hostessele si tot asa.
Bookmarks