Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 2 of 2

Thread: Review: The Crew Motorfest

  1. #1 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

    Review: The Crew Motorfest

    In urma cu 8 ani, The Crew 1 a venit in valul noilor console de atunci, cu un RPG cu masini si curse ilegale, facut in asa fel incat sa fie jucat in echipa. Jocul oferea intreaga harta a Americii la o scala mai mica, cu o poveste si misiuni care se puteau face in echipa (impreuna cu pana la 3 prieteni) si a fost un joc interesant, desi fiind un prim joc cu masini facut de Ubisoft, a fost un joc care a avut o personalitate proprie, cel putin in ceea ce priveste controlul masinilor si fizica acestora.

    4 ani mai tarziu, The Crew 2 a schimbat vitezele si stilul de joc, indepartandu-se de ideea initiala de curse ilegale si trecand spre un campionat mai fantasy, in formatul unui show TV, in aceiasi locatie – harta Americii, acum imbunatatita si putin modificata pentru anumite situatii.
    Totodata, in The Crew 2 au introdus, pe langa masini si motociclete, avioane si barci, facand astfel explorarea completa – poti merge absolut oriunde doresti, fara limitarile altor jocuri.

    Anul acesta pe 14 Septembrie, Ubisoft a lansat The Crew Motorfest, intr-o locatie noua, cu un setting nou, mai exact in jurul unui festival, lucru cu care deja suntem familiari din seria Forza Horizon cu al lor Horizon festival – dar voi reveni putin mai jos la asemanarile si inspiratiile respective.

    Avantajul festivalului din jocul de fata este ca aduce in acelasi loc atat masini vechi (voi detalia mai jos), masini actuale sau care urmeaza sa apara in curand, prototipuri, dar si masini de Formula 1 (cu o mica mecanica de uzare a anvelopelor), motociclete, barci si avioane, iar playlist-urile oferite te plimba prin tot felul de discipline si curse in care vei concura cu vehicule pe care, poate, altfel nu le-ai incerca.


    Prezentare si Poveste

    Voi incepe prin a discuta despre elefantul din camera :)
    E foarte clar de unde s-a inspirat Ubisoft cand a pornit la drum in directia unui festival pe o insula. Sunt atat de multe elemente comune incat nu exista niciun dubiu.

    Imi pasa prea mult de asta? Well…nu neaparat – si nu spun asta bazat pe faptul ca Forza Horizon s-a inspirat de la Test Drive Unlimited, iar o parte din cei care au lucrat la TDU fac parte din studioul Ivory Tower, cei care sunt responsabili pentru jocurile The Crew.
    Dar spun asta pentru ca, inspirat sau nu, prin competitia asta, Ubisoft a reusit sa livreze un joc foarte bun, mult peste asteptarile oamenilor si care se poate bate de la egal la egal in unele aspecte, cu FH5 si care, in opinia mea, este mult peste ultimile NFS-uri sau alte jocuri asemanatoare lansate in ultimii ani (in caz ca exista).

    Iar asta este un foarte mare plus, daca discutam despre a 3a iteratie a unui joc, vs a 5a in cazul FH (desi cam a 13a daca luam in considerare si FM-urile), sau a 18a sau cat este, la NFS :)
    Se vede ca in spate este o echipa dedicata, care vrea sa imbunatateasca jocul constant, asa cum au facut si in Crew 1 cu 4 ani de content, printre care si un upgrade grafic semnificativ, asa cum au facut si in Crew 2 cu 4 ani de content, timp in care au imbunatatit semnificativ jocul, adaugand o gramada de lucruri de facut si sunt sigur ca vor face la fel si in cazul Crew Motorfest, indifferent ca achizitionam sau nu acele ‘Year X” pass-uri.

    Trecand la Poveste, nu prea am ce sa spun pentru ca…nu prea exista.
    Exista un festival central, dar nu am inteles prea bine care este scopul lui – nu exista curse care sa duca spre castigarea acestui festival – sau daca exista, eu nu le-am descoperit – dar avem un loc de intanire intre players, loc unde putem expune masinile pentru a vedea care primeste mai multe like-uri, avem un hub central de unde plecam la fiecare pornire a jocului si…cam atat – sau cel putin cam atat avem momentan. Poate va fi actualizat pe parcurs si vor adauga diverse lucruri de facut, inclusive o poveste.
    Daca ar fi sa iau povestea ca fiind ceva individual, per playlist, atunci da, ar fi interesanta sau interesante, dar nu vad ce legatura are cu festivalul propriu-zis.
    Daca nu am descoperit eu, va rog sa-mi spuneti mai jos :)


    Grafica si Sunet

    Din punct de vedere vizual, jocul a avut un upgrade semnificativ fata de Crew 2, dat, probabil, de micsorarea zonei de joc, dar si a stilului visual mult mai vibrant.

    Nu vreau sa intru prea mult in detalii despre rezolutii si poligoane, texturi si iluminare, dar am jucat doar in modul de 60fps pe PS5 si in cele cateva zeci de ore de joaca, nu am intalnit prea multe momente in care sa simt ca scade framerate-ul, deci as spune ca este o experienta stabila.
    Un lucru pozitiv de mentionat aici – pop-in-ul nu se observa decat foarte rar, la viteze de peste 350km/h din masina, undeva la umbrele din departare, sau din avion, daca zbori aproape de pamant, se vede la vegetatie.

    Masinile arata foarte bine, atat la exterior cat si la interior, cu texturi de calitate ridicata si o tona de poligoane si desi exista deformare in joc, mi-as fi dorit sa se duca putin mai departe cu asta, nu sa se strice si tehnic, dar sa fie un impact mai mare vizual.

    O alta imbunatatire observata, fata de Crew 2, este la interioarele masinilor, dar mai ales la mainile jucatorului si animatiile lor – care erau mai realiste in Far Cry 6 decat in Crew 2 – acum se misca realist, mai ridica degetele de pe volan in anumite momente si pare mai “grounded”.

    Un lucru care nu mi-a placut deloc, la vederea din masina - oglinzile sunt…absolut oribile si inutile, de zici ca sunt murdare si nu reflecta absolut nimic.

    Iar jocul overall arata foarte bine, mai ales la rasarit/apus sau noaptea nu neoane si reflexii.

    Pot spune ca in unele momente depaseste FH5 prin simplu fapt ca nu exista pop-in-ul ala deranjant la orice si te poti bucura de peisaje sau drumuri lungi la viteze ametitoare.

    O alta imbunatatire masiva in joc este introducerea foarte multor elemente destructibile pe marginea drumului, de la copacei mici, stalpi si garduri firave, la garduri de piatra asemanatoare celor din FH, pana la copaci destul de mari, daca ai masina mai grea si viteza foarte mare, facand astfel navigarea prin jungle mult mai usoara.

    La fel ca orice joc modern, avem si un Photo Mode destul de reusit, cu setari inclusiv de time of day – ceea ce apreciez enorm – dar si cu functie de rewind ultimile x secunde de joc, o functie foarte utila din perspectiva mea.
    Totusi, nu inteleg de ce acest Photo Mode nu este disponibil in curse (chiar daca am o oarecare idee), pentru ca de regula atunci avem cele mai bune locatii, lumina si tot felu de lucruri pe langa traseu.

    Partea buna e ca, avand functia de rewind, putem porni Photo Mode dupa ce terminam cursa, derulam si facem poza perfecta, fara sa ne oprim din cursa si sa ne iesim din mind set :)

    Pe partea de sunet jocul sta foarte bine, cel putin la masini, care se diferentiaza cu usurinta si au sunetul curat si puternic. Nu cred ca se poate compara cu FH sau FM, unde au multi ani de lucru in avans pe partea asta, dar nu sunt nici mult prea departe de ei.

    2 chestii negative de mentionat aici:
    • interpretarea unor personaje – tipic Ubisoft – absolut penibil – imi era si rusine sa-I ascult
    • sunetul pentru cand folosesti NOS – efectiv dupa vreo ora de joc, am dat volumul la NOS pe la 20%
    Dar in rest, chiar si muzica mi se pare in mare parte foarte bine aleasa, mai ales cand mergi cu masini vechi sau in playlist-urile alese, spre deosebire de FH5 sau NFS unde nu era deloc genul meu.


    Gameplay

    Prologul jocului este impresionant, la fel ca inceputurile oricarui joc din seria Forza Horizon, atat din punct de vedere grafic, dar si locatiile si masinile conduse, iar timpii de incarcare cand se schimba masinile si locatiile este aproape inexistent.

    Iar de acolo suntem introdusi in lumea lor si putem alege cu ce playlist-uri sa incepem – asa au decis ei sa numeasca acele misiuni pe care le regasim in FH-uri in pachete de cate 10, cu diverse povesti/discipline.
    Si cel putin o parte din cele 15 playlist-uri initiale sunt absolut un deliciu si le-am facut efectiv cu zambetul pe buze si m-am bucurat de fiecare cursa nebuna.

    De mentionat aici cateva playlist-uri care mi-au ramas in cap si pe care le-am refacut odata terminate:
    • Playlist-ul Donut – mi s-a parut, de departe, cel mai tare – energia tipului care-l prezinta este molipsitoare si ideile curselor mi s-au parut foarte amuzante si am avut ocazia sa conduc niste masini fenomenale pe niste trasee superbe.
    • Playlist-ul Japanese – curse de noapte care m-au dus cu gandul la NFS Underground (ca o paranteza, ar putea scoate cu usurinta un The Crew Underground si chiar cred ca ar fi foarte bine primit), in locatii superbe cu asphalt ud si multe culori si reflexii, masini rapide si masini de drift-uri. Absolut superb cu totul.
    • Playlist-ul Porche 911 – desi nu sunt mare fan Porche, mi s-a parut ca au ales foarte bine masinile cu care concuram, se simtea cu usurinta diferenta dintre ele dpdv handling, ultima cursa fiind absolut fenomenal realizata, iar masina primita la final, cred ca a ramas masina mea preferata in open world, cu care am mers cel mai mult.
    • Playlist-ul Lamborghini – masini si curse fenomenale, inclusive prototipuri de masini, iar ultima cursa, in care am schimbat intre 3 masini, la fel ca in cazul Porche, foarte bine facuta si un deliciu absolut sa o termin.
    • Playlist-uri Vintage Garage – care a schimbat complet jocul in sensul ca, fiind vorba de masini vechi, fara NOS sau GPS, trebuie sa ne ghidam dupa niste poze pentru a sti unde sa schimbam directia de mers si exista niste filtre vizuale pentru fiecare perioada (60s, 70s, 80s) si muzica specifica fiecarei perioade. Totodata masinile nu au viteza la fel de mare si se controleaza putin mai greoi.
    • Playlist-ul Hawaii Scenic Tour – cred ca a fost primul playlist ales si m-a plimbat pe toata insula, avand cursa si de 16-17 minute in care am putut sa admir toate zonele diferite de pe insula.

    Desigur ca au fost si playlist-uri mai putin inspirate, cum a fost cel cu Drift-uri, care mi-a displacut complet – pe langa faptul ca traseele erau facute cumva special pentru el, undeva deasupra hartii, pe drum facut efectiv in aer, cursele erau super plictisitoare, iar unele din cursele finale mi s-a parut ca erau puse de umplutura, neavand nicio treaba cu drifturile sau cu masinile pentru drifturi.

    Un alt playlist care mi-a displacut a fost cel cu barci si avioane, care parca nu se mai termina. In cursele cu barci, oponentii te lovesc si te prind la mijloc si efectiv nu ai nicio sansa sa-i depasesti si ai constant senzatia ca barca ta e mult mai slaba decat restul – singurul mod in care am putut sa castig o cursa, a fost sa schimb dificultatea jocului.

    Iar in cursele cu avioanele nu faci nimic altceva decat sa mergi singur, sa treci prin niste porti si sa te plimbi la o viteza mult prea mica (cred ca mai degraba senzatia de viteza nu este corect realizata) – este incredibil de plictisitor sa faci asta in cursa si-mi doream sincer sa se termine mai rapid.
    Nici playlist-ul cu masini electrice nu m-a dat pe spate, in mare parte pentru ca masinile nu erau atat de rapide, erai foarte limitat pe circuit noaptea si overall, mi s-a parut ca puteau face mai mult si cu mai multe feluri de masini.

    Totodata, playlist-ul cu masini modificate – Liberty Walk – mi s-a parut foarte ciudat, in mare parte pentru ca masinile nu erau modificate decat estetic, mare parte din unele curse concurai cu masina nemodificata pana decidea jocul sa o schimbe, traseele si cursele overall mi s-au parut foarte neinspirate si asteptam cu interes sa se termine odata.

    Inca am 1 playlist in care nu am putut intra pentru ca nu am reusit sa strang suma necesara achizitionarii masinii obligatorii - Dream Cars by Supercar Blondie.

    Un lucru de mentionat aici – cand vedeti ce vehicul trebuie sa achizitionati pentru un playlist, vedeti si in ce bundle regasiti acel vehicul, intrucat am avut 2 surprize – prima data am gasit bundle cu 3 masini la exact acelasi pret cat costa masina singura, iar intr-un alt caz, am avut bundle cu 2 masini mai ieftin cu vreo 200k decat costa masina singura.

    Toate cele 15 playlist-uri sunt disponibile de la inceput, dar unele din ele iti cer sa ai o anumita masina pentru a putea participa, dar…nu prea inteleg de ce o fac.

    Si spun asta pentru ca, odata achizitionata masina necesara, te duci sa incepi un playlist si…prima cursa o joci cu masina respectiva, dar nu a ta – ci imprumutata.
    De fapt, asta se intampla in absolut toate playlist-urile – toate masinile cu care concurezi sunt “loaned cars”, iar masinile in care investesti tu bani si parts, le poti folosi doar in free roam si PvP.

    Efectiv nu inteleg logica din spatele acestor decizii.

    Tin sa mentionez si faptul ca, desi jocul se numeste “The Crew”, chiar daca-ti poti face un crew cu inca 3 prieteni si puteti concura impreuna cu usurinta in toate acele playlists – doar cine initiaza cursele le are marcate ca terminate, iar restul sunt nevoiti sa le mai faca o data de pe serverul lor.

    O alta decizie pe care nu o inteleg este limitarea fast travel-ului pana nu termini 10 playlists. Nu este neaparat o problema cat timp poti lua avionul, daca nu ai chef sa conduci 10 minute pana la cursa, dar nu inteleg limitarea asta artificiala care efectiv distruge din placerea de a juca, mai ales cand dupa fiecare pornire a jocului te da in mijlocul festivalului, deci cam ai de condus pana la curse, uneori chiar si 15km.

    Totodata, mi se pare ciudat – desi inteleg dpdv decizie de joc – faptul ca de fiecare data cand inchizi consola si lasi jocul in standby te deconecteaza si esti obligat sa te intorci la ecranul principal, de unde urmeaza o reconectare la servere, dar de acolo urmeaza un alt loading screen spre joc, care te baga intr-un ecran in care-ti arata ce evenimente sunt disponibile, din care trebuie sa iesi si te baga in camera aia unde-si expune lumea masinile si trebuie sa iesi si de acolo ca sa te bage in joc. Prea multi pasi...

    Problema, in cazul meu, inclusiv dupa 2 updates, este ca daca las jocul deschis cand pun consola in stand-by, dupa ce ma reconectez la servere si dau continue, dau sa ies din ecranul cu evenimentele si se blocheaza jocul in loading, iar pentru asta trebuie sa restartezi si sa o iei de la inceput – iar asta am patit in 9 din 10 ori, astfel ca de fiecare data cand vreau sa inchid consola, inchid intai jocul, lucru pe care nu l-am mai facut niciodata, de cand cu PS4/PS5.

    Se pierde prea mult timp, iar interesul meu este 0 pentru aceasta portiune de joc, deci consider ca ar fi util un buton de enable/disable starting screen si/sau locatia cu masinile playersilor.

    Revenind la harta jocului – lipseste sau nu am gasit eu, o legenda sau o optiune de a ascunde ce am facut deja sau de a vedea doar anumite lucruri, dar cel mai important, nu exista o optiune de a face complet zoom out, lucrul acesta ingreunand semnificativ navigarea pe harta.

    Un lucru absolut frustrant este faptul ca in free roam, pe langa masinile din trafic pe care trebuie sa le ocolim, intalnim si curse facute de AI care fac respawn random in zona ta, dar care sunt doar niste “ghosts” care devin invizibile cand ne apropiem de ele si putem trece prin ele, dar de lucru asta nu-ti dai seama pana nu ajung la 2-3m de masina ta, astfel ca daca treci prin 4-5 masini de genu asta, nu mai tinzi sa ocolesti masinile pe drum, iar cand dai peste o masina din traffic, te izbesti de ea.

    Ca activitati efective (in afara de treasure hunts ca in Crew 2), nu avem decat aceste playlists care fiecare contine cate 3 activitati:
    • cele 10 curse principale
    • cateva Driving Feats de genul Speedtrap, Escape, Slalom, samd
    • si cateva Photo Ops
    De ce sunt adaugate in playlists? Pentru ca avem nevoie de vehicule specifice pentru a putea castiga, dar din pacate ofera mult prea putin, atat XP cat si bani.

    De mentionat aici un lucru super pozitiv – pentru mine - lipsa panourilor de spart cu masina, fie ca e vorba de acele panouri mici de pe marginea drumului, ca in FH, sau reclamele alea mari de trebuie sa sari si sa le spargi, ca in NFS – chiar m-am super bucurat cand am vazut ca nu am asa ceva de facut intr-un joc cu masini si sper sa dispara din toate partile.

    Pe langa activitatile Single Player, mai avem si PvP cu Live Competitions in care regasim niste curse cu cate 28 de players, dar singurul motiv pentru care merita sa treceti prin haosul din aceste curse, este castigul financiar, unde daca reusim sa terminam pe la jumatatea clasamentului, primim ~40.000, in top 10 ~60.000, iar mai sus de locul 5 nu am reusit sa termin pana acum, deci nu stiu ce se castiga :)

    Dar sincer, cel putin la inceputul fiecarei curse, cam primele 2 minute, este absolut oribil, cu playersi care intra doar ca sa-i incomodeze pe restu, cu playersi care par ca efectiv nu stiu sa conduca si cu greu reusesti sa scapi din gramezi cu bine. Cred ca ar fi fost buna o activare de ghosting pentru primul minut sau ceva de genu.
    Desigur, asta daca ai rabdare pana se ocupa toate cele 28 de pozitii necesare pentru inceperea cursei.

    Un alt mod PvP se numeste Demolition Royale, care este un fel de Battle Royale, in care esti aruncat intr-o zona, trebuie sa gasesti loot, sa distrugi alte masini si sa incerci sa supravietuiesti cat mai mult.
    Modul de joc este destul de fun, masinile cu care concurezi sunt cam ca cele de destruction derby, dar nu am gasit o placere efectiva sa alerg dupa alte masini si sa le lovesc. Era mai fun daca introduceau arme sau ceva de aruncat, cred.

    Imi place noul handling al masinilor, care se simt mai grele si mai “grounded” si-mi place usurinta cu care poti face drifturi reusite cu masinile potrivite, lucru pe care-l gasesc destu de frustrant in majoritatea jocurilor care tind spre simulare.
    Overall mi se pare ca au nimerit la fix balansul dintre simulare si arcade, dar sa nu o dea prea mult in arcade-u ala silly si plictisitor.

    Nu acelasi lucru pot spune despre barci si avioane, care au fost “dumbed down” pentru a fi mai usor de navigat cu ele, probabil, dar sunt atat de usor de controlat pentru a ajunge din punctul A in punctul B incat devine plictisitor.
    Eu cred ca au fost adaugate doar pentru ca erau implementate in engine din Crew 2 si au zis ca e pacat sa renunte la ele, dar activitati pentru ele nu prea exista.

    La avioane macar avem un Extreme Mode, daca tinem apasat un buton, iar asa revenim la controlul din Crew 2, dar este deranjant sa tinem un buton apasat incontinuu pentru asta. Puteau introduce o optiune in setari.

    Recunosc ca barcile nu mi-au placut nici in Crew 2, dar macar acolo aveam valuri si conta daca tinem botul ridicat sau in jos, in timp ce ne deplasam. Aici exista valuri doar intr-o cursa, iar ridicarea sau coborarea botului barcii nu afecteaza deloc viteza sau controlul – cel putin din cate mi-am dat eu seama.

    Si da, jocul are microtranzactii ca in orice alt joc Ubisoft, dar la fel ca in orice alt joc Ubisoft, nu m-am atins de ele, ele nu s-au atins de mine si am jucat fericit.

    Din pura curiozitate, am pornit si Crew 2 pe Xbox pentru a vedea mai clar diferentele dintre cele 2 jocuri.
    Astfel ca in Crew Motorfest au imbunatatit senzatia de viteza la masini, masinile au o greutate mai mare si overall stau mai bine pe drum si se controleaza mai realist fata de Crew 2 unde era si mai arcade.
    Iar pe partea de sunet, se vad diferente notabile in bine, la Crew Motorfest vs Crew 2.

    Desigur, Crew 2 inca este in avantaj la marimea hartii si activitatilor disponibile oricand, dar si la traficul din orase.


    Concluzie

    Este The Crew Motorfest un joc fun? Mie mi s-a parut incredibil de fun – as putea merge si mai departe si sa spun ca m-am distrat in el mai mult decat m-am distrat in ultimile 2-3 jocuri din seria FH.

    Am apreciat foarte mult anumite playlists si mi-as dori cateva spin-offs gen Crew Underground, sau chiar ceva mai intens gen playlist-ul Donut (poate Crew…Show?) si astept cu interes adaugarea unor noi playlist-uri sau chiar moduri de joc diferite.

    Problema este ca nu-mi pot imagina cat de mult te poti distra cu el efectiv.

    De ce spun asta? Pentru ca odata terminate acele 15 playlists are lor, sperand ca ai bani sa cumperi vehiculele necesare pentru a participa…nu prea vad ce altceva poti face.
    Desigur, poti pierde timp cu acele challenges, dar devin repetitive/obositoare destul de rapid.

    Mai poti juca PvP, in curse normale, sperand ca dai peste niste oponenti care nu intra doar ca sa strice jocul altora, sau in modul battle royale daca te pasioneaza.

    Sunt sigur ca mi-au scapat cateva lucruri de spus despre joc, dar consider ca oricat de fun si de bine facut este jocul momentan, este mult prea putin continut pentru a te tine lipit de ecran o perioada mai lunga de timp.

    Recomandarea mea ar fi sa asteptati o reducere, cand, probabil, va avea mai mult content adaugat.

    Multumesc celor de la Ubisoft pentru exemplarul jocului oferit pentru review.

    Nota
    Story - 5
    Gameplay – 8
    Sunet - 8
    Grafica – 8
    Fun Factor - 9

    Nota Finala – 7.5
    Attached Images Attached Images crew-motorfest-4k-wr.jpg crewa-motorfest_20230912131844.jpg crewa-motorfest_20230912132030_.jpg crewa-motorfest_20230912223743.jpg crewa-motorfest_20230912225557.jpg crewa-motorfest_20230913083041.jpg crewa-motorfest_20230913083109.jpg crewa-motorfest_20230913083437.jpg crewa-motorfest_20230913090303.jpg crewa-motorfest_20230913093205.jpg crewa-motorfest_20230913234823.jpg crewa-motorfest_20230914002122.jpg crewa-motorfest_20230914004232.jpg crewa-motorfest_20230914081821.jpg crewa-motorfest_20230914082648.jpg crewa-motorfest_20230914212543.jpg crewa-motorfest_20230914215417.jpg crewa-motorfest_20230914220633.jpg crewa-motorfest_20230920085608.jpg crewa-motorfest_20230920090647.jpg

  2. #2 SP
    Member Cristache07's Avatar
    Am instalat jocul, n-am avut asteptari. Dupa cateva ore am devenit fermecat de The Crew Motorfest. Un salt calitativ enorm fata de The Crew 2. Poate exagerez... Insa sunt placut impresionat de visualuri, de locatie, de masini si de cum se controleaza, de soundtrack si cum e integrat . Prezentarea playlist-urilor este top class, pe mine unul m-au impresionat. Great job! N-am incercat Forza pe Xbox ca sa compar insa pentru PS5, jocul de fata n-are rival acum ca si arcade racer! Sigur are si minusurile lui cum Razvan si alte review-uri au prezentat insa are si punctele lui forte. Din pacate video-ul de mai jos nu are calitatea initiala insa pentru cei care sunt fani ai genului, The Crew Motorfest este de neratat.




Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. The Crew Motorfest By razvanrazy in forum Console Club
    Replies: 44 Last Post: 13-03-2024, 01:30
  2. The Crew 2 By OEE in forum Console Club
    Replies: 83 Last Post: 23-07-2021, 20:07
  3. The Crew By tudyniuz in forum Console Club
    Replies: 309 Last Post: 19-06-2019, 18:43
  4. Vand Tom Clany's The Division,The Crew Ultimate Edition,Watch Dogs Ps4 By Bogdan_Guu in forum Bazar Sony: Jocuri Console
    Replies: 7 Last Post: 11-11-2017, 08:07
  5. Comunitate - THE CREW By Patrunjelu in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 7 Last Post: 11-01-2016, 22:38

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts