Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 1 of 3 1 2 3 LastLast
Results 1 to 20 of 41

Thread: How do we make money for games ?

  1. #1 SP
    Member PumaS's Avatar

    How do we make money for games ?

    M-am gandit sa deschid acest thread in baza unei intrebari personale . Vad lume care isi cumpara jocuri constant , console , gadgets etc . Ideea ar fi urmatoarea fiecare scrie cu ce se ocupa ce face cui cere ,cu cine se cearta pentru placerea lui persoanala . Cam cat % investim pe luna in jocuri din bugetul castigat ? O sa incep eu . Lucrez ca Manager Tehnic la o firma de inchirieri auto . Investesc lunar sincer sa fiu 10-20% (200-400 RON ) din castig in jocuri . Dar nu exista luna sa imi cumpar macar un joc . De ce ? Asta ma linisteste . Daca trece o luna si nu imi cumpar nici macar un simplu joc parca am muncit degeaba . Mie mi se pare o idee interesanta sa vedem daca prinde .

    De exemplu luna asta nu mi-am cumparat decat revista LEVEL . Vroiam sa imi cumpar NFS HOT PURSUIT dar l-am primit asa ca voi cauta RED DEAD REDEMPTION .

    Next please ......

  2. #2 SP
    Senior Member RaverX's Avatar
    Quote Originally Posted by PumaS View Post
    Daca trece o luna si nu imi cumpar nici macar un simplu joc parca am muncit degeaba .
    Fix asa e si la mine, doar ca eu mai cumpar si alte chestii (in special placi video de colectie). Dar principiul e cam acelasi : daca nu cumpar lunar ceva (un joc, o placa video, un accesoriu pt consola sau pc, etc) ma simt aiurea.