M-am gandit sa deschid acest thread in baza unei intrebari personale . Vad lume care isi cumpara jocuri constant , console , gadgets etc . Ideea ar fi urmatoarea fiecare scrie cu ce se ocupa ce face cui cere ,cu cine se cearta pentru placerea lui persoanala . Cam cat % investim pe luna in jocuri din bugetul castigat ? O sa incep eu . Lucrez ca Manager Tehnic la o firma de inchirieri auto . Investesc lunar sincer sa fiu 10-20% (200-400 RON ) din castig in jocuri . Dar nu exista luna sa imi cumpar macar un joc . De ce ? Asta ma linisteste . Daca trece o luna si nu imi cumpar nici macar un simplu joc parca am muncit degeaba . Mie mi se pare o idee interesanta sa vedem daca prinde .
De exemplu luna asta nu mi-am cumparat decat revista LEVEL . Vroiam sa imi cumpar NFS HOT PURSUIT dar l-am primit asa ca voi cauta RED DEAD REDEMPTION .
Next please ......

Altii se distreaza de mine ca "arunc banii" pe jocuri si placi video vechi, eu ii compatimesc ca ei platesc sa se distruga cu tigari si alcool si arunca mai multi bani pe asa ceva.
- Emoticon
.E o senzatie placuta cand iti aduci aminte "baa eu nu am mai scos alocatia aia de 3 luni".Cam asta e si probabil merita mentionat si faptul ca nici eu nu arunc banii pe tigari, mai bine le-as da foc decat sa dau 130 mii pe un pachet care sa imi faca numai rau, asa mai bine imi cumpar un joc din cand in cand.
. Dar na pasiunea este pasiune. Momentan mai cumpar cate un periferic mai cate o bericica in fiecare zi(prost obicei, grija mare ca ingrasa!). Cheltui in jur de 150 ron pe luna ba pe inchirieri de jocuri, ba pe un nou periferic sau o componenta pc. S-au dus vremurile cand munceam si eu si bagam 3000ron intr-o configuratie pc, imi permiteam sa mai cumpar un joc un nou, telefon sau o noua componenta pc. Acum mai rar dar promit sa-mi revina, ca doar ambitie trebuie
reclama bagata finut, nu cred ca s-a prins cineva.