Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 20 of 24

Thread: Probleme garantii

  1. #1 SP
    Senior Member RaverX's Avatar

    Probleme garantii

    Nu cred ca exista un thread cu asa ceva si cred ca ar fi util sa ne ajutam cu sfaturi. Daca un user are o problema cu o consola poate intreba si vedea daca au fost probleme la aceeasi firma si afla cum au fost solutionate problemele respective.

    Incep eu : am un XBOX 360 Pro (versiunea Best of Halo), achizitionata de la Best Computers (Diverta) in urma cu un an si jumatatea (aproximativ). Pe garantie am trecut 3 ani. Intrebarea ar fi daca a avut cineva probleme de garantie acolo si cum s-au solutionat. La mine cred ca e defecta iesirea HDMI (in seara asta aflu sigur). Se repara ? (n-as crede). Se schimba cu alta consola ? Daca da, cu ce ? - acum ei vad ca au pe stoc doar un Elite cu Final Fantasy, pretul e foarte apropiat cu ce am eu pe factura la actuala consola. Ma gandesc sa le trimit un email in prima faza sa vad ce si cum, insa nu cred ca strica sa intreb si aici.

    Multumesc anticipat celor care-mi vor raspunde. (chiar si doar cu pareri sau sugestii).

  2. #2 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Ce ai pe certificatul de garantie? Daca e Best Distribution atunci iti pot raspunde eu. Daca ai altceva trebuie sa te adresezi Divertei.

  3. #3 SP
    Senior Member RaverX's Avatar
    Quote Originally Posted by RvsS View Post
    Ce ai pe certificatul de garantie? Daca e Best Distribution atunci iti pot raspunde eu. Daca ai altceva trebuie sa te adresezi Divertei.
    "Cred" ca e Best (sunt 99%, imi aminstesc sigla de pe actele alea), dar nu pot fi sigur pana nu ajuns acasa sa verific. Oricum, daca stii ceva de Best - ascult cu interes. O alta chestie e ca xbxo-ul a fost luat din Bucuresti pe numele unei firme, iar firma aia mi l-a dat mie - firma intre timp s-a desfintat.

  4. #4 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Ok, trebuie adus la magazinul Diverta de unde a fost cumparat. Cu factura, garantia si toate accesoriile, cutia, controller, jocuri (daca este bundle). Cel mai probabil va fi schimbat si cu o alta consola sau returnata suma achitata direct la magazinul respectiv.

  5. #5 SP
    Senior Member RaverX's Avatar
    Deci banuiesc ca nu se poate rezolva local (in Oradea), daca a fost luata din Bucuresti. O trimit prin curier ? Daca nu au una identica pot refuza alta versiune si sa primesc banii ? (chiar as vrea una identica inapoi, alba si cu Halo3 si Halo Wars). E vreo problema daca am luat consola pe o firma care acum nu mai exista ?

  6. #6 SP
    Member gabytzu16's Avatar
    Salut...daca tot s-a deschis un asemenea thread....( o idee foarte buna din partea lu RaverX ) ....am si eu o intrebare:
    Am si eu un certificat de garantie pt. o consola xbox 360...cumparata in 2007...care ulterior a fost schimbata pe baza garantiei in 2009 ...cu prelungirea garantiei pt. urmatoarele 36 luni....acum...in cazul in care o sa am vreodata probleme cu consola...la garantie ma prezint doar cu consola...cutia si firele aferente sau si cu jocul COD4...care apare pe bonul fiscal: xbox360 + cod4 xbox 360 - 1449.90
    si inca o intrebare daca tot veni vorba:
    va trebui sa ma duc cu ea in magazinul in care a fost cumparata?...pe bon scrie diverta retail 3000....pe bd. timisoara 24 in sectorul 6
    multumesc anticipat !

  7. #7 SP
    Senior Member RaverX's Avatar
    Quote Originally Posted by RvsS View Post
    Ok, trebuie adus la magazinul Diverta de unde a fost cumparat. Cu factura, garantia si toate accesoriile, cutia, controller, jocuri (daca este bundle). Cel mai probabil va fi schimbat si cu o alta consola sau returnata suma achitata direct la magazinul respectiv.
    RvsS, esti sigur ? Am sunat la diverta si mi-au zis ca pentru console sa sun la TNT Games
    Am sunat acolo si mi-a raspuns un tip - nu era foarte sigur nici el, a zis sa-i trimit un email cu seria consolei...
    Of....doar in Romania se pot intampla de astea, pt ce naiba mai au filiale in tara, daca trebuie sa trimit la altcineva. Normal ar fi sa o duc aici la magazinul din Oradea si sa se ocupe ei intern, ca doar lor le-am dat banii, nu la TNT Games.

  8. #8 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Depinde ce scrie pe certificatul tau de garantie. Diverta vinde produsul venit prin distribuitor. Pentru console sunt mai multi distribuitori, nu stiu de la cine ai luat tu consola. Daca ai luat de la Diverta din Bucuresti cu certificat Best atunci trebuie sa:
    -duci consola la magazinul de la care a fost cumparata (aici trebuie sa confirmi cu Diverta daca magazinul de la care a fost cumparata sau orice magazin Diverta, nu stiu sa te sfatuiesc).
    -magazinul ne va contacta pe noi, vom verifica seria ei, daca a fost cumparata fiind distribuita de noi, daca e banata pe live, etc.
    -daca totul e ok (aceasta verificare dureaza in mod normal 2-3 zile) atunci noi dam ok magazinului care iti va inlocui consola din stoc cu alta consola. Daca nu are consola in stoc iti va returna banii.

    Daca e TNT Games atunci imi pare rau dar nu stiu ce sa te sfatuiesc.

    ---------- Post added 02-07-2010 at 11:29 AM ----------

    gabytzu16 - eu stiu ca trebuie sa mergi la magazinul de la care ai cumparat-o cu tot ce era in cutie, dar intreaba la Diverta. Daca era bundle cu COD 4 atunci da, adu si jocul. Daca ai luat separat jocul de consola dar e pe acelasi bon (le-ai achizitionat separat dar pe acelasi bon) atunci

  9. #9 SP
    Senior Member RaverX's Avatar
    Am inteles ideea, insa sunt cateva mici probleme :
    -eu sunt din Oradea
    -consola a fost luata pe firma
    -nu stiu exact care e magazinul, o sa incerc sa aflu

    In cazul asta banuiesc ca se poate trimite prin curier. Ai idee cam cat dureaza sa o inlocuiasca ?

    Multumesc anticipat pentru sugestii.

  10. #10 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    RaverX - nu stiu sa iti raspund decat la intrebari legate de Best Distribution. Pentru modul de lucru Diverta trebuie sa ii contactezi pe ei.

  11. #11 SP
    Senior Member RaverX's Avatar
    Quote Originally Posted by RvsS View Post
    RaverX - nu stiu sa iti raspund decat la intrebari legate de Best Distribution. Pentru modul de lucru Diverta trebuie sa ii contactezi pe ei.
    Deja nu mai inteleg (sunt mai batut in cap eu...). Best Distribution nu mai exista (din cate stiu eu, au fost preluati de Diverta, nu ? ) Factura e clara, de la Best Computers, dar daca vreau sa caut best computers pe google sunt trimis direct la diverta online.

    RvsS, sper sa nu te superi pe mine, din ce imi dau seama (si de pe alte thread-uri) esti reprezentatnt gameshop, care au legatura cu best computers - iti trimit un PM cu niste date, poate iti dai seama ce si cum.

  12. #12 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Ca sa lamurim:
    erau 2 firme, Best Computers si Best Distribution. Ambele au fost preluate la un moment dat de grupul RTC (care detine si Diverta).

    Best Distribution nu mai este acum parte din RTC, este o firma independenta, care sigur ca exista si merge inainte, fiind cel mai mare distribuitor de jocuri.

    Despre firma Best Computers nu stiu sa iti dau mai multe detalii, probabil s-a contopit cu grupul RTC. Am primit PM si putem discuta in continuare pe PM.

  13. #13 SP
    Senior Member Nariggar's Avatar
    Quote Originally Posted by RvsS View Post
    Despre firma Best Computers nu stiu sa iti dau mai multe detalii, probabil s-a contopit cu grupul RTC. Am primit PM si putem discuta in continuare pe PM.
    Au fost inglobati de RTC Group, nu mai exista decit ca brand. Asta ca un ajutor pentru cei interesati.

  14. #14 SP
    Senior Member RaverX's Avatar
    E incredibil cata neseriozitate si lipsa de profesionalism e in rromanica. Povestea mea (pana acum).

    Prima data am sunat la Diverta Oradea. Am fost indrumat spre TNT Games (pe motiv ca ei nu se ocupa de garantii, ci distribuitorul - care ar fi TNT Games). La TNT Games mi-au cerut serialul consolei, l-am trimis vineri, tipul mi-a promis ca-mi raspunde rapid. Aiurea. Luni dupa masa l-am sunat din nou si mi-a zis ca nu e de la ei consola.

    Bun...nu ma dau batut - am sunat la nr de pe factura - telefon inchis. Sun la service-ul care apare la Diverta pe site - telefonul suna, suna, suna... Sun la Diverta Bucuresti, imi raspunde o tanti care ma intreaba de factura. Ii zic factura, sta un pic si ma trimite in Oradea. YESSSSSSSSS. Zic - super, nu trebuie sa o trimit in Bucuresti. Sun aici in Oradea, imi raspunde un tip de la service, imi da adresa. Marti merg acolo (cu taxiul). Ajung acolo. Tipucl desface consola, se uita la ea, isi noteaza serialul, se uita la factura, da un telefon si-mi zice : nu se poate rezolva la noi, e luata de la Best Distribution, nu asiguram garantie. Nice... Tipul, amabil, suna undeva si-mi face rost de alt numar - sun - intra direct mesageria. Asta e, iau consola si ma duc acasa (20 lei pierduti cu taxi).

    Mai sun odata, imi raspunde o tanti - imi zice sa-i trimit serialul consolei pe email. O intreb cand primesc raspuns. Zice - maxim 24 de ore. Bun. Asta a fost ieri pe la ora 14. Azi...nimic, niciun raspuns. Am tot intors factura, am analizat si mailurile trimise...ce e sigur e ca am consola de la Best Distribution - adica actualul GameShop.ro, care-si face reclama si aici pe un thread dedicat...Desi RvSS mi-a zis ca nu e de la ei Ce sa mai cred ? Sunt foarte dezamagit, nu stiu ce sa mai fac.

    O sa incerc sa sun si la ANPC sa vad ce pot rezolva, e clar ca firma Best Distribution nu are niciun interes sa-mi solutioneze amiabil o garantie. Daca nici ANPC nu ma poate rezolva - asta e - traim in rromanica, ce sa facem. Dar e foarte urat din partea lor (Best Distribution)...banii clientului sunt buni si suntem foarte amabili cand vindem. Cand e sa rezolvam problemele ne ascundem dupa alte firme, inchidem telefoanele si nu raspundem la mail-uri. Frumos. Va doresc sa aveti si clienti la fel, care sa-si bata joc de voi

  15. #15 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Dar chiar nu inteleg, cui de la Best Distribution ai trimis serialul si cand? Cu cine ai vorbit si la ce adresa de email ai trimis serialul.
    Telefoanele si mailurile sunt prezente pe site la sectiunea contact. Mai mult, intamplator sunt activ pe acest forum si imi poti da chiar PM si dupa cum ai vazut raspund destul de repede.

    Sunt atat de multe modalitati de contact incat nu inteleg cum de nu ai reusit sa ne contactezi. Daca imi amintesc ti-am lasat pe PM si rugamintea sa imi trimiti scan dupa certificat de garantie si factura, dar nu am primit nimic. Te rog sa ma corectezi daca gresesc.

    Oricum, iti stau la dispozitie pe PM si la adresele oficiale de mail si telefon pentru solutionarea oricarei probleme in cel mai scurt timp. Nu dureaza fix 24 h verificare seriei, dar in general in 48 h se rezolva. Am detaliat si pasii urmatori.

    Eu inteleg ca nu iti este foarte clar cum se rezolva problema, desi am detaliat aici inca de la inceput, dar nu inteleg de ce acuzele astea gratuite. "Banii sunt buni, suntem amabili cand vindem". Pai nici nu am vandut noi consola catre tine, noi suntem distribuitori si asiguram garantie. Ai achizitionat din Diverta consola, nu este asa?

  16. #16 SP
    Senior Member RaverX's Avatar
    Quote Originally Posted by RvsS View Post
    Dar chiar nu inteleg, cui de la Best Distribution ai trimis serialul si cand? Cu cine ai vorbit si la ce adresa de email ai trimis serialul.
    Am trimis ieri la o domnisoara (sau doamna, nu stiu sigur) - o sa-ti dau un PM, nu vreau sa dau nume public aici.

    Quote Originally Posted by RvsS View Post
    Sunt atat de multe modalitati de contact incat nu inteleg cum de nu ai reusit sa ne contactezi. Daca imi amintesc ti-am lasat pe PM si rugamintea sa imi trimiti scan dupa certificat de garantie si factura, dar nu am primit nimic. Te rog sa ma corectezi daca gresesc.
    Ba am reusit, dar destul de greu. Nu intelegi cum ? Hai ca-ti explic - vezi un numar de telefon, de exemplu pe factura - suni si auzi "abonatul...nu poate fi contactat"... Intru pe site la dol.ro (greseala mea, probabil, ca n-au legatura cu best distribution) - sun la service - nu raspunde nimeni. Etc.

    Iar mail ti-am trimis : subiect : factura xbox, in data de "Friday, July 2, 2010 2:44 PM"
    Nu stiu daca l-ai primit sau nu, dar dupa ce ti-am trimis mail mi-ai raspuns aici ca NU e de la voi

    Daca-mi dai un mail mai putin generic, pot trimite din nou factura si numele reprezentantei la care am trimis ultima data serialul - dansa m-a asigurat ca imi raspunde in maximum 24 ore.

    Quote Originally Posted by RvsS View Post
    Eu inteleg ca nu iti este foarte clar cum se rezolva problema, desi am detaliat aici inca de la inceput, dar nu inteleg de ce acuzele astea gratuite. "Banii sunt buni, suntem amabili cand vindem". Pai nici nu am vandut noi consola catre tine, noi suntem distribuitori si asiguram garantie. Ai achizitionat din Diverta consola, nu este asa?
    Aici e buba - NU eu am achizitionat direct consola, ci o firma (care a cumparat 12 console) - aia mi-a pasat mie copie dupa factura si garantie. Dar acum am vazut in sfarsit clar - pe factura si garantie scris Best Distribution.

  17. #17 SP
    Admin MonkY's Avatar
    RaverX: stai linistit, daca este de la Best Distribution, sunt sigur ca te va ajuta RvsS. Insa vezi si tu mai usor cu partea legata de "nu e cumparata de mine, ci de o firma care ti-a pasat copie dupa factura si garantie". Presupun ca stiai ca garantiile nu sunt transmisibile (vezi la termeni si conditii) ? Cu toate acestea, sunt sigur ca vei gasi o solutie cu RvsS

  18. #18 SP
    Senior Member RaverX's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    RaverX: stai linistit, daca este de la Best Distribution, sunt sigur ca te va ajuta RvsS. Insa vezi si tu mai usor cu partea legata de "nu e cumparata de mine, ci de o firma care ti-a pasat copie dupa factura si garantie".
    Daca se gaseste - foarte bine. Insa ma indoiesc, sincer. Sa nu ma intelegi gresit. N-am nimic cu RvsS, dimpotriva, ii multumesc ca mi-a raspuns si a incercat sa ma ajute. La fel si cu angajatii pe care i-am contactat - toti, de la diverta, tnt games, sistec service, best distribution. Toti au fost amabili, insa nimeni nu a reusit sa rezolve problema. Cred ca tine de comunicare si de organizare.

    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Presupun ca stiai ca garantiile nu sunt transmisibile (vezi la termeni si conditii) ? Cu toate acestea, sunt sigur ca vei gasi o solutie cu RvsS
    Da ? In cazul asta banuiesc ca toate anunturile de pe acest forum unde se vand console (sau alte chestii) cu garantie sunt cam "mincinoase" ?

    Deci eu cumpar ceva de la firma X si primesc garantie. Apoi ma hotarasc sa emigrez in Australia si vand "ceva"-ul aici pe forum. Pot sa arunc certificatul de garantie ? Ca ala care cumpara nu are ce face cu el in absenta mea, nu ?

  19. #19 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    RaverX - salut. Daca pe certificatul tau de garantie scrie Best Distribution, te asigur ca voi rezolva problema. Mi-ai scris initial ca scrie Best Computers, ceea ce era cam ciudat, nu stiam daca ei au vandut console vreodata, de aceea mi s-a parut ca nu inteleg bine. Nu am primit mail sau PM de la tine, dar astept in continuare informatii pe PM sau pe mail - [email protected] de exemplu.

    Este o diferenta intre a fi cumparat de la noi, ceea ce sigur nu e - e cumparat din Diverta - si a fi distribuit si "service-at" daca imi permiti termenul de noi. Daca e cumparat din Diverta e simplu - te duci la magazinul de unde a fost cumparat, il lasi acolo, ei te contacteaza apoi in termenul legal si se rezolva. Evident, daca e cumparat de Diverta de la noi, in acel termen legal ei discuta cu noi si noi le rezolvam problema, dar pe tine ca si cumparator nu te intereseaza acest aspect, e treaba Divertei.

    Daca e cumparat de la noi, in speta, de la Best Distribution - Gameshop.ro, este la fel de simplu, ne contactezi la datele de contact de pe site si rezolvam problema in termenul legal.

    Oricare ar fi situatia, astept un email/PM/telefon, cum iti este mai convenabil ca sa putem rezolva in cel mai scurt timp posibil.

    Daca imi permiti o observatie personala - mie imi provoaca o senzatie negativa cand cineva denumeste tara noastra "rromanica", cu litera mica. Nu suntem toti din tara asta de desconsiderat (raspund la customer suport la 12:41 AM in timpul liber pana la urma) si daca ne consideram unii pe altii asa nu cred ca vom rezolva ceva. Best Distribution este cel mai mare distribuitor de jocuri din Romania, activeaza de peste 10 ani, eu lucrez la ei de mult timp si sunt mandru de asta si de faptul ca sunt roman. Poate nu a functionat perfect sistemul de acordare a garantiei pana acum pentru tine, ai pierdut timp si poate si ceva bani, dar te asigur ca daca ajunge informatia la noi vei fi tratat cu respect si ti se va rezolva problema in termenul legal sau mai repede de atat.

  20. #20 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by RaverX View Post
    Da ? In cazul asta banuiesc ca toate anunturile de pe acest forum unde se vand console (sau alte chestii) cu garantie sunt cam "mincinoase" ?

    Deci eu cumpar ceva de la firma X si primesc garantie. Apoi ma hotarasc sa emigrez in Australia si vand "ceva"-ul aici pe forum. Pot sa arunc certificatul de garantie ? Ca ala care cumpara nu are ce face cu el in absenta mea, nu ?
    Daca nu-ti convine, te poti lua la tranta cu cei care au facut legislatia. E abuziva, e asa cum e... dar nu trebuie sa te contrezi cu mine. Producatorul sau vanzatorul are dreptul sa dea garantie netransmisibila. Ti-am zis sa citesti certificatul de garantie... sa vezi daca scrie ca este asa sau nu la Termeni si conditii. Daca iti este greu sa faci lucrul asta... dar iti place sa vorbesti mult, be my guest. Dar nu pe CG... eventual pe vreun forum din Australia

    Iar cei care vand produse cu garantie pe forumul CG fie nu au astfel de termeni sau conditii, fie dau garantie "din burta", fie se obliga sa mearga cu produsul in eventualitatea defectarii sale. Poate chiar sa faca o delegatie, o imputernicire. Asa ca mai usor cu "toti care vand pe forum cu garantie mint"... ca e o afirmatie complet aiurea.

    P.S. Vad ca in loc sa fii multumit ca te poate ajuta RvsS (care nu are nicio obligatie)... te iei de toti si de toate. Cu o astfel de atitudine, o sa fie cam dificil...

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 1 of 2 1 2 LastLast

Similar Threads

  1. Probleme pc By PumaS in forum Hardware
    Replies: 8 Last Post: 19-09-2011, 03:55
  2. Probleme cu un DvD... By Valeriozuzu in forum Microsoft Xbox 360
    Replies: 1 Last Post: 15-09-2011, 10:00
  3. Probleme By paunstefan in forum Software
    Replies: 2 Last Post: 20-09-2010, 21:13
  4. Probleme ps3 By marius_84 in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 3 Last Post: 05-08-2010, 14:50
  5. Probleme By bubu32 in forum Help Desk
    Replies: 4 Last Post: 04-03-2010, 22:14

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts